Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Volgens mij ook nieuw bij de aldi, iemand al geprobeerd? :innocent:

3 likes

Even off topic:ik heb een nieuwe airfryer, maar nu worden mijn aardappeltjes en burgers niet meer krokant… Iemand nog tips? :thinking:

Misschien een beetje olie of boter over sprayen, helpt altijd wel bij de kaassoufles!

Ja dit werkt perfect! Doet mijn moeder ook met aardappeltjes, kip enz. Krijgen altijd een lekker krokant laagje. Zij doet het met olie in zo’n spuitfles.

Dat deed ik idd ook altijd al bij mijn oude airfryer :sweat_smile:waar het hier dan mis gaat…

Over de kaasschnitzels: je kunt ze ook zelf maken. Niet helemaal vergelijkbaar met de original van de ah maar wel heel erg lekker.
Het simpelste gerecht is een stuk kaas in een mengsel van ei en bloem, door de paneermeel halen en dat bakken.
En je kunt natuurlijk dingen toevoegen, of meerdere soorten kaas gebruiken, etc.

Haloumi (kaas dat je kunt bakken)
In een laagje olie goudbruin frituren. Zo lekker!!!
Krijgt een heerlijk krokant laagje zonder paneer oid.

5 likes

Zoooo lekker door een salade! Mjamjamjam

1 like

Ik had nu een pasr aardappeltjes met wat olie ef 45 min in😅nog steeds wit… Bijzonder toch?

Zit hij wel in het stopcontact? :stuck_out_tongue:

1 like

Heb je wel de juiste temperatuur? Ik gooi die aardappeltjes er altijd in op 200

Ik dacht eerst slagroom? Ik vind bijna alle yoghurt/kwark dingen te zuur en de substantie niet lekker, dus ik was bang dat ik dit ook niet zou lusten. Maar je hebt gelijk, dit is echt zo lekker!! En echt slagroom-achtig :heart_eyes: Thanks voor de tip!

1 like

Ik ook😅ben bang dat ie toch kapot is😅

1 like

Graag gedaan​:innocent::innocent:

Balen! Hopelijk heb je garantie

1 like

Ik vond m alleen bij de ah to go…

1 like

Net deze gepofte rijst repen bij de lidl in mijn karretje gepropt. Ben benieuwd. Ik heb de smaken karamel-choco en marshmallow. Op de verpakking zag het er best lekker uit dus beter vallen ze niet tegen

3 likes

Zit bij ons helaas niet in de buurt :see_no_evil:

Omg zijn deze tijdelijk of permanent? :heart_eyes:

Omg ja dit wil ik ook!