Ik rouw nog steeds over het verlies van mijn vegan groenteburgertje
Dat zijn de nieuwe ook niet, ik kwam er gisteravond achter dat er restaurants zijn die te klein zijn voor vegaproductenā¦
Vegan nederland gaat naar de mac?
Haha ja als ik op de snelweg rijd, denk dat ik er dit jaar 4 x heb gegeten en alle keren had ik zoān zieke honger.
Mijn vriend (eet vlees) die vond het echt niet oke van mij hahah
Vegans zijn ook maar mensen.
OMG ik zie de karamel zeezout kruidnoten weer. Die dingen zijn te lekker
Kennen we deze al? Voor mij nieuw en ik vind m lekker! Er is ook witte chocolade gember, daar heb ik me niet aan durven wagen.
Wat een aparte verpakking zeg
Krijg er een beetje hoofdpijn van :ā)
Niet echt rustig eten!
Valt wel op⦠ben erg benieuwd naar deze smaak!
Ja zeker maar aangezien je bepaalde overtuigingen hebt als vegan en daar veel dingen voor moet laten en doen in het dagelijks leven kan ik me voorstellen dat je zoiets als de mac niet financieel wil steunen.
Ik wil ook (chocolade) kruidnoten maar mijn supermarkt heeft ze nog niet
Ik vind gember normaal niet super lekker⦠maar ik vind witte choco wel nice. Durf ik dit dan te kopen?
Klopt! Das ook zeker een overweging waard.
Vegan geneuzel. Niet juiste topic dus spoiler
Dat is ook iets waar veel vegans wel mee worstelen denk ik. Ik vind het soms zelfs al lastig als ik boodschappen doe bij een supermarkt dan denk ik ja al de inkomsten komen op de grote hoop en de supermarkt neemt wel vlees af bij slachthuizen etc⦠zon bedrijf wil ik niet financieren. Maarja voor mij moet het wel leefbaar blijven en een mens moet ook eten. Hoef ook niet door te slaan want kan niet in mān eentje de hele wereld redden.
Lief dat je over zoiets na denkt in elk geval. Komt heel meedenkend en niet-veroordelend over.
Hebben jullie al bijzondere smaken pepernoten gespot? (dus geen witte chocolade of yoghurt of truffel)
Vandaag bij de Hema heb ik een prosecco kruidnooit geproefd. Het was gek genoeg best lekker, en smaakte een klein beetje naar prosecco.
De nieuwe Jungle koekjes van de Lidl zijn echt heel lekker. Tis maar goed dat ze maar per twee verpakt zijn en de doos beneden staat (en ik dus lui ben) anders waren ze allemaal al op.
Ze lijken een beetje op de dino koeken van vroeger maar dan minder āgranerigā. Weet niet echt waar ik ze mee kan vergelijken.
Er is ook nog een melk chocolade versie maar ik vind puur in combi met koek meestal lekkerder
Ah ja dit soort antwoorden zoek ik. Hmm zou wel proberen.
HEMA heeft wel vaker leipe smaakjes, ook met paaseitjes. Hadden ze nog meer?