Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

ze hadden wel ooit coffee crunch, in het engels geschreven dus

1 like

Zit m’n hoofd te breken over die nieuwe reep. Ik wil het weten!

2 likes

Je zou idd denken caramelized pecan/peanuts of glazed iets.

2 likes

Of peach misschien, zie ik Tony’s ook nog wel voor aan.

1 like

7/10

Zijn wel lekker, niet heel zoet en lekker veel hazelnoot erin.

Ik vind m alleen wat droog en kruimelig. Misschien dat de andere wat ‘chewier’ zijn.

Voor 4 koeken voor 2 euro verwacht ik meer iig. Daar kun je ook gewoon een heel pak Bastogne Duo’s voor kopen (deze week in de aanbieding bij de Plus)

Ik zei het al eerder, maar ik vind de koeken echt mega duur. Weinig koeken per verpakking, maar wel hoge prijs. Ik zag vandaag ook veel liggen, maar het zijn meer gebakjes dan koeken voor mijn gevoel.

2 likes

Ik zie veel mensen zeggen dat het duur is. Geeft niemand om utz cacao en dat soort dingen?

2 likes

Het klonk misschien iets veroordelende dan bedoeld, maar ik vroeg het me gewoon af. Tony’s enzo koop je voor de lekkerheid maar daar betaal je ook echt voor het feit dat er geen kinderarbeid etc aan te pas is gekomen

Ja ik zit nu ook aan een reep delicata karamel zoete popcorn UTZ cacao enz enz. Maar veel van de koeken die zo duur zijn hebben niet eens chocola erin ( of heel weinig) en die zijn ook duur.

Alle cacao is toch utz? Plus eerste ingrediënt tarwebloem bij bijna alles…

Red Velvet White Chocolate Cookies - wel een oké koekje. Op de één of andere manier had ik verwacht dat 'ie chewy zou zijn, dat is 'ie niet - hij is wat harder. De structuur doet me een beetje denken aan meringue, een beetje dat gedroogde als iemand snapt wat ik bedoel haha. Wel lekker, niet top. De red velvet smaak haal ik er niet echt uit.

6,5/10

Red Velvet Cheesecake muffin - lekker, totaal niet droog! Ik vind het erg smaken naar witte chocolade, al zit dat er geloof ik helemaal niet in. De cheesecake smaak proef ik overigens ook niet terug zoals meer meiden al zeiden.

7,5/10 (maar als ik echt kritisch zou zijn qua ‘cheesecake smaak’ dan zou het lager zijn)

Double Choc muffin - dit vind ik zelf de lekkerste van de drie. Lekker smeuïg. De chocoladesmaak is overigens echt top, vooral van de chocoladestukjes bovenop. Binnenin zit een stukje wat zachtere (bijna vloeibare) chocolade.

8,5/10

24 likes

Ik vind het nog steeds duur.

1 like

Zo teleurgesteld dat de Red Velvet koekje en muffin niet super bijzonder zijn :sob:

Hahaha, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel op heb. Wilde 't gewoon allemaal graag testen :joy:
Wel een hele chocolademuffin ofcourse!

1 like

Als het allemaal goedkoop zou zijn dan waren we straks allemaal misselijk omdat we te veel koekjes gegeten hebben :woman_shrugging:

1 like

Ik heb de stroopwafels van AH met mango en chili op (wat ik normaal echt een top combo vind), maar ik kon de chili er nou niet echt uithalen. Jammer want dat had het koekje wel echt speciaal gemaakt denk ik. De mango smaakt meer naar een soort van jam. Ik geef het denk ik een 6. Zou het niet nog een keer kopen, maar als ik het zou krijgen zou ik het sowieso nog wel een keertje eten.

De kruidnoten zijn er inmiddels♥️♥️ Ik was daar zo blij mee tot ik hier las over het vernieuwde koekschap. Mijn app heeft nog steeds niks! Wil het zo graag proberen hahahah

1 like

Shittt die leken mij lekker :((((

Die chocolade :heart_eyes::heart_eyes: bedankt voor je review!

1 like

Ik heb zo’n caramel seasalt koek op, maar vond het weinig bijzonder. Je proeft wel duidelijk zout trouwens, maar het deed mij denken aan een zandkoekje. Trouwens bij mijn AH zijn de Dutch & Dapper koekjes uit het schap. Echt jammer, ik vond die zo lekker :slightly_frowning_face: