YOOOOOOOOOOO
Wel beetje veel werk om op de foto te zetten haha, maar ik doe mijn best.
YOOOOOOOOOOO
Wel beetje veel werk om op de foto te zetten haha, maar ik doe mijn best.
En cheesecake😍
Ik heb ook wel weer zin in het kerst assortiment in de supermarkten. Kerst is echt het enige mooie aan de winter. (En oud & nieuw)
Ik vind trouwens wel altijd dat de AH lekker bezig is met nieuwe producten. Kan de Jumbo echt nog van leren hier. Ik zie daar weinig vernieuwing in het eigen assortiment en ze nemen ook vaak niet eens alles op in het assortiment van nieuwe producten van de grote merken.
De hele grote Jumbo’s zullen dat vast wel doen maar ik heb hier geen grote Jumbo in de buurt.
Eens!
Ik vind de Jumbo sowieso maar een matige winkel. Maar goed dit vinden niet veel mensen denk ik. Wacht het is tijd voor een kleine supermarkt poll tussendoor.
0 stemmers
(Echt wat hou ik van deze functie bij dit soort momenten. Normaal plaatsen anders 50 mensen een reactie dus vraag je het maar niet.)
Ik vind de AH een overschatte, ongezellige, koude winkel die het veel te hoog in zn bol heeft. Kom niet aan mn Jumbo
Ik vind de AH heel fijn omdat de basic producten/eigen merk ook daadwerkelijk goedkoop zijn. Bij jumbo zit eigen merk altijd maar een paar cent onder A-merk.
Team Albert Heijn. Naar mijn idee zijn daar veel vaker leuke, vernieuwende producten waarvan ik denk: Ja, dat is precies iets wat ik zou willen. Ik heb het idee dat AH wensen/trends onder consumenten goed aanvoelt en daarop inspeelt. En de aanbiedingen zijn voor mij vaak interessanter.
Ik werk dus op het AH hoofdkantoor en vind dit dus heel leuk om te lezen. Echt een trotse “werknemer” (ik word ingehuurd) van een supergaaf bedrijf. Vaak worden nieuwe producten ook als eerste in onze interne AH to go verkocht als test en ook vaak als ik binnenkom of naar huis ga staan ze nieuwe producten uit te delen. Met Pasen kon je bijvoorbeeld alle smaken eitjes proeven en kreeg je ook een zakje mee.
Het klinkt ook echt als een heel leuk bedrijf om bij te werken!
Ik denk dat dat wel meevalt. In de distributiecentra zijn ze dit jaar echt weken achtereen aan het staken geweest voor loonsverhoging en werkdrukverlaging. Dit leuke bedrijf bracht dan doodleuk personeel uit de winkels naar de distributiecentra om de staking te proberen te breken. En ze gebruikte ook hun aanzienlijke invloed om dit allemaal uit de landelijke media te houden.
Geen enkel miljoenenbedrijf is alleen maar leuk, ze hebben allemaal een naar kantje.
Lol 91% voor de AH. Oh en de 35% kortingstickers van de AH zijn een grote pluspunt! Ik ga expres nu wat later heen zodat ik hopelijk eten kan scoren met korting haha. Hoef ik bij de Jumbo niet te doen.
Ik weet niet hoe nieuw deze is, maar ik heb 'm net pas ontdekt Van de broodjes afdeling bij AH, de ras el hanout bollen
Wat een ontzettend lekker broodje! Weer eens wat anders dan een Italiaanse bol.
Bij jumbo krijg je t gratis mee als t tot die dag goed is hè!
Maar bij Jumbo moet je daar wel om vragen he, is voor velen wel weer een grote stap. Net als dat de vierde in de rij gratis boodschappen krijgt. Bij AH is het what you see is what you get
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vierde in de rij gratis boodschappen krijgt. Ze doen dan heel snel een kassa openen. Iemand wel?
Oh dat is best netjes! Heb je geluk gehad denk ik, wel fijn haha
Oh bij mijn Ap zie ik juist heel vaak dat ze antwoorden op suggesties dat ze iets terug in het assortiment gaan doen! Super fijn.
Ben heel benieuwd naar de nieuwe koekjes aangezien mijn favoriete koekjes ervoor moeten wijken