Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Vorig jaar hadden ze pumpkin spice. Die was super lekker.

1 like

Dit jaar ook weer😇

Kon het niet laten. :’)

Oeps foto is gedraaid.

8 likes

De kruidnoten zijn de volgende week in de bonus

1 like

Ook deze soort? Ik vind alleen die kleine harde kruidnootjes lekker haha. Ze hebben deze soort ook met chocolade, hmm. Niet een laagje erom heen maar erdoor. Ook keertje meenemen!

Volgens mij alleen de gewone kruidnoten, dus zonder iets eromheen. Maar dat weet ik even niet zeker

En die kwekkeboom old amsterdam bitterballen zijn tweede gratis :biggrin:

3 likes

Ik sta in de AH en zie nieuwe chips.

En:

Ik neem de onderste mee in ham smaak. En aan het schap te zien komen er snel heel veel nieuwe koekjes. Als niemand mij voor is dan maak ik dan ook wel weer foto’s haha. Ik ben echt verslaafd aan chips. :kissing_smiling_eyes:

9 likes

Hij kijkt me zo verleidelijk aan… Maar mag het pas later vanavond proberen.

8 likes

Deze klinkt ook goddelijk

5 likes

Ik heb die Chio Lentil in naturel gehad, maar vond hem niet zo lekker. Ik had gehoopt dat het naar naturel chips zou smaken, maar dat doet het niet. Ook weinig zout

Deze verkopen ze in klein formaat bij de AH to Go en dat is echt mijn favoriete chips ooit! Betere versie van cheese onion van Lays. Ben echt vies gelukkig nu ik zie dat ze nu ook zo verkocht worden :heart_eyes:

1 like

Ohja die gekleurde aardappel had ik ook gezien wil m elke keer proberen maar ben dan niet in een chips bui…
en die koekjesschap herindeling is volgens mij zodat de pepernoten ertussen passen. Althans daar waren de jochies in de plus mee bezig :thinking:

1 like

Gaan ze bij de AH niet doen… Weet ik vrij zeker. Die krijgen gewoon veel nieuwe soorten koekjes.

1 like

Oh!! Op naar de ah binnenkort dan. Love alle koekjes

Er komen 150 nieuwe koeken!!!

14 likes

Ik hoop zo dat er Jan Hagel bij zit!

4 likes

Die was er al toch?

Bij alle supermarkten in een straal van 25km om mij heen niet :rage:

Ooo en op de bakkerij afdeling? Daar had / heb je die grote Jan hagel