Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Zo het hele topic weer doorgelezen op zoek naar nieuwe lekkere dingetjes, morgen in ieder geval die nakd-repen halen :innocent:

Ik heb hiervan de Bolognesevariant en de bonenschotel gehad. Ik vond die ook best behoorlijk prima! Lekker met gehakt erdoor en rijst ernaast, dan heb je echt in 10 tot 15 minuten je maaltijd klaar. Handig om in je voorraadkast te hebben staan voor het moment dat je koelkast leeg is.

Met die bonenschotel had ik laatst een soort groentelasagneachtig iets gemaakt: Courgette in plakken even in de pan en dan in een ovenschotel laagjes maken met de plakken courgette en het bonenspul en dan wat kaas erover en 10 minuten in de oven.

1 like

Wat?! Nee!! :scream::scream::scream::scream:

Ik vind de gewone frootloops veel lekkerder. Die hebben wel smaak. Jammer dat we die niet hebben.

Verder moet ik nog die nieuwe Peanutbutter versie van Kellogs proberen. Vergeet het alleen telkens als ik in de winkel sta.

1 like

Die pannenkoek is de roti

16 likes

echt niet kijk maar!!1!!11!1

18 likes

Hahhahahahhahahaahha

2 likes

Ik heb deze foto ooit gescreenshot van het EGF en gisteren pas eindelijk gekocht. Zo. Lekker. Ga dit kopen mensen.

7 likes

Haha denk al wat een bekend plaatje. :rofl: Lekker zijn ze hé :heart:

2 likes

Ooh was die van jou! Ik had zo’n stom screenshot gemaakt zonder naam dus baalde al dat ik niet meer wist van wie t kwam.
Ik bewaar ze nu met dit warme weer in de koelkast en dan pak ik er vaak tussendoor eentje (of twee), zo lekker idd!

1 like

Ik weet al wat ik ga kopen als ik woensdag weer naar de Lidl moet. Dit wou ik toen ook al proberen, maar nooit meer aan gedacht. Nu meteen ook een screenshot gemaakt haha.

1 like

haha ja daar moest ik ook meteen aan denken

De kaasschnitzels zijn weer terug bij AH! Ik heb ze nog niet gehaald dus ik weet niet of ze nog hetzelfde zijn, maar ze liggen iig weer in de schappen

9 likes

Omg beste nieuws van de dag!
Elke keer als ik er ben kijk ik, nog steeds hoopvol…maar vandaag niet natuurlijk!
Vandaag zocht ik toch maar de m&m’S caramel maar zelfs in dit gehucht is dat schap leeg

Ik zal zo eens kijken of hier het schap inmiddels alweer een keer is aangevuld. :’) Volgens mij hadden ze het hier alleen toen het echt net 1 dag in de winkel lag en sindsdien is het een leeg schap.

Heb ze inmiddels wel gehad, vriend had ze meegenomen. Ze zijn best wel lekker, beetje hard maar kan er mee door. Maar wint het niet bij Crispy! Zou wel nog een keertje kopen.

1 like

Geen idee of dit echt nieuw was. (Ik loop altijd een eeuw achter.) Maar ik vond deze niet zo lekker.

Een 6/10.

1 like

Ooh jammer, die leken me vet lekker :sweat_smile:

De kaasschnitzels zijn er weer! Wel ander recept maar goed…

2 likes

Wat is er veranderd aan de smaak?

Ik heb ze nog niet geprobeerd, net meegenomen! Er staat dat er nu 3 kazen in zitten. En volgens mij oom meer calorieën.

1 like