Huh, zo’n heel pak weggegooid?
Deze kosten 1,99. Lekkere brosse knapperige koek, zoete, maar niet te zoete karamel en een hintje zeezout.
Zou ze opnieuw kopen, vind ze erg lekker! 8/10
Edit: nu ik hem op heb blijven er wat kleine havervlokjes in mn mond/keel hangen. Klein minpuntje.
Ik had de cookies en cream tiffins nav een review hier en omg dit was heaven. Voor mij is dat mondgevoel van je boventanden in iets semi-zachts en je ondertanden in iets hard zo onwijs lekker. De smaak is ook echt heel erg lekker. Wel veel kcal maar nou en
Ik vond deze echt heel lekker!! Je proeft vooral de lavendel, de zwarte peper proef je niet zo. Maar ik kan me wel voorstellen dat veel mensen dit vies vinden.
Ik heb ook nog die rockey road tiffin dingen geprobeerd, die vond ik echt te machtig en te zoet. Lekker voor 1 hapje
Gin tonic pepernoten smaakten niet naar gin tonic en totaal niet boeiend. Gewoon zoet. Ik hou niet eens van pepernoten
Ja.
En dit doe ik normaalgesproken echt nooit, maar ik weet dat ik dit toch echt niet meer ging eten.
Aaahh kan niet wachten op de truffel kruidnootjes van van Delft:heart_eyes:
Liggen ook al bij ons in de appie😇
Ben ook benieuwd. Heb er gisteren mee in m’n handen gestaan
Ik ben ook minimalistisch voor de dark roast stroopkoeken gegaan. Goede koffie smaak, niet te zoet. Een beetje als die koekjes met koffie glazuur qua smaak.
8,5/10 zou ze zeker nog eens kopen!
Ja ik. Proeft niet naar oreo of cadbury maar is eigenlijk gewoon een klein zoet chocolade cakeje… ik ga in ieder geval niet nog een doos van 12() kopen
Shit. Direct naar onze jumbo geracet. Heeft ze niet. Gr… ik zou je bijna vragen om ze te kopen en te verzenden. Zijn echt mijn lievelings.
Deze zijn echt gruwelijk lekker. Zit een laagje chocolade overheen en binnenin zit caramel wat je ook echt wel proeft.

Echt? Ik had deze laten liggen want ik dacht zullen vast saaie choc chip cookies zijn met beetje karamel. Nu twijfel ik of ik toch langs de Appie ga. Ze hebben ook met hazelnootvulling.
Die met hazelnoot is ook lekker haha, is een soort chocopasta wat erin zit. Maar ik zou deze met caramel sneller weer kopen. Ik vind het zelf de goeie hoeveelheid caramel… niet teveel en niet te weinig.
Ik snap die Milka Joy fills niet zo… Heel klein en droog. Heb ze net in een kom met melk gegooid en als cornflakes waren ze wel heel lekker hahhaha.
Oh die vond ik zo smerig, haha. Heel zoet, net een snoepje in een fles.
Ik was net bij de Intratuin en daar vond ik de nieuwe Tony’s (???) en ik heb de blonde met gekarameliseerde pecannoten meegenomen. Echt heel lekker, vooral de nootjes erin.
Yeah die van Oreo ook. Jammer, leek zo lekker. Heb daar nu nog minstens een halve zak van liggen en die gaat niet op ben ik bang.