Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik had deze en dit is de hemel:

Die stroopwafels ken ik niet en ben ik ook niet tegen gekomen!

Ik zie nu dat bij die stroopkoeken achterop ook staat dat het choco-koffie koeken met stroopvulling zijn. Denk dus dat ze qua smaak redelijk hetzelfde zullen zijn. Denk dat de structuur van de koek alleen anders is, zoals bij normale stroopkoeken en -wafels. Ga voor de stroopkoeken, het is sowieso een verrijking van je leven.

6 likes

Ik wilde graag de nieuwe M&M’s Caramel proberen. Helaas uitverkocht bij de AH:sob: . Heeft iemand ze al geprobeerd?

Ja zou ze overslaan. Ik vond de karamel veel te hard, heb ze niet opgegeten. Alsof je op een handjes grind zit te kauwen.

Ik heb de dark roast stroopkoeken ook gekocht! Ik vind ze lekkerrrrrr. Wel even wennen smaak.

2 likes

Ja, niet bijzonder

2 likes

@anon98052296

Bedankt! Niks gemist zo te horen.

2 likes

Ik vond ze super lekker :sunglasses:

1 like

Ik ook…

Ik vind de caramel M&M’s ook wel lekker alleen ik heb nu mijn 3de zak open en die gaat met moeite op. Ik vond het na 2 zakken wel weer mooi geweest haha.

1 like

Ik heb de dark roest koeken opgestuurd naar een Duits vriendinnetje en zij is nu ook verliefd op ze hahaha.

11 likes

Ik ga ze morgen halen voor op werk. Ben benieuwd, koffieleuten hier hoor

Ik zit te twijfelen of ik me weer zal omkleden vanuit m’n pyjama om de dark roast koeken te halen

6 likes

nee in je pyjama halen.

6 likes

Weten jullie nog winkels waar je bijzondere smaken pepernoten kan halen? Ik wil morgen iig naar de hema ( ik weet van Delft maar daar kan ik nu niet heen).

Delft verkoopt de Albert Heijn ook voor een deel.

2 likes

Dit kwam ik tegen bij de Jumbo, echt heel lekker. Het is gewoon kaas maar dan gepoft, knapperig en luchtig. Alleen jammer dat sommige stukjes piepen tussen je tanden en dat ik dan kippenvel krijg.

6 likes

Ik vond deze een paar hapjes lekker maar toen iets te heftig/chemisch ofzo. Wel intrigerend spul in ieder geval haha

1 like

Huh grappig ik fietste eergisteren langs de fabriek ofzo van dit om de hoek bij mij en toen dacht ik nog nooooit van gehoord en nu komt het hier ineens voorbij :thinking:

1 like

Ik heb bewust wat reviews hier afgewacht voor ik iets van de nieuwe koeken koop. Nu weet ik welke ik moet hebben :grin:

De plus hier heeft al zeker twee weken ruimte gemaakt voor vakken met ‘chocosticks’ maar er ligt nog steeds niks, ik word nieuwsgierig :see_no_evil:

Omg!!

Dit ziet er zooo lekker uit!! Blijkbaar alleen nog maar in Duitsland gezien :weary:

23 likes