Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Yessss it was meee. 11 cent per hap, totes worth it!

1 like

(@MangoTree)

Volgensmij is deze vrij nieuw
VET LEKKER
(Ja lig in bed, ja had mn tanden al gepoetst, nee kon de chipscravings toch niet weerstaan)

11 likes

Deze vond ik helaas echt vies :unsure:

Deze leek me ook echt zo lekker dus ik ben ook als een echte hyena naar de AH gegaan, maar vond het ook tegenvallen. Veel te kruimelachtig inderdaad. Vond het de calorieën niet waard.

En ik heb ook de Tony repen gehaald, maar vond ik ook echt tegenvallen. Waar ik normaal gesproken die repen in een keer op kan eten, kon ik ze nu heel makkelijk laten liggen. Heb m’n collega’s maar gevoerd, die waren er een stuk blijer mee dan dat ik was. Dan heb ik liever de Kinder chocola haha

1 like

Bij mijn wereldwinkel kosten ze 2.95! Wist niet dat dat zo’n verschil was

Bij mijn ah kon je ze proeven en ik was ook niet heel enthousiast. Soort frikadelbroodje, maar dan met hummus van binnen.

Hahahaha ik werd onder die recensie van de Snackspert getagd door mijn collega met wie ik dit product gedaan heb. Het leek mij ook al gruwelijk nasty :grimacing:

2 likes

Door die sticker op de nieuwe hummus broodjes kwam ik er achter dat de ap gewoon alle producten op hun site heeft staan: ideaal! Sommige producten zie ik volgens mij al wel een tijdje liggen in de supermarkt, dus weet niet hoe lang de appie iets ‘nieuw’ noemt.

https://www.ah.nl/nieuw/producten

2 likes

Haha ik ging ook even kijken. Lekkere carrotcake jongens.

73 likes

Ik word hier echt super enthousiast van. Weet nu niet of ik dit triest moet vinden van mezelf of dat het juist leuk is :joy:

1 like

Als zulke kleine dingen ons al gelukkig maken dan moeten we daar alleen maar blij mee zijn hahaha

2 likes

Mijn wereldwinkel had ze niet :roll_eyes: dit is bij good old overpriced Jamin.

Ik ga deze vanavond eten! Houd je op de hoogte

1 like

De maple pecan cake is goedgekeurd hoor! Had alleen nog wat meer glazuur op gemogen van mij maar tot nu toe het lekkerste nieuwe product van AH wat mij betreft.

5 likes

En waren ze lekker? :smiley:

Mwah vond het een beetje flauw ofzo. Zak ligt nog steeds open in de kast lol.

1 like

Smaken oke, maar verwacht geen échte brownie smaak😅 dan kan je nog beter van die digestives met choco eten

Ik proefde deze twee. Beide best lekker, maar ik hoef er geen heel pak van. Eigenlijk smaakt het gewoon naar stroopwafel, met een heel licht hintje van de smaak. De smaak had van mij meer terug mogen komen.

Ik heb net de Danio witte choco/gember geproefd.

Het is totaal niet bijzonder. De witte choco proef ik niet terug. De stukjes gember dan weer wel. Het deed me heel erg denken aan die citroen yoghurt van Almhof. 6/10

1 like

Ik heb de Danio kaneelbroodjes smaak op, vond het ook niet bijzonder en wat kunstmatig smaken. 6/10

2 likes