Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik mag pas 1 november kruidnoten van mezelf :sob:

Ik heb de chocolate chip cookies met karamelvulling van AH net geproefd. Vond ze niet zo lekker. Ze hebben zo’n typische ‘supermarktsmaak’ (ik vind dat alle verpakte chocolate chip cookies dat hebben) en de karamel aan de binnenkant is mij iets te zoet en smaakt niet echt naar karamel. Zou ze niet nog een keer kopen.

1 like

Ik vind chocoladeletters maar matig. Veel te hard enz, kan net zo goed een chocoladereep kopen.
#durfoptebiechten

3 likes

Ik heb vorigjaar denk ik wel 10 kilo van die pumpkin spice kruidnoten gegeten. Do not regret

14 likes

Aah ik heb de dark roast stroopkoek naar aanleiding van deze post zojuist geproefd, en ik vond hem echt heeeuuul lekker! Beetje bitter en niet zo mier zoet!

1 like

Van verkade, ah en jumbo wel, die van de Aldi vind ik heerlijk😇 en het allerlekkerst zijn die chocosticks met melkcreme

Ik bedoel het niet gemeen; maar hoe vind jij dan dat red velvet ‘‘hoort’’ te smaken? Want het is enkel kleurstof haha, dus daar zit niet echt smaak aan. Voor mijn gevoel is het altijd cake/taart met een leuk kleurtje. Of is het dan meer de samenhang met de frosting etc.?

5 likes

I am very tempted op het moment om die pumpkin spice kruidnoten te gaan halen

1 like

Ik heb ooit ergens gelezen dat red velvet een kruising van vanille en chocoladecake is, dus eigenlijk een milde chocoladesmaak met vanillegeur. Maar dat is inderdaad niet een heel duidelijke smaak.

1 like

Oh is niet gemeen toch hahaha. Het heeft ook niet echt een duidelijke smaak maar ik vind die muffin van ah to go en bijvoorbeeld de taart van dudok toch anders smaken dan een gewone muffin of cake. Heel subtiel verschil vind ik het maar wel lekker en die ze nu bij ah hebben vind ik echt als een vanillemuffin smaken. Maar misschien zit dit allemaal in mijn hoofd.

Ik heb de stroopkoek speculoos gekocht en ik heb zooo’n honger en wil er 1 proeven, maar m’n avondeten is bijna klaar dus moet dat eerst eten van mezelf. Maar ben zo benieuwd!

3 likes

Toetje!

1 like

Die nieuwe maple pecan cake van AH is echt ziek lekker. Cake is heel zacht, pecannoten zijn vers en die maple syrup smaakt heel lekker, niet te zoet. Echt 10/10, zou zo zo’n heel bakje in één keer opvreten.

19 likes

Ja 100% mee eens! Echt mijn nieuwe favoriet :heart_eyes:

deze dus, hier was ik vorig jaar zo verslaafd aan😍

6 likes

Omg ja de witte. Is het er al? :heart:

1 like

Waar kopen we dit?

En we gaan door: salted caramel tiffins.
It’s a no from me. Eerste hapje was echt wel lekker. Fudgy, zoet en zout. Maar na een paar hapjes begint het te vervelen. Ik begrijp het ook niet helemaal. Een soort fudge met biscuit erdoor, wat stukjes fudge bovenop en te veel zout (ja, echt). Heb het hele stukje opgegeten (want zonde) maar ben nu misselijk.
De calorieën niet waard en de prijs ook niet.

Was van tevoren echt excited voor alle nieuwe koekjes maar stiekem had ik wel verwacht dat het tegen zou vallen. Maar het blijft altijd leuk om nieuwe dingen te proberen.
Nu alleen nog de speculoosbolletjes proberen deze week maar als ik zin heb in iets lekkers koop ik nog wel een reep blonde Tony’s (de liefde voor die reep groeit zo’n beetje met elke hap).

5 likes

Die chocosticks? Aldi!