Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Mijn wereldwinkel had ze niet :roll_eyes: dit is bij good old overpriced Jamin.

Ik ga deze vanavond eten! Houd je op de hoogte

1 like

De maple pecan cake is goedgekeurd hoor! Had alleen nog wat meer glazuur op gemogen van mij maar tot nu toe het lekkerste nieuwe product van AH wat mij betreft.

5 likes

En waren ze lekker? :smiley:

Mwah vond het een beetje flauw ofzo. Zak ligt nog steeds open in de kast lol.

1 like

Smaken oke, maar verwacht geen échte brownie smaak😅 dan kan je nog beter van die digestives met choco eten

Ik proefde deze twee. Beide best lekker, maar ik hoef er geen heel pak van. Eigenlijk smaakt het gewoon naar stroopwafel, met een heel licht hintje van de smaak. De smaak had van mij meer terug mogen komen.

Ik heb net de Danio witte choco/gember geproefd.

Het is totaal niet bijzonder. De witte choco proef ik niet terug. De stukjes gember dan weer wel. Het deed me heel erg denken aan die citroen yoghurt van Almhof. 6/10

1 like

Ik heb de Danio kaneelbroodjes smaak op, vond het ook niet bijzonder en wat kunstmatig smaken. 6/10

2 likes

Ik heb de nieuwe kokos koekjes met passievrucht van de appie geprobeerd, maar vond het niets. De passievrucht maakt het mierzoet, met een chemische smaak. Naar mijn mening zeker geen 2 euro voor 6 kleine koekjes waard.

Ik vind Danio eigenlijk wel altijd kunstmatig smaken en veelste zoet. De nieuwe nog niet geprobeerd

Ik heb hem ook uitgeprobeerd!
Vind hem lekker, beetje crunchy door die koekjes. Alleen de caramel proef ik er niet heel erg in terug als ik eerlijk ben

7,5/10

6 likes

OMG ik eet nu zo’n dark roast stroopkoek van de AH en die is lekker! Het is dat ik net een mega saoto soep op heb en dus eigenlijk geen trek heb, anders had ik dat hele pak naar binnen geschoven

7 likes

Die dark roast stroopkoeken geef ik denk ik gewoon een 10! Maar een collega die geen koffie lust vond hem niet lekker. Maar die dacht ook dat het chocoladesmaak was :joy:

Speculoos vond ik lekker maar niet bijzonder, een 7/10

5 likes

Ik ben influenced, ik ga de dark roast stroopkoeken ook halen straks

Is er trouwens een smaak verschil tussen de dark-roast chocolate stroopwafels en de dark-roast stroopkoek? Welke stroopwafel/koek is superieur?

2 likes

Ik had deze en dit is de hemel:

Die stroopwafels ken ik niet en ben ik ook niet tegen gekomen!

Ik zie nu dat bij die stroopkoeken achterop ook staat dat het choco-koffie koeken met stroopvulling zijn. Denk dus dat ze qua smaak redelijk hetzelfde zullen zijn. Denk dat de structuur van de koek alleen anders is, zoals bij normale stroopkoeken en -wafels. Ga voor de stroopkoeken, het is sowieso een verrijking van je leven.

6 likes

Ik wilde graag de nieuwe M&M’s Caramel proberen. Helaas uitverkocht bij de AH:sob: . Heeft iemand ze al geprobeerd?

Ja zou ze overslaan. Ik vond de karamel veel te hard, heb ze niet opgegeten. Alsof je op een handjes grind zit te kauwen.

Ik heb de dark roast stroopkoeken ook gekocht! Ik vind ze lekkerrrrrr. Wel even wennen smaak.

2 likes

Ja, niet bijzonder

2 likes

@anon98052296

Bedankt! Niks gemist zo te horen.

2 likes