Jumbo en Plus!
Als dit niet lekker is ben ik echt zo hard teleurgesteld, het was en best prijzig en het ziet er fucking goddelijk uit.
Ohhh, ik ben pas in januari weer in NL. Ik wil ook alle koekjes @Bunnyslippers Al die stroopwafels in je IG-stories <333
Voor de vegans onder ons: hebben ze bij appie ook nieuwe vegan koeken toegevoegd??
Misschien even een vegan blog checken?
Oh mijn god ik wil echt alles proberen
Zitten er ook fantasia wafels tussen? Of wie weet waar je dat kan kopen behalve bij de action😅
Heb helaas nog niks over het nieuwe assortiment van AH koeken gelezen op de blogs die ik volg.
Cijfer: 7
Proeft niet echt naar banaan (had ik ook niet verwacht). Ze zijn wel lekker als de karamel een beetje gesmolten is nadat je het 10 sec in de magnetron hebt gedaan. Ik vind 8 stuks ook weinig voor 2 euro. Denk dat ik de volgende keer de aardbei smaak probeer.
Ze zijn ook nog bezig natuurlijk met het overal in de schappen leggen. Ik verwacht snel wel nieuws op grote vegan blogs of instagrams.
Heb even vlug gekeken, maar de koeken zitten vol met melk- en eipoeder helaas… Bij mijn AH hebben ze nu wel drie soorten Manner-biscuit. Komt uit Wenen, zijn dus vegan en zijn wafeltjes met crème ertussen. Ik koop ze altijd in Duitsland, maar zag ze nu tot mijn verrassing nu ook hier.
Kom er vanavond op terug als ik van alles wat heb geproefd… Was bij een kleine AH, dus was niet zo heel veel keus, maar hier was ik toch wel heel benieuwd naar!
Thanks voor het kijken!! Ik hou echt van die wafeltjes, misschien dat ik eventjes langs mijn appie moet gaan
Ik zag net op insta dat de optimel koffie nu terug is en vast in het assortiment! Daar waren toch zoveel fans van hier of was dat in een ander topic haha
Nee, idd, heel veel op egf Maar die is nu ook al een jaar vast in het assortiment haha dus alle fans genieten er al van (ik heb 2 potten in mn koelkast staan
)
jeeeeeee zusssssss
die fucking koekjes en cakes en allll die shit, ik wil echt ALLES proberen
ik moet morgenochtend boodschappen doen, maar ga echt na het zien van dit topic 15 min extra rekenen om me uit te leven op de koek/cake afdeling. Holyballs
en die tony’s hoe zit het daarmee??
Je kan een deel van de label lezen in de instastories van Tony, dus als er hier een Lingo expert/Rad van Fortuin kenner zit. Please enlighten me.
ok er staat dus een woord in dat begint met PE
en een woord dat eindigt met ZED
of een woord dat begint met PE én eindigt op ZED…
het eerste wat in me opkomt is caramelized peanuts?
Ja, ik twijfel want Tony’s is toch altijd in het Nederlands?
ja eigenlijk altijd wel he…
pecan kan inderdaad wel zoals @HvO zegt.
Maar dan zou glazed weer engels zijn en dat doen ze meestal niet