Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Wacht… is dit ook met de andere smaken? dan stop ik nu meteen met ze als keelsnoepjes te gebruiken :joy:

2 likes

Jep, uberhaupt snoep met zoetstoffen.

3 likes

@Prikkelbaar @Mayou

Haha dit is dus precies mijn overweging! Je hebt tegenwoordig trouwens ook Werthers suikervrij, bij trekpleister en kruidvat. Die zijn mega chill (1 per dag idd)

2 likes

Die Red Velvet koekjes zijn zo lekker.

1 like

Thanks meiden! Zo goed ben ik dus in het lezen van verpakkingen.

Ik heb gisteren eentje geprobeerd en vond hem echt lekker! Was een beetje bang dat ze erg zoet zouden zijn, maar dat viel reuze mee.

Oooomg check dit dan… Ze hebben nog twee smaken maar kreeg ik niet op de foto in één keer en deze drie lijken mij toch het lekkerste:

En deze gaat mee (samen met de nieuwe Oreo dingen):

Ook nieuw:

9 likes

Je kan helemaal los gaan haha. Ik moest me zo erg inhouden. :see_no_evil:

1 like

Volgens mij de Jumbo de melk (of puur?) versie nog. Wit is nergens meer verkrijgbaar volgens mij. Erg spijtig. MAAR straks met sinterklaas heb je ze wel van andere merken. :slight_smile: Vorig jaar enz ook gekocht. (Ook Jumbo)

image

Dit topic op het moment :grin:

34 likes

DIE WIL IK😱

*MOET IK

Jumbo en Plus!

Als dit niet lekker is ben ik echt zo hard teleurgesteld, het was en best prijzig en het ziet er fucking goddelijk uit.

Ohhh, ik ben pas in januari weer in NL. Ik wil ook alle koekjes :smiling_face_with_three_hearts: @Bunnyslippers Al die stroopwafels in je IG-stories <333

Voor de vegans onder ons: hebben ze bij appie ook nieuwe vegan koeken toegevoegd??

Misschien even een vegan blog checken?

Oh mijn god ik wil echt alles proberen

1 like

Zitten er ook fantasia wafels tussen? Of wie weet waar je dat kan kopen behalve bij de action😅

Heb helaas nog niks over het nieuwe assortiment van AH koeken gelezen op de blogs die ik volg.

Cijfer: 7
Proeft niet echt naar banaan (had ik ook niet verwacht). Ze zijn wel lekker als de karamel een beetje gesmolten is nadat je het 10 sec in de magnetron hebt gedaan. Ik vind 8 stuks ook weinig voor 2 euro. Denk dat ik de volgende keer de aardbei smaak probeer.

3 likes