Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ahh zo jammer deze leken me zo lekker!

Wie komt er wel eens bij een AH XL en is het de moeite waard om er een flink eind voor te fietsen?
Ik ben vandaag vrij dus kan naar eentje toe maar wil wel alleen als het ook echt wat toevoegt haha

Haha ja ik ben gek op fietsen! Ik zocht meer een fietsdoel en een dagvulling dan dat ik ga voor de weekboodschappen (want dat is toch niet handig op de fiets). Ik denk dat ik erheen ga!
@Pantalones ja leuk lekker neuzen in het gezondheidsschap en misschien weer wat nieuws uitproberen.

https://www.ad.nl/koken-en-eten/albert-heijn-introduceert-eerste-vegan-koelschap~a94e9178/

2 likes

Ik vond het heerlijk​:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

De Old Amsterdam Kaasbitterballen bevatten geen vlees. Maar wel stremsel.

3 likes

Ik eet deze nu. Smaakt zowaar naar brownie! Ik vind m lekker.

4 likes

Ik ben er lekker laat mee, maar ik heb net voor het eerst het vegetarische kip sate broodje van de vegetarische slager op. Zo lekker!!!

5 likes

Ik vond hem persoonlijk niet heel erg boeiend eigenlijk. :flushed: Smaakte wel wat anders maar had nog steeds idee dat ik een gewone mars aan het eten was.

Nieuwe kaasburgers van de AH geprobeerd… they are not the same :disappointed_relieved:
Wel een beetje lekker. Van welk merk/welke winkel waren nou die andere kaasburgers die er heel erg op leken?

Die van de jumbo eet ik al jaren met veel plezier. Lekkerder dan die van ah vind ik.

Heb je die recent nog gevonden? Ik heb ze al een tijdje niet meer gespot in (verschillende) Jumbo’s omg. Amsterdam! Ongeveer sinds die van AH er ook uit ging

1 like

Ohwww shit. Ik at ze eigenlijk altijd als ik bij mijn moeder was, ik heb zelf geen jumbo in de buurt. Heb ze ook al een tijdje niet meer gegeten, zou wel echt zonde zijn als 'ie weg is.

Ja hetzelfde hier, vond het ook totaal niet naar brownie smaken (helaas!).

Geweldig!!

1 like

Ik ga ze ook snel een keer proberen nu. :smiley: Als het niet klopt moet je boos worden op Old Amsterdam haha, heb het hun nagevraagd.

Ik check zeker de ingredienten
Ik heb wel geen frietpan

Scheelt want het is voor in de oven haha.

2 likes

Geen vega stremsel neem ik dan aan?

Nee.