Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Over de kaasschnitzels: je kunt ze ook zelf maken. Niet helemaal vergelijkbaar met de original van de ah maar wel heel erg lekker.
Het simpelste gerecht is een stuk kaas in een mengsel van ei en bloem, door de paneermeel halen en dat bakken.
En je kunt natuurlijk dingen toevoegen, of meerdere soorten kaas gebruiken, etc.

Haloumi (kaas dat je kunt bakken)
In een laagje olie goudbruin frituren. Zo lekker!!!
Krijgt een heerlijk krokant laagje zonder paneer oid.

5 likes

Zoooo lekker door een salade! Mjamjamjam

1 like

Ik had nu een pasr aardappeltjes met wat olie ef 45 min in😅nog steeds wit… Bijzonder toch?

Zit hij wel in het stopcontact? :stuck_out_tongue:

1 like

Heb je wel de juiste temperatuur? Ik gooi die aardappeltjes er altijd in op 200

Ik dacht eerst slagroom? Ik vind bijna alle yoghurt/kwark dingen te zuur en de substantie niet lekker, dus ik was bang dat ik dit ook niet zou lusten. Maar je hebt gelijk, dit is echt zo lekker!! En echt slagroom-achtig :heart_eyes: Thanks voor de tip!

1 like

Ik ook😅ben bang dat ie toch kapot is😅

1 like

Graag gedaan​:innocent::innocent:

Balen! Hopelijk heb je garantie

1 like

Ik vond m alleen bij de ah to go…

1 like

Net deze gepofte rijst repen bij de lidl in mijn karretje gepropt. Ben benieuwd. Ik heb de smaken karamel-choco en marshmallow. Op de verpakking zag het er best lekker uit dus beter vallen ze niet tegen

3 likes

Zit bij ons helaas niet in de buurt :see_no_evil:

Omg zijn deze tijdelijk of permanent? :heart_eyes:

Omg ja dit wil ik ook!

Nee grapje ik ga het niet doen. Besef me net dat ik in 2 weken tijd al een paar kilo aan junkfood heb ingeslagen volgens mij. :’)

Ze stonden in een kartonnen display dus ik denk eigenlijk niet dat ze in het vaste assortiment zitten.

@Fenayi ik heb net eentje met chewy marshmallow gehad. Je moet er niet aan ruiken want echt lekker ruiken ze niet. Chewy is niet gelogen, het had van mij best wat minder gemogen zelfs want nu is het meer richting taai en hard dan echt chewy.
Verder is de smaak wel ok al had ik er meer van verwacht. De structuur ziet er ook een beetje gek uit. Geen stukjes gepofte rijst maar meer een gemalen en op elkaar geperste massa. Denk dat het lekkerder was als het wel gewoon geposte rijst was geweest die met “chewy” marshmallow aan elkaar waren geplakt.
De chocola en karamel versie lijken wel gewoon van gepofte rijst gemaakt te zijn dus hoop dat die wel 10/10 zijn.
De marshmallow variant zou ik eerder 6/10 geven, mede doordat de structuur dus anders is dan ik verwacht had.

3 likes

Nice goede review. :ok_hand:

1 like

Omg, Xenos verkoopt nu mijn allerfavorietste chips ever!

Normaal alleen in België en Frankrijk te koop. En ze hebben ook de smaak pizza. Die heb ik nog nooit gehad. OMGOMGOMGOMG 10 kilo aankomen.

Sowieso 10/10

17 likes

Duitsland heeft het ook, zag het vandaag nog liggen. :stuck_out_tongue: