Ohhh snap niet dat ik die vorige keer bij de AH niet heb gezien. Ik bedoel; speculoos stroopkoeken, hoe beter kan het… Ga het ook binnenkort halen
Dat had ik ook. Was een beetje onder de indruk ook van al die koeken
Omg je woont vet dichtbij. ️
Ja die zijn idd ook lekker!
Allemaal leuk en aardig al die nieuwe koekjes en chocolade, maar ik hoop op nieuwe hartige snacks Ik houd zo veel meer van chips bijvoorbeeld dan van zoete dingen
Handig om te weten ook voor nieuwe dingen in de buurt:see_no_evil:️
Ik vond de speculaas stroopwafels ook heel lekker! Misschien niet zo bijzonder als smaken als lavendel en ik weet ook niet of ze heel nieuw zijn eigenlijk, volgens mij bestaan ze al wel langer. Maar wel echt een lekkere combinatie, 8/10.
Wat is het?
Volgens mij was het gevuld met hummus…
Klopt!
Ik heb wat posts terug een foto geplaatst! Was ook aangenaam verrast!!
De kokosmakronen passievrucht vond ik ook geslaagd, nav @Banananana dacht ik gekocht.
Van de maple pecan cake? Ik zie het niet of kijk ik er overheen? Is eigenlijk nog het enige waar ik benieuwd naar ben!
Was blijkbaar alweer bijna een week terug. Time flies when you are having cake. Klikken op de pijl voor de maple pecan cake. @Frankie
Ja oké dit moet ik kopen (eten).
Die zocht ik vandaag, maar hij lag er niet. Was wel in een kleine AH to Go
ik stond vandaag voor het koekjesschap in de ah maar moet zeggen dat ik niet echt verleid was om iets te kopen (mede door jullie reviews). Die red velvet cheesecake muffin klonk echt hemels in mijn oren maar vond ik er in het echt ook niet heel aantrekkelijk uit zien. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant wel beter haha
Ik vind die salted caramel tiffin echt heeerlijk! Fijne structuur en wel zout, maar niet te! Ga m zeker opnieuw kopen.
De snackspert op Instagram is niet te spreken.
Haha nadat je dat straks zei heb ik eerst een flink stuk terug gescrolled om vervolgens maar naar je profiel te gaan en daar verder te scrollen (maar hey, het gaat om lekker eten dus de moeite waard haha)