Oh die vond ik zo smerig, haha. Heel zoet, net een snoepje in een fles.
Ik was net bij de Intratuin en daar vond ik de nieuwe Tonyâs (???) en ik heb de blonde met gekarameliseerde pecannoten meegenomen. Echt heel lekker, vooral de nootjes erin.
Yeah die van Oreo ook. Jammer, leek zo lekker. Heb daar nu nog minstens een halve zak van liggen en die gaat niet op ben ik bang.
Zag deze nieuwe Danio smaak op zoek naar de aanbiedingen (vanaf woensdag bij Hoogvliet), deze smaak durf ik wel aan want love kaneel:
Vind de verpakking ook leuk! Maar ik zag deze ook er tussen staan en ik weet niet of ik die aandurf...De nieuwe dunne oreoâs met kokos zijn echt een deceptie. Ze smaken gewoon naar de gewone oreoâs. Wel lekker maar geen kokossmaak te bekennen. Dus ik geef het een 6.
Ik vind het zo jammer dat ik geen AH in de buurt heb. Al is het voor mân lichaam misschien wel beter
Ik zag deze cake liggen op de versafdeling, met als label âGingerbread muffinâ, maar dat was het overduidelijk niet. Ze wisten niet wat het dan wel was, dus ik kreeg het gratis mee
Ben benieuwd, iemand ideeën? Matcha? Pistache?
Matcha cake met een citroen laagje!
Jouw sokken!!!
Jeej, toch fijn om een label te hebben voor ik mijn tanden zet in een anonieme groene cake. Heb jij 'm al op?
Jaaa, zodra ik sokken zie met eten moeten ze mee. Dit zijn mân avocado fitgirl sokken, gekocht bij Monki volgens mij.
Ja haha, ik werk bij de ah to go en daar wordt ie al een aantal maanden verkocht.
Oo, ik wist niet dat er echt een afwijkend assortiment was! Mss toch vaker daar kijken haha.
Ja bij de ah to go heb je vaak wat meer van die zoetige dingen dan bij de gewone ah. Wij hebben bijvoorbeeld ook een red velvet muffin die echt naar red velvet smaakt, niet die nieuwe die ze nu bij de ah hebben.
We hebben ook koekjes met popcorn hahah.
Niet echt nieuw, maar vond ze ook niet lekker⊠Bleef weinig meer vam over in de oven en erg taai en slap
Iemand al geprobeerd? Is het echt luchtig? Ik heb meer aan tussendoortjes die vullen
Ja, heb ze toevallig vorige week gekocht. Lekker maar het witte gedeelte is wel ontzettend zoet.
Het is goed dat jij het wist, want anders had ik het nooit geraden haha. Smaakt niet eens een mini beetje naar Matcha. Is gewoon groene vanille roombotercake met citroenfrosting. Wel gewoon een lekkere zoete cake met frosting, dat scheelt. Gelukkig was ie gratis.