Jaaa, zodra ik sokken zie met eten moeten ze mee. Dit zijn m’n avocado fitgirl sokken, gekocht bij Monki volgens mij.
Ja haha, ik werk bij de ah to go en daar wordt ie al een aantal maanden verkocht.
Oo, ik wist niet dat er echt een afwijkend assortiment was! Mss toch vaker daar kijken haha.
Ja bij de ah to go heb je vaak wat meer van die zoetige dingen dan bij de gewone ah. Wij hebben bijvoorbeeld ook een red velvet muffin die echt naar red velvet smaakt, niet die nieuwe die ze nu bij de ah hebben.
We hebben ook koekjes met popcorn hahah.
Niet echt nieuw, maar vond ze ook niet lekker… Bleef weinig meer vam over in de oven en erg taai en slap
Iemand al geprobeerd? Is het echt luchtig? Ik heb meer aan tussendoortjes die vullen
Ja, heb ze toevallig vorige week gekocht. Lekker maar het witte gedeelte is wel ontzettend zoet.
Het is goed dat jij het wist, want anders had ik het nooit geraden haha. Smaakt niet eens een mini beetje naar Matcha. Is gewoon groene vanille roombotercake met citroenfrosting. Wel gewoon een lekkere zoete cake met frosting, dat scheelt. Gelukkig was ie gratis.
Ik stond vanochtend om 7:55 als een hyena bij de AH omdat ik het nieuwe koekjesschap nog niet had gezien. Het liefst wilde ik de kokoscake met passievrucht maar die hadden ze niet meer maar ze hadden nog wel deze dus die heb ik meegenomen. Hij valt jammer genoeg tegen. De shortbread is veel te kruimelachtig en valt zo uit elkaar. Ik vind shortbread veel lekkerder als het wat compacter is. De chocolade laag was prima en de karamel was wel oke maar ik had het lekkerder gevonden als hij was plakkeriger was. Nu was de karamel wel wat droog. 7/10 omdat het wel prijzig is en 1 stukje al 215 kcal is

Erg luchtig, vult niet. Ik zal hem niet meer kopen.
Dankjewel!
Iemand de nieuwe Danio Witte chocolade met gember al geproeft?
9/10, echt helemaal fan. Eindelijk vegan chocola waar ik echt blij van word. Koekjes proef ik niet echt, maar dat vind ik niet zo erg. Jammer dat 'ie 3,75 kost.
Ja! Wel aardig maar veel te duur. Je proeft beide smaken niet overheersend, dus de witte chocolade is niet extreem zoet en de gember maakt het fris maar niet pittig. Kan het eigenlijk niet goed plaatsen maar het eet wel lekker weg omdat het dus niet super zoet of pittig (of heel apart) is.
Dank je! Ik ga hem denk ik maar in huis halen straks Vooral omdat het lekker weg eet
Chocoladeletters zijn toch niks nieuws?
Ik heb die met prosecco week geleden gekocht, maar moet van mezelf nog even wachten haha.