Heb die nog nooit gegeten, dus kan het niet zeggen. Mis ik iets in mijn leven???
Klopt. Maar moest het cola ijs laten smelten en dan hopen dat het snickers ijs niet smelt dat is gelukt!
De chili cheese nuggets van de BK zijn echt het beste ooit. Ik hoooop dat die van de aldi erop lijken
De mokka is erg lekker! Een goede, niet te overheersende koffie smaak.
Als ik het mij goed herinner zitten er ook nootjes in de chocolade, maar dat weet ik niet zeker
Dat klinkt goed!
Dit is volgens mij helemaal niet nieuw, maar ik heb het wel pas nu ontdekt. De sun moon stars chips van Aldi. ZOO LEKKER omg ik heb nu gewoon cravings ernaar.
Ja! Altijd op zoek naar chili cheese nuggets!! Als iemand ze test wil ik er alles over weten!
ja die zijn echt lekker, ga er speciaal voor naar de Aldi haha.
Is dit nieuw? Meeega lekker iig. 10/10.
De dikte is perfect lekker lobbig en dik. De smaak perfect, beetje zuur beetje kokos. Tis net een hele dikke room maar dan met minder machtig en zoet. Wel mega vullend of spreekt dat het machtige tegen? Machtig vind ik misselijkmakend en vullend iets positiefs toch
Oeh, van welk merk is het? En waar haal je het? Klinkt zeker goed
Ja geen idee er staat op: Protein by melkunie. Van de jumbo heb ik het
Bedankt, ga morgen even kijken of ze deze bij mijn Jumbo hebben.
Ja die is al een maand niet meer verkrijgbaar Maar hij gaat dus definitief uit het assortiment?
Want iemand hier zei laatst dat hij binnenkort weer verkrijgbaar is.
Nooo why Dacht dat hij juist populair was bij iedereen
Ik heb net dit gekocht!! Review volgt snel. Als het smaakt zoals ik hoop dat het smaakt is het m’n nieuwe lievelingsdrankje. Het is dus een soort energiedrank met tropische smaak en 9 kcal per blikje. Heb m nu in de koelkast liggen want denk dat hij ijskoud het allerlekkerst is en dan review ik hem morgenochtend want wil nu geen energiedrank meer gaan drinken hahaha
Ohja en voor de volledigheid: €1,50 bij Albert Heijn
Ik heb hem al eens gehad! Vond hem wel lekker, maar niet meeega bijzonder. Maar voor energiedrank wel lekker want normale energiedrank vind ik vies.
Waar smaakt ie naar? Ik denk ananassen want daarvan staan er veel op de verpakking maar zit er misschien ook een hintje kokos door? Of vanwaar anders de “caribbean”?
Er komt een vervanger, geloof me uit betrouwbare bron!