Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Volgens de verpakking zijn deze nieuw en ook nog in de bonus (2e gratis)! Heb de zwarte bes variant net op en vond ik heel lekker, ben benieuwd naar de ander.

4 likes

Kan ook pepernoot zijn die nieuwe tony…

Die bestaat al!
:drooling_face::drooling_face:

Oja die sinterklaas letter zeker haha

Ik vind dit een beetje tegenvallen. Beetje bitter en ze zijn best wel klein. Ik geef dit een zes. Zo die andere koekjes proberen haha.

1 like

Ik heb de :drum::drum::drum: oreo thin kokos en de passievrucht kokosmakronen! En ik zal morgen reviewen.

1 like

Biecht: ik heb er in mijn ah een paar kapot geknepen door de zak heen. Het was een intrusie en kon niet weerstaan.

17 likes

Ik ben vandaag geweest en er liggen wel veel nieuwe en lekkere producten in de schappen. Alleen duur inderdaad, dus daarom heb ik alleen de banana muffins oid meegenomen. Ben benieuwd :grin:

Oké die cookie & cream tiffin is wel erg nice. Kan het niet goed uitleggen. Onderkant is hard, beetje zoals een koekje en bovenkant is met zo’n crème laag en verkruimelde koekjes. Ik vind ze lekker. Wat beetje duur dus daarom puntje eraf. Ik geef het een 8.

4 likes

Even tussen alle koekjesgekte door: heel lekker, je proeft echt de wasabismaak.

6 likes

Mijn vriend zn professionele oordeel is dat geel minder lekker is, paars vreet die voor leven. Heb er deze week weer 7 gekocht (alles om hem maar geen koeien yoghurt te laten eten haha)
Geel is lekker voor 1 x maar na 3 dagen dat toetje gaat het je tegenstaan zegt die. Maar hij houdt van alles wat paars is

1 like

Waarom kom ik hier nu pas achter dat de ah een vernieuwd assortiment heeft en gisteravond nog snel boodschappen gedaan zonder die rij in te lopen :tired_face:

Even beetje off-topic: wat vinden jullie van maiswafels? Smaakt het beter dan rijstwafels? :innocent:

1 like

JA 1000x beter

9 likes

Jaa vind ik wel! Ik eet altijd maïswafels!

2 likes

Dankjulliewel :innocent: hoop dat het ook iets beter vult, vind rijstwafels vaak net te weinig smaak

Haha ik geef het ook een 8! Ik ben ook benieuwd naar andere smaken maar ik ga eerst de dubbele chocolade muffins proberen.

1 like

Ik spotte deze. Ze zijn niet super bijzonder, maar wel lekker, die geplette mini smarties zijn lekker knapperig. 7/10. Van AH

28 likes

Ik vind ze lekker. :heart: Rainbow donuts :smiley:

1 like

Er zijn ook allemaal nieuwe verse pasta’s, zoals fusilli van kikkererwten en linzen en lasagnebladen van pompoen! Mega leuk, ga ze binnenkort uitproberen. Leuk dat de appie zoveel gezonde producten uitbrengt ook!

9 likes