Welke is dit?
Ik heb de salted caramel tiffins gekocht en de Lotus speculoosbolletjes met witte chocolade. Review volgt later, heb nu de blonde Tony’s reep al voor driekwart in m’n lijf zitten. Denk dat ik het cijfer moet veranderen naar een 8. Vind 'm toch wel erg lekker ondanks dat 'ie zo zoet is.
Die ja! Ze hebben hem ook met blauwe bessen en passievrucht
waarom (her)ontdek ik dit topic nu pas! bye summerbody, hello winter fatsuit
Vooral nr 3 lijkt me heel lekker!
Heb je de koekjes bij een ah xl gekocht?
Ohhh dan ga ik die ook nog proberen!
Wat doen jullie me aan?? De reviews blijven maar binnenstromen . Ik denk dat ik strak in mijn kerstpak ga skippen. Ik ga wel voor de poging strak in mijn zwempak 2019.
Niet nieuw maar heb nog geen review ervan gezien. 8/10, wel zoet, net iets anders dan gewone cider. Geen echte appelsmaak, ook niet echt limoen of kiwi maar de combi van die drie is wel lekker
Gemaakt door stassen (van die hele lekkere), ook in de smaak appel passievrucht
Helaas pindakaas Nu ik heb flesje opheb vond ik 'm wel te zoet trouwens
Maar zijn dit gewoon plakjes pompoen die je in principe zelf zou kunnen snijden?
Of is er nog iets anders mee gedaan? (omdat er 100% groenten staat)
Ik zou trouwens nooit zelf plakjes pompoen voor een lasagne gaan snijden, ben ik te onhandig voor. Ik vind pompoen heerlijk maar echte ondingen om te snijden,
Deze heb ik ook gekocht! Mega lekker inderdaad, maar wel machtig/zwaar. Goed dat er maar vier in een pakje zitten. Ik geef 9/10
Ik heb vandaag eens lopen neuzen bij het koekjesschap van de Appie, maar ben eerlijk gezegd niet zo onder de indruk. Ik zit normaal echt niet zo op m’n centen (zeker wat betreft eten haha), maar 4 koeken voor 3 euro? Dan kan je nog beter nog naar een bakkerij gaan voor koeken of gebakjes, weet je zeker dat je iets lekkers krijgt.
Ik vond deze superlekker! De marshmallows zijn lekker zacht en niet zo taai. Echt een goede combinatie van de zachte chocolade met de cruncy koekjes en zachte marshmallows 9/10 (want te grote dooreetfactor icm teveel kcal
) Ze lijken op die rocky road bars van de AH to go (die zijn alleen wat harder met taaie marshmallows)
De cookies& cream tiffins waren ook heerlijk, maar net iets te zoet en iets minder spannend qua combi 8/10
Same. Ik ben al 3x in de ah geweest en elke keer ff gekeken, maar ik word gewoon niet echt verleid ofzo haha
Pina colada kokoskoeken (glutenvrij) en verdomd lekker!!
Geen barbaar, purist
Ik zie mezelf ook nog geen gin-tonic kruidnoten halen hoor!
Tomaat basilicum crackers zijn niet nieuw en ook niet lekker
Snack a jacks zijn heeel lekker maar je proeft ze 3 uur later nog
Avocado smoothie: overheersende gember smaak, duur!, wel lekker
Up go breakfast: lekker, smaakt gewoon naar chocomel, niet zo vullend als de verpakking doet vermoeden