Ik heb de nieuwe kokos koekjes met passievrucht van de appie geprobeerd, maar vond het niets. De passievrucht maakt het mierzoet, met een chemische smaak. Naar mijn mening zeker geen 2 euro voor 6 kleine koekjes waard.
Ik vind Danio eigenlijk wel altijd kunstmatig smaken en veelste zoet. De nieuwe nog niet geprobeerd
Ik heb hem ook uitgeprobeerd!
Vind hem lekker, beetje crunchy door die koekjes. Alleen de caramel proef ik er niet heel erg in terug als ik eerlijk ben
7,5/10
OMG ik eet nu zo’n dark roast stroopkoek van de AH en die is lekker! Het is dat ik net een mega saoto soep op heb en dus eigenlijk geen trek heb, anders had ik dat hele pak naar binnen geschoven
Die dark roast stroopkoeken geef ik denk ik gewoon een 10! Maar een collega die geen koffie lust vond hem niet lekker. Maar die dacht ook dat het chocoladesmaak was 
Speculoos vond ik lekker maar niet bijzonder, een 7/10
Ik ben influenced, ik ga de dark roast stroopkoeken ook halen straks
Is er trouwens een smaak verschil tussen de dark-roast chocolate stroopwafels en de dark-roast stroopkoek? Welke stroopwafel/koek is superieur?
Ik had deze en dit is de hemel:
Die stroopwafels ken ik niet en ben ik ook niet tegen gekomen!
Ik zie nu dat bij die stroopkoeken achterop ook staat dat het choco-koffie koeken met stroopvulling zijn. Denk dus dat ze qua smaak redelijk hetzelfde zullen zijn. Denk dat de structuur van de koek alleen anders is, zoals bij normale stroopkoeken en -wafels. Ga voor de stroopkoeken, het is sowieso een verrijking van je leven.
Ik wilde graag de nieuwe M&M’s Caramel proberen. Helaas uitverkocht bij de AH:sob: . Heeft iemand ze al geprobeerd?
Ja zou ze overslaan. Ik vond de karamel veel te hard, heb ze niet opgegeten. Alsof je op een handjes grind zit te kauwen.
Ik heb de dark roast stroopkoeken ook gekocht! Ik vind ze lekkerrrrrr. Wel even wennen smaak.
Ja, niet bijzonder
Ik vond ze super lekker 
Ik ook…
Ik vind de caramel M&M’s ook wel lekker alleen ik heb nu mijn 3de zak open en die gaat met moeite op. Ik vond het na 2 zakken wel weer mooi geweest haha.
Ik heb de dark roest koeken opgestuurd naar een Duits vriendinnetje en zij is nu ook verliefd op ze hahaha.
Ik ga ze morgen halen voor op werk. Ben benieuwd, koffieleuten hier hoor
Ik zit te twijfelen of ik me weer zal omkleden vanuit m’n pyjama om de dark roast koeken te halen
nee in je pyjama halen.
Weten jullie nog winkels waar je bijzondere smaken pepernoten kan halen? Ik wil morgen iig naar de hema ( ik weet van Delft maar daar kan ik nu niet heen).
Delft verkoopt de Albert Heijn ook voor een deel.