De gewone chocolade is ook erg lekker !
Die onderste heb ik ook op een wrap gesmeerd, was ook echt lekker.
Ik vond de smaak Cookies saai. Gewoon vanilleijs (iets minder romig dan normale) met af en toe een stukje cookies. Zou ik niet snel nog eens kopen. De chocoladesmaak vond ik best lekker, maar die van Oppo nog lekkerder! (al zit daar weer iets meer calorieƫn in).
Nieuw bij de Coop: Knettersticks
Wat een ellende dit ijsje, koop het niet. Smaakloos en het knettert niet eens. Muuuuuh ik ben zielig nu.
@ClaireCharlotte oh het ziet er wel echt heel leuk uit dus ik snap dat je het hebt meegenomen. Jammer dat het niet smaakt.
Haha ja de kleuter in mij werd helemaal blij toen ik knetter zag staan. Jammer dit
Ah vroeger hadden ze wel echt goeie. Die knetterden goed en waren nog lekker ook. Weet alleen niet meer van welk merk. Kocht ze altijd bij de frituur. Net als Timon en Pumba ijsjes met jelly insecten
Op de foto ziet het er wel ok uit knetterijs moet ook echt knetteren
Helaasā¦
Niet nieuw, maar ik heb ze gisteren voor het eerst gegeten. Wat een teleurstelling. Het is erg smakeloos. Vandaag had ik ze met de laatste Coco Pops gegeten en proefde tussen beide geen verschil. Erg jammer.
Oke de Gü Cheesecakes worden de schappen van de Albert Heijn uitgekickt en ik pik dit niet.
Waarom gaan alle lekkere en goede dingen weg? Haal dan vieze dingen eruit joh. Oops ofzo
@Pantalones @BiloxiParish ja ik weet ook niet waarom. Of nouja, ik zag dat ze vervangen waren door nieuwe toetjes van ah eigen merk. Kut dus. Heb zelfs de appie al gecontact, maar die konden ook niks voor me doen.
Nou dan gaan we maar met zān allen met de hooivork naar de appie. Of boycotten die handel en naar de Jumbo als ze daar niet ook worden vervangen
Je had deze, maar volgens mij ook eentje met kwik, kwek en kwak(?) of andere Donald Duck figuren
Oh nooooo Hopelijk alleen uit de jouwe!
(Sorry)
Die kaktus ken ik niet.
Deze haalde ik vroeger altijd
Maar ik weet niet meer wat er op stond. Alleen dat ze zoān kern hadden en soort van cola achtig topje
Zijn die er helemaal niet meer? Ik zocht deze namelijk pas ook in de supermarkt
https://www.hak.nl/wp-content/uploads/2016/07/HAK-500G-Linzencurry-schotel-EAN-8720600613562.png
Best wel prima ingrediƫnten voor kant en klaar, allemaal gewoon dingen die je kent, weinig toevoegingen.
Van de smaak had ik niet echt hoge verwachtingen want ik wilde gewoon kant en klaar, goedkoop en relatief gezond - en dan is het okƩ. Ik heb het nog bijgekruid en nog wat doperwten extra erin gedaan.
6,5?
Ze mogen wel het woord Indiaas van de zak halen though