Zitten hier stukjes in? Lijkt me lekker maar ik hou niet van stukjes
Alle soorten chips die ze hier niet hebben
Bulmers blood orange cider (als ze die hebben, want niet overal) en Stella Artois elderflower cider. En Cadburry Wispa gold en Boost.
Godzijdank ben ik na morgen ook een paar dagen in de UK, want nu ben ik hier ook over aan het nadenken en wil ik het ook allemaal hebben.
Nope zonder stukjes. Ik houd ook niet van kwark met stukjes fruit. Dit is meer danoontje achtig.
Gek hoe smaken verschillen, want ik ben fan van Vivera, maar deze en de pompoenburger vind ik dus echt niet te vreten. Textuur van een autoband. Heb 'm wel al meer dan een jaar geleden voor het laatst gegeten, dus wie weet is de receptuur veranderd.
Wss ligt het gewoon aan mij.
Dit had ik ook bij beide burgers, die textuur kon ik niet aan. Ook bij de “groene bonen burger” die ze ooit hadden. Bovendien vond ik deze naar kattenvoer smaken :(. Verder ben ik #1 Vivera fan haha!
Ja die is heerlijk!
Deze hadden ze een aantal jaar geleden wel eens bij de Kruidvat. Goed om ze weer te zien!
Ik vond ze wel lekker, maar niet wauw. En de karamel blijft zo aan je tanden plakken.
7,5/10
Eens! Heb net ook maar een pak gekocht haha
Wat doe je me aan… ik ga ze komende week ook even zoeken
Oooh ziet er goed uit ik ga ook op jacht!
Ligt niet aan jou… ik dacht wat ís dit. Soort zout rubber met brokjes.
Ik heb die onderste ook gekocht maar ze zijn in de vriezer terechtgekomen. Dus eh ja of dat nog smaakt zoals het hoort…
Klopt, maar in de omschrijving staat het wel. Of nouja, zeezout niet perse, maar met gezouten boter.