Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Dit had ik ook bij beide burgers, die textuur kon ik niet aan. Ook bij de “groene bonen burger” die ze ooit hadden. Bovendien vond ik deze naar kattenvoer smaken :(. Verder ben ik #1 Vivera fan haha!

1 like

Ja die is heerlijk!

Penguin koekjes

https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjNkLbj1KPcAhVS3qQKHflKBPAQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fwww.englishteastore.com%2Fmcpe8.html&psig=AOvVaw35QqKz4poB6xnHFnm_skMQ&ust=1531831925352627

4 likes

Deze hadden ze een aantal jaar geleden wel eens bij de Kruidvat. Goed om ze weer te zien! :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

moest dit in mijn leven.

13 likes

Ik vond ze wel lekker, maar niet wauw. En de karamel blijft zo aan je tanden plakken.
7,5/10

1 like

Eens! Heb net ook maar een pak gekocht haha :drooling_face:

Wat doe je me aan… ik ga ze komende week ook even zoeken :heart_eyes:

Oooh ziet er goed uit ik ga ook op jacht!

1 like

Ligt niet aan jou… ik dacht wat ís dit. Soort zout rubber met brokjes.

Ik heb die onderste ook gekocht maar ze zijn in de vriezer terechtgekomen. Dus eh ja of dat nog smaakt zoals het hoort… :ghost:

1 like

Klopt, maar in de omschrijving staat het wel. Of nouja, zeezout niet perse, maar met gezouten boter.

Kent iemand deze?

Deze zijn volgende week in de aanbieding bij lidl :slight_smile:

2 likes

5 likes

Ze hadden deze heel lang geleden bij de jumbo bij mij (dan heb ik het echt over jaren geleden) Toen veranderde ze het recept en vond ik ze een stuk minder lekker.

1 like

Jammer🙄

Naar mijn idee zijn ze alleen bij de Appie te halen.

2 likes

Ik heb deze gekocht vandaag met 35% korting, uitgedeeld aan m’n familie

Inclusief broodje, sausjes, gebaklen spekjes, uitjes, twee soorten kaas en chili pepers.
Maar weet nog niet hoe ze smaken :grinning:

4 likes

Ik heb naar aanleiding van dit topic ook de choco hummus gekocht (+ ik had 50% persoonlijke bonus) en ik vind het toch wel lekker. Had ik niet verwacht. Lekker als afwisseling op mijn brood.

1 like