Vooral ananas ja!
De Peach versie hiervan is ook heel lekker!
Ja hè ik ging prat op de verpakking!! Zo fris en tropisch
Edit: oeps ik zie dat prat gaan op iets heel anders betekent, namelijk dat je er trots op bent of opscherpt erover.
Ik bedoel dat ik er meteen voor viel haha
Misschien moet men dan maar een handtekeningen starten :'D SAFE THE CHEES SCHNITZZLEEEEE
Haha ik las het en wilde al flauw gaan vragen of je hem zelf ontworpen had
Heeft iemand ooit de chia pods chocola geprobeerd van de ah?
Ziet er lekker uit!
Ik heb ooit de vanille versie eens gekocht… Helaas vond ik hem zo smerig dat ik hem na 4 happen heb weggegooid
Misschien dat de chocola smaak beter is, maar als ik de vanillesmaak moet omschrijven is het ‘nat karton’.
Lijkt mij een goede waarschuwing om her niet te proberen😅
Laat jouw vriend alsjeblieft ook een account aanmaken hier! Hij hoort er al helemaal bij. @saablover1 haha
Geintje. Doe hem de groetjes.
Gisteren deze geprobeerd
maar deze combi is te heftig voor mij. Ik houd van huttenkase als beleg en ik houd van kwark maar dit samen??? Nee. 1/10
Oké mijn oordeel: ik proef veel ananas! Heel fris en koud en proef ook beetje duidelijk die stevia achtige smaak. Ik vind hem wel lekker. Ik zou het wel nogmaals kopen ja maar ben niet blown away qua heerlijkheid.
7/10
Ben benieuwd, klinkt wel erg lekker
Heeft iemand Mona Oops al geproefd? Op hun fb pagina krijgen ze alleen maar reacties over dat het zo ontzettend vies is.
Ja. Viel mij tegen, ik had de citroensmaak. Ik zal het niet nog eens kopen.
Ik had de choco smaak. Vond het niet echt bijzonder. De chocola is ook niet sterk genoeg, dus het is meer een beetje stracciatella dan echt iets vernieuwends. Had gehoopt op juist een goeie choco smaak door de saus die er nog doorheen zit maar nope. Dan koop ik liever een bak griekse yoghurt en gooi er zelf chocolade saus doorheen. Heb ik tenminste de juiste verhoudingen
Die kaasdip ziet er echt super veelbelovend uit