Ik heb wat posts terug een foto geplaatst! Was ook aangenaam verrast!!
De kokosmakronen passievrucht vond ik ook geslaagd, nav @Banananana dacht ik gekocht.
Ik heb wat posts terug een foto geplaatst! Was ook aangenaam verrast!!
De kokosmakronen passievrucht vond ik ook geslaagd, nav @Banananana dacht ik gekocht.
Van de maple pecan cake? Ik zie het niet of kijk ik er overheen? Is eigenlijk nog het enige waar ik benieuwd naar ben!
Was blijkbaar alweer bijna een week terug. Time flies when you are having cake. Klikken op de pijl voor de maple pecan cake. @Frankie
Ja oké dit moet ik kopen (eten).
Die zocht ik vandaag, maar hij lag er niet. Was wel in een kleine AH to Go
ik stond vandaag voor het koekjesschap in de ah maar moet zeggen dat ik niet echt verleid was om iets te kopen (mede door jullie reviews). Die red velvet cheesecake muffin klonk echt hemels in mijn oren maar vond ik er in het echt ook niet heel aantrekkelijk uit zien. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant wel beter haha
Ik vind die salted caramel tiffin echt heeerlijk! Fijne structuur en wel zout, maar niet te! Ga m zeker opnieuw kopen.
De snackspert op Instagram is niet te spreken.
Haha nadat je dat straks zei heb ik eerst een flink stuk terug gescrolled om vervolgens maar naar je profiel te gaan en daar verder te scrollen (maar hey, het gaat om lekker eten dus de moeite waard haha)
Yessss it was meee. 11 cent per hap, totes worth it!
Volgensmij is deze vrij nieuw
VET LEKKER
(Ja lig in bed, ja had mn tanden al gepoetst, nee kon de chipscravings toch niet weerstaan)
Deze vond ik helaas echt vies
Deze leek me ook echt zo lekker dus ik ben ook als een echte hyena naar de AH gegaan, maar vond het ook tegenvallen. Veel te kruimelachtig inderdaad. Vond het de calorieën niet waard.
En ik heb ook de Tony repen gehaald, maar vond ik ook echt tegenvallen. Waar ik normaal gesproken die repen in een keer op kan eten, kon ik ze nu heel makkelijk laten liggen. Heb m’n collega’s maar gevoerd, die waren er een stuk blijer mee dan dat ik was. Dan heb ik liever de Kinder chocola haha
Bij mijn wereldwinkel kosten ze 2.95! Wist niet dat dat zo’n verschil was
Bij mijn ah kon je ze proeven en ik was ook niet heel enthousiast. Soort frikadelbroodje, maar dan met hummus van binnen.
Hahahaha ik werd onder die recensie van de Snackspert getagd door mijn collega met wie ik dit product gedaan heb. Het leek mij ook al gruwelijk nasty
Door die sticker op de nieuwe hummus broodjes kwam ik er achter dat de ap gewoon alle producten op hun site heeft staan: ideaal! Sommige producten zie ik volgens mij al wel een tijdje liggen in de supermarkt, dus weet niet hoe lang de appie iets ‘nieuw’ noemt.
Ik word hier echt super enthousiast van. Weet nu niet of ik dit triest moet vinden van mezelf of dat het juist leuk is
Als zulke kleine dingen ons al gelukkig maken dan moeten we daar alleen maar blij mee zijn hahaha