Wacht… is dit ook met de andere smaken? dan stop ik nu meteen met ze als keelsnoepjes te gebruiken
Jep, uberhaupt snoep met zoetstoffen.
Haha dit is dus precies mijn overweging! Je hebt tegenwoordig trouwens ook Werthers suikervrij, bij trekpleister en kruidvat. Die zijn mega chill (1 per dag idd)
Die Red Velvet koekjes zijn zo lekker.
Thanks meiden! Zo goed ben ik dus in het lezen van verpakkingen.
Ik heb gisteren eentje geprobeerd en vond hem echt lekker! Was een beetje bang dat ze erg zoet zouden zijn, maar dat viel reuze mee.
Oooomg check dit dan… Ze hebben nog twee smaken maar kreeg ik niet op de foto in één keer en deze drie lijken mij toch het lekkerste:
Ook nieuw:
Je kan helemaal los gaan haha. Ik moest me zo erg inhouden.
Volgens mij de Jumbo de melk (of puur?) versie nog. Wit is nergens meer verkrijgbaar volgens mij. Erg spijtig. MAAR straks met sinterklaas heb je ze wel van andere merken. Vorig jaar enz ook gekocht. (Ook Jumbo)
Dit topic op het moment
DIE WIL IK😱
*MOET IK
Jumbo en Plus!
Als dit niet lekker is ben ik echt zo hard teleurgesteld, het was en best prijzig en het ziet er fucking goddelijk uit.
Ohhh, ik ben pas in januari weer in NL. Ik wil ook alle koekjes @Bunnyslippers Al die stroopwafels in je IG-stories <333
Voor de vegans onder ons: hebben ze bij appie ook nieuwe vegan koeken toegevoegd??
Misschien even een vegan blog checken?
Oh mijn god ik wil echt alles proberen
Zitten er ook fantasia wafels tussen? Of wie weet waar je dat kan kopen behalve bij de action😅
Heb helaas nog niks over het nieuwe assortiment van AH koeken gelezen op de blogs die ik volg.