Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Oké update (kon me niet inhouden).

Melk shortbread karamel: doet me denken aan de klassieker karamel zeezout. Dezelfde stukjes karamel maar in plaats van zeezout dus stukjes shortbread. Moet eerlijk zeggen dat ik andere karamel had verwacht aan de hand van de omschrijving ‘met knapperige shortbread en sticky karamel’ maar sticky is het dus niet. Desondanks wel lekker, maar niet erg bijzonder. Zou eerder karamel zeezout kopen. 7/10

Blond pecan: het lijkt alsof de witte chocolade héél licht gekarameliseerd is (ondanks de best donkere kleur). Ik kan het niet helemaal plaatsen als gekarameliseerde witte chocolade (dat is normaal gesproken een beetje bitter/iets voller van smaak) maar dit is gewoon (heel) zoet. ‘Witte chocolade met een tikkie puur’ herken ik er ook niet in terug. De pecannootjes zijn lekker! Goed gekarameliseerd, lekker krokant. Had van deze reep hogere verwachtingen (blonde chocolade!) maar neemt niet weg dat ik het alsnog heel lekker vind, voor een reep witte chocolade. 7,5/10

12 likes

Ze maken ook Engelse wikkels inderdaad!

1 like

Ik ga kijken of ik dit weekend die nieuwe Tony’s kan scoren :smirk:

Cookies & cream tiffin
Ik vond het echt heel lekker! Wel best machtig/vullend, dus ik vond deze kleine stukjes wel perfect. Lekker voor bij de koffie als ‘‘luxe’’ koekje. 8/10

9 likes

Mijn schoonmoeder!

Thanks!! Ik ben wel enthousiast over deze smaken :smiley:

1 like

Ik heb de Rocky Road net op!

Jeuzes wat zoet. Wel de goede combinatie tussen crunchy, zacht en chocolade. Maar echt mierzoet, weet niet of ik hem zo nodig nog een keer wil kopen daarom. 6,5/10

5 likes

Helemaal met je eens, behalve het laatste stuk. Heb ze gister alle vier achter elkaar op en ik luste er nog wel een paar

Haha ja ik ben meer team chips dan koek/snoep. Ik moet nog even oefenen wil dat lukken :stuck_out_tongue: Maar met twee zakken chips heb ik dan weer geen moeite.

Welke is dit?

Heb ook de Rocky Road gekocht! Had de verpakking niet echt gelezen, dacht dat er noten in zouden zitten? Maar is dus chocolade en koekjes en marshmallows. Wel lekker! Inderdaad zoet en 2.99 is wel duur. 215kcal per stukje is ook best veel haha! Ik geef ze 7 op 10!

9 likes

Ik heb de salted caramel tiffins gekocht en de Lotus speculoosbolletjes met witte chocolade. Review volgt later, heb nu de blonde Tony’s reep al voor driekwart in m’n lijf zitten. Denk dat ik het cijfer moet veranderen naar een 8. Vind 'm toch wel erg lekker ondanks dat 'ie zo zoet is.

6 likes

Die ja! Ze hebben hem ook met blauwe bessen en passievrucht :heart_eyes:

1 like

waarom (her)ontdek ik dit topic nu pas! :face_with_monocle: bye summerbody, hello winter fatsuit

4 likes

Vooral nr 3 lijkt me heel lekker!

1 like

Heb je de koekjes bij een ah xl gekocht?

Ohhh dan ga ik die ook nog proberen!

Wat doen jullie me aan?? De reviews blijven maar binnenstromen :yum:. Ik denk dat ik strak in mijn kerstpak ga skippen. Ik ga wel voor de poging strak in mijn zwempak 2019.

Niet nieuw maar heb nog geen review ervan gezien. 8/10, wel zoet, net iets anders dan gewone cider. Geen echte appelsmaak, ook niet echt limoen of kiwi maar de combi van die drie is wel lekker

Gemaakt door stassen (van die hele lekkere), ook in de smaak appel passievrucht

8 likes

Helaas pindakaas :joy: Nu ik heb flesje opheb vond ik 'm wel te zoet trouwens