Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Nee grapje ik ga het niet doen. Besef me net dat ik in 2 weken tijd al een paar kilo aan junkfood heb ingeslagen volgens mij. :’)

Ze stonden in een kartonnen display dus ik denk eigenlijk niet dat ze in het vaste assortiment zitten.

@Fenayi ik heb net eentje met chewy marshmallow gehad. Je moet er niet aan ruiken want echt lekker ruiken ze niet. Chewy is niet gelogen, het had van mij best wat minder gemogen zelfs want nu is het meer richting taai en hard dan echt chewy.
Verder is de smaak wel ok al had ik er meer van verwacht. De structuur ziet er ook een beetje gek uit. Geen stukjes gepofte rijst maar meer een gemalen en op elkaar geperste massa. Denk dat het lekkerder was als het wel gewoon geposte rijst was geweest die met “chewy” marshmallow aan elkaar waren geplakt.
De chocola en karamel versie lijken wel gewoon van gepofte rijst gemaakt te zijn dus hoop dat die wel 10/10 zijn.
De marshmallow variant zou ik eerder 6/10 geven, mede doordat de structuur dus anders is dan ik verwacht had.

3 likes

Nice goede review. :ok_hand:

1 like

Omg, Xenos verkoopt nu mijn allerfavorietste chips ever!

Normaal alleen in België en Frankrijk te koop. En ze hebben ook de smaak pizza. Die heb ik nog nooit gehad. OMGOMGOMGOMG 10 kilo aankomen.

Sowieso 10/10

17 likes

Duitsland heeft het ook, zag het vandaag nog liggen. :stuck_out_tongue:

Die is zooooo lekker!

1 like

Aaaah deze chips is jeugdsentiment van vakanties in frankrijk :joy:

Maar old Amsterdam is eigenlijk geen oude kaas. Hij wordt maar een maand of vijf gerijpt, door het onttrekken van zuurstof. Dat wilde ik even kwijt.

4 likes

Beetje heel laat to the party maar de supermarkt hier verkoopt eindelijk doritos collisions ribs & lemon.
Ben ze nu aan het eten en vind het eigenlijk best wel lekker. Zelfs de citroen. Hoewel een zak met alleen rib smaak helemaal perfect zou zijn.

2 likes

Al heb je ook vegetarisch stremsel. Ik vraag me af wat de criteria zijn om die te gebruiken, want je ziet het nog niet heel veel, maar weet de reden ervan niet.

Old Amsterdam, net zo gebakken lucht als de stad. Ik vind Rotterdamse Oude veul lekkerder.

7 likes

Ik vind Old Amsterdam wel lekker eigenlijk. Ze hadden ook van die kaas enveloppen. Lekker hoor! Maar goed ik stop het meeste wel in mijn mond hehe.

3 likes

Deze valt best wel tegen… een gewone komkommer salade is lekkerder. Het is ook heel erg dun in vergelijking met alle andere salades

Edit: smaak is opzich wel prima, maar denk aan een zoete komkommer drap

Ik ben op dit moment de Old Amsterdam bitterballen aan het eten. Ik vind ze lekker. Alleen wel beetje duur maar goed dat koop je ook niet elke dag. Stond dat zonder bakpapier moet maar heb met gedaan en ze zijn super krokant. Ik geef het een 8.

6 likes

Tot nu toe niet bij andere winkels kunnen vinden… Dan blijf ik bij Kvarg die vind ik ook al heel lekker😇

Ik vond deze echt meega lekker om in te dippen! Op een boterham wat saai

Heb net de chocolade geprobeerd, best lekker
:yum:Maar als het dan toch niet gezonder is, heb ik liever milka ofzo​:see_no_evil:

1 like

Oh dat kan wel! Waar mee dip je? Komkommer of stokjes?

Ga ik dat proberen haha

Stokbrood of stokjes!

1 like

Ik was echt zo fan van deze maaltijd maar ik denk dat ik hem te vaak heb gegeten en nu niet meer chill vind. :frowning: Er zit iets in wat soort van knarst als ik erop kauw, alsof er zand in zit. Echt zo balen want het is zo makkelijk, redelijk gezond, en vega! Misschien een teken dat ik het gewoon zelf moet klaarmaken want het is eigenlijk een te simpel gerecht. :innocent:

2 likes

Jaaa dat knarsen he? Snap dat ook niet.