Geen supermarkt maar kruidvat. Iemand deze al eens gehad?
Ben ook benieuwd. Heb er gisteren mee in m’n handen gestaan
Ik ben ook minimalistisch voor de dark roast stroopkoeken gegaan. Goede koffie smaak, niet te zoet. Een beetje als die koekjes met koffie glazuur qua smaak.
8,5/10 zou ze zeker nog eens kopen!
Ja ik. Proeft niet naar oreo of cadbury maar is eigenlijk gewoon een klein zoet chocolade cakeje… ik ga in ieder geval niet nog een doos van 12() kopen
Shit. Direct naar onze jumbo geracet. Heeft ze niet. Gr… ik zou je bijna vragen om ze te kopen en te verzenden. Zijn echt mijn lievelings.
Deze zijn echt gruwelijk lekker. Zit een laagje chocolade overheen en binnenin zit caramel wat je ook echt wel proeft.

Echt? Ik had deze laten liggen want ik dacht zullen vast saaie choc chip cookies zijn met beetje karamel. Nu twijfel ik of ik toch langs de Appie ga. Ze hebben ook met hazelnootvulling.
Die met hazelnoot is ook lekker haha, is een soort chocopasta wat erin zit. Maar ik zou deze met caramel sneller weer kopen. Ik vind het zelf de goeie hoeveelheid caramel… niet teveel en niet te weinig.
Ik snap die Milka Joy fills niet zo… Heel klein en droog. Heb ze net in een kom met melk gegooid en als cornflakes waren ze wel heel lekker hahhaha.
Oh die vond ik zo smerig, haha. Heel zoet, net een snoepje in een fles.
Ik was net bij de Intratuin en daar vond ik de nieuwe Tony’s (???) en ik heb de blonde met gekarameliseerde pecannoten meegenomen. Echt heel lekker, vooral de nootjes erin.
Yeah die van Oreo ook. Jammer, leek zo lekker. Heb daar nu nog minstens een halve zak van liggen en die gaat niet op ben ik bang.
Zag deze nieuwe Danio smaak op zoek naar de aanbiedingen (vanaf woensdag bij Hoogvliet), deze smaak durf ik wel aan want love kaneel:
Vind de verpakking ook leuk! Maar ik zag deze ook er tussen staan en ik weet niet of ik die aandurf...De nieuwe dunne oreo’s met kokos zijn echt een deceptie. Ze smaken gewoon naar de gewone oreo’s. Wel lekker maar geen kokossmaak te bekennen. Dus ik geef het een 6.
Ik vind het zo jammer dat ik geen AH in de buurt heb. Al is het voor m’n lichaam misschien wel beter
Ik zag deze cake liggen op de versafdeling, met als label ‘Gingerbread muffin’, maar dat was het overduidelijk niet. Ze wisten niet wat het dan wel was, dus ik kreeg het gratis mee
Ben benieuwd, iemand ideeën? Matcha? Pistache?
Matcha cake met een citroen laagje!
Jouw sokken!!!
Jeej, toch fijn om een label te hebben voor ik mijn tanden zet in een anonieme groene cake. Heb jij 'm al op?