Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Maar zijn dit gewoon plakjes pompoen die je in principe zelf zou kunnen snijden?
Of is er nog iets anders mee gedaan? (omdat er 100% groenten staat)

Ik zou trouwens nooit zelf plakjes pompoen voor een lasagne gaan snijden, ben ik te onhandig voor. Ik vind pompoen heerlijk maar echte ondingen om te snijden,

Deze heb ik ook gekocht! Mega lekker inderdaad, maar wel machtig/zwaar. Goed dat er maar vier in een pakje zitten. Ik geef 9/10

2 likes

Ik heb vandaag eens lopen neuzen bij het koekjesschap van de Appie, maar ben eerlijk gezegd niet zo onder de indruk. Ik zit normaal echt niet zo op m’n centen (zeker wat betreft eten haha), maar 4 koeken voor 3 euro? Dan kan je nog beter nog naar een bakkerij gaan voor koeken of gebakjes, weet je zeker dat je iets lekkers krijgt.

4 likes

Ik vond deze superlekker! De marshmallows zijn lekker zacht en niet zo taai. Echt een goede combinatie van de zachte chocolade met de cruncy koekjes en zachte marshmallows :+1: 9/10 (want te grote dooreetfactor icm teveel kcal :sob:) Ze lijken op die rocky road bars van de AH to go (die zijn alleen wat harder met taaie marshmallows)

De cookies& cream tiffins waren ook heerlijk, maar net iets te zoet en iets minder spannend qua combi 8/10

2 likes

Same. Ik ben al 3x in de ah geweest en elke keer ff gekeken, maar ik word gewoon niet echt verleid ofzo haha

1 like

Pina colada kokoskoeken (glutenvrij) en verdomd lekker!!

2 likes

2 likes

Geen barbaar, purist :ok_hand:

Ik zie mezelf ook nog geen gin-tonic kruidnoten halen hoor!

Tomaat basilicum crackers zijn niet nieuw en ook niet lekker
Snack a jacks zijn heeel lekker maar je proeft ze 3 uur later nog
Avocado smoothie: overheersende gember smaak, duur!, wel lekker
Up go breakfast: lekker, smaakt gewoon naar chocomel, niet zo vullend als de verpakking doet vermoeden

2 likes

Hahaha stoer! Ik weet niet of AH ze heeft, maar Jumbo in ieder geval wel!

1 like

4/10
Clusters zijn crunchy, maar vind er weinig smaak aan zitten. Heb ze weggegooid.

Red velvet cheesecake muffin van AH: 6/10
Prima muffin, maar geen red velvet, of cheesecake smaak te bekennen.

1 like

Nog steeds geen nieuw koekschap hier. Komt het in elke ah?

Huh, zo’n heel pak weggegooid?

1 like

Deze kosten 1,99. Lekkere brosse knapperige koek, zoete, maar niet te zoete karamel en een hintje zeezout.
Zou ze opnieuw kopen, vind ze erg lekker! 8/10

Edit: nu ik hem op heb blijven er wat kleine havervlokjes in mn mond/keel hangen. Klein minpuntje.

8 likes

Ik had de cookies en cream tiffins nav een review hier en omg dit was heaven. Voor mij is dat mondgevoel van je boventanden in iets semi-zachts en je ondertanden in iets hard zo onwijs lekker. De smaak is ook echt heel erg lekker. Wel veel kcal maar nou en

13 likes

Ik vond deze echt heel lekker!! Je proeft vooral de lavendel, de zwarte peper proef je niet zo. Maar ik kan me wel voorstellen dat veel mensen dit vies vinden.

Ik heb ook nog die rockey road tiffin dingen geprobeerd, die vond ik echt te machtig en te zoet. Lekker voor 1 hapje

6 likes

Gin tonic pepernoten smaakten niet naar gin tonic en totaal niet boeiend. Gewoon zoet. Ik hou niet eens van pepernoten

Ja.
En dit doe ik normaalgesproken echt nooit, maar ik weet dat ik dit toch echt niet meer ging eten.

Aaahh kan niet wachten op de truffel kruidnootjes van van Delft:heart_eyes:

1 like

Liggen ook al bij ons in de appie😇