Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Dankjewel!

1 like

Vraag me dus alleen af of het er al is. Zag vandaag wel dat de schappen leeg waren bij de Aldi waar dit normaal ligt dus wellicht komt dit er nu te liggen? Denk het haast wel want andere winkels beginnen ook al.

Van de vers afdeling of ligt dit ook in het nieuwe koekjesschap? Klinkt als iets dat ik moet hebben!

Eens. Die van Aviko rocken.

1 like

Ik vond die juist heerlijk!

Van de verse bakker, zit in van die plastic bakjes!

Ah dat hoopte ik al, want die stellen me zelden teleur! :grin: (zoals de carrot & kokoscake)

Ja hier in Hoogeveen en Coevorden wel! :heart_eyes::innocent:

1 like

Stroopkoeken speculoos: lekker! Goede speculoos smaak en verder de smaak en textuur van de normale stroopkoek. 8/10
Het is dat mn vriend naast me op de bank zit en ik zit te zeuren dat ik wil afvallen en hij me dan met zo’n ‘wat wilde je ook alweer?’ blik zal aankijken, maar anders had ik er nu nog 3 opgegeten

6 likes

Ohhh snap niet dat ik die vorige keer bij de AH niet heb gezien. Ik bedoel; speculoos stroopkoeken, hoe beter kan het… Ga het ook binnenkort halen :smiley:

1 like

Dat had ik ook. Was een beetje onder de indruk ook van al die koeken

1 like

Omg je woont vet dichtbij. :v:

1 like

Ja die zijn idd ook lekker!

Allemaal leuk en aardig al die nieuwe koekjes en chocolade, maar ik hoop op nieuwe hartige snacks :grimacing: Ik houd zo veel meer van chips bijvoorbeeld dan van zoete dingen

6 likes

Handig om te weten ook voor nieuwe dingen in de buurt​:see_no_evil::v:

1 like

Ik vond de speculaas stroopwafels ook heel lekker! Misschien niet zo bijzonder als smaken als lavendel en ik weet ook niet of ze heel nieuw zijn eigenlijk, volgens mij bestaan ze al wel langer. Maar wel echt een lekkere combinatie, 8/10.

1 like

Wat is het?

1 like

Volgens mij was het gevuld met hummus…

Klopt!