Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Die kaasdip ziet er echt super veelbelovend uit

1 like

Oeh ja dit zag ik laatst en toen dacht ik nog ja dit moet ik hebben!

1 like

Valt enorm tegen, geld absoluut niet waard.

2 likes

Ja en laat het lekker staan in de supermarkt zou ik zeggen. :slight_smile: Na een paar happen lag het hier in de prullenbak.

1 like

Haha oké als ik de reacties zo lees op de FB van Mona dan denk ik niet dat Mona Oops heel lang bestaat hehe.

1 like

Dan was de naam in ieder geval wel toepasselijk

12 likes

Hij staat hier nog vol (-3 happen) in de koelkast! Kom maar halen haha

1 like

Iemand deze repen al geprobeerd?

1 like

Vond die stukjes ook zo smerig aanvoelen in m’n mond :weary:

1 like

Dit ging over die paprika-champignonburger, en toevallig kreeg ik hem vanavond nog een keer voorgeschoteld. En nu vond ik hem wel lekker, dus misschien is de receptuur veranderd ofzo.

2 likes

Dan ga ik het toch nog een x proberen. Ik weet je te vinden als het weer dat stuk rubber is.

1 like

:sweat_smile:

Ik vond deze ook écht niet lekker. Smaakte totaal niet naar paprika of naar champignon. Maar het klinkt verleidelijk nu (want paprika champignon burgers = lekker) dus wie weet nog een keer proberen binnenkort.

De chocolade versie net in huis gehaald🙈

Pepernoten al wel weer gespot😍 ik kan niet wachten op de chocolade letters, chocolade snoep, pepernoten cheesecake, gevulde speculaas, het kerstdessert…

19 likes

Dit vond ik zo teleurstellend. Echt een hele aparte en korrelige structuur

Heeft iemand het ijs van Breyers al geprobeerd? Heb alleen die met Mint Chip gegeten, was wel lekker! Het is in de aanbieding bij de Plus, dus ben benieuwd naar de andere smaken.

De volgende keer dat ik in de supermarkt ben wil ik een zak meenemen. Maakt me niet uit dat het augustus is :grin:

Ik heb gisteren de smaak cookies ofzo meegenomen. Weet de precieze naam niet maar de blauwe met iets van cookies. Het is voornamelijk vanille ijs, wat prima smaakt, met wat verdwaalde stukjes donkere (kleur van oreo, smaakt niet naar oreo) koekjes. Ik vind het ijs lekker, maar de naam doet geloven alsof het heel bijzonder is maar ondertussen eet je gewoon gezonder vanille ijs. Zou het wel nog een keer kopen als ik zin heb in gezondere vanille ijs haha

3 likes

Zal Oppo eens uitproberen, heb je nog een aanrader?

1 like