Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Om hier op terug te komen: de karamel-chocola zijn wel echt lekker. Ook niet de gekke structuur zoals de marshmallow versie heeft.
Dus mocht iemand ze ook willen, skip de marshmallow en ga meteen voor de chocola of de karamel met choco.

1 like

Nu bij de AH… Ze hebben meerdere soorten trouwens maar die zijn wel wat duurder.

Zit echt veel in, lekker :heart: en maar 2 euro voor een grote bak vol!

7 likes

Geen idee? Ik eet die vaker in allerlei bonenmixen en heb het nooit haha

Iemand deze repen al gespot?

33 likes

Wat doe je?? :sweat: Stap!

Zie ik nou met extra chocolade?? Ik ben benieuwd met wat voor toffe dingen ze dit jaar nog meer komen.

1 like

Ik ook kan niet wachten​:see_no_evil::see_no_evil:

1 like

Jaaaaaaaaaaaaaa pepernoten

1 like

Die koffie en chocola hadden ze volgens mij vorig jaar ook al? Daar zitten stukjes in i.p.v. omheen. Heel lekker vond k die. Alleen dat was koffie óf choco is het nu een combi? Daarvan hadden ze hele kleine zakjes bij de jumbo v 35 gram die waren ideaal ivm portie controle hahaha
Heb zin in pepernoten !!! Maar ik neem ze pas vanaf 1 november. Dus tot die tijd moet ik het met jullie reviews doen :grin:

1 like

Volgens mij waren xie met cappuccino :see_no_evil: ik wacht nog op de letters​:yum:

Nee, maar zag al wel lege schappen met bordjes dus verwacht ze deze week nog!

1 like

Eindelijk :grin::grin::grin:

Heeft iemand de veggie Mcchicken al geprobeerd?

Jammer, ik vond de groenteburger echt heerlijk. :weary: r.i.p. Wilde vnvnd naar Mac gaan, maar ga dan toch maar zelf iets maken.

1 like

Groenteburger eruit?!? Hallo waarom?! Alsof er altijd maar max. 1 vega optie mag zijn pfff

2 likes

Er komen twee vega opties in plaats van de groenteburger. Maar die zijn beide niet vegan.

Hmm ja kan ik me wel voorstellen. Duurde ook altijd langer voordat ie klaar was omdat ze hem nooit van tevoren maakten. Maar toch jammer!

Oh dat wist ik niet! Toch wel jammer voor de vegans dan

@Colaatje oh meh, opzich niet heel veel mis mee maar dan maak ik hem wel thuis

1 like

Ik denk dat het wel slim is dat ze de nieuwe veggieburgers met dezelfde toppings beleggen als de kipversie en ik hoop dat ze dat in de toekomst met meer burgers gaan doen. Want die vegan burger was op zich best te eten maar het stilde niet een burgercraving voor mij :slightly_frowning_face:

Edit: En nu heb ik een burgercraving…

2 likes

8 likes