Even tussen alle koekjesgekte door: heel lekker, je proeft echt de wasabismaak.
Mijn vriend zn professionele oordeel is dat geel minder lekker is, paars vreet die voor leven. Heb er deze week weer 7 gekocht (alles om hem maar geen koeien yoghurt te laten eten haha)
Geel is lekker voor 1 x maar na 3 dagen dat toetje gaat het je tegenstaan zegt die. Maar hij houdt van alles wat paars is
Waarom kom ik hier nu pas achter dat de ah een vernieuwd assortiment heeft en gisteravond nog snel boodschappen gedaan zonder die rij in te lopen
Even beetje off-topic: wat vinden jullie van maiswafels? Smaakt het beter dan rijstwafels?
JA 1000x beter
Jaa vind ik wel! Ik eet altijd maïswafels!
Dankjulliewel hoop dat het ook iets beter vult, vind rijstwafels vaak net te weinig smaak
Haha ik geef het ook een 8! Ik ben ook benieuwd naar andere smaken maar ik ga eerst de dubbele chocolade muffins proberen.
Ik spotte deze. Ze zijn niet super bijzonder, maar wel lekker, die geplette mini smarties zijn lekker knapperig. 7/10. Van AH
Ik vind ze lekker. Rainbow donuts
Er zijn ook allemaal nieuwe verse pasta’s, zoals fusilli van kikkererwten en linzen en lasagnebladen van pompoen! Mega leuk, ga ze binnenkort uitproberen. Leuk dat de appie zoveel gezonde producten uitbrengt ook!
Ik heb ze hier ook in huis gehaald. De rode linzen penne is top. Niet heel neutraal van smaak maar ik vind dat wel lekker zelf.
Staan ze ook op de site?
Banana Choc Muffin:
Ik vond hem erg smeuig en lekker (geen droge zooi), maar de banaan proef je nauwelijks. Alleen in het gele glazuur proef ik het. En verder mogen er wel wat meer chocoladestukjes in de muffin. Toch zou ik hem wel een 8 geven
Echt zoooveel lekkerder!!! Weet niet of t vullender is, maar in ieder geval lekkerder
Dus eigenlijk vanille muffin met bananenglazuur?
Ja, vind ik wel. Ik proef de banaan niet terug in de muffin
Wel hele lekkere foto’s gemaakt!
Deze zijn echt moeilijk relaxt! Super smeuïg en lekkere passievruchtsmaak. Nu wil ik de andere soort ook wel proberen!
Ik was ook heel blij toen ik ze zag liggen. Helaas wel de kleine/ enkele verpakking, maar toch Oja en ze zijn 1€ per stuk, volgens mij is dat veel duurder dan in Duitsland/ Oostenrijk…