Ik wilde graag de nieuwe M&M’s Caramel proberen. Helaas uitverkocht bij de AH:sob: . Heeft iemand ze al geprobeerd?
Ja zou ze overslaan. Ik vond de karamel veel te hard, heb ze niet opgegeten. Alsof je op een handjes grind zit te kauwen.
Ik heb de dark roast stroopkoeken ook gekocht! Ik vind ze lekkerrrrrr. Wel even wennen smaak.
Ja, niet bijzonder
Ik vond ze super lekker 
Ik ook…
Ik vind de caramel M&M’s ook wel lekker alleen ik heb nu mijn 3de zak open en die gaat met moeite op. Ik vond het na 2 zakken wel weer mooi geweest haha.
Ik heb de dark roest koeken opgestuurd naar een Duits vriendinnetje en zij is nu ook verliefd op ze hahaha.
Ik ga ze morgen halen voor op werk. Ben benieuwd, koffieleuten hier hoor
Ik zit te twijfelen of ik me weer zal omkleden vanuit m’n pyjama om de dark roast koeken te halen
nee in je pyjama halen.
Weten jullie nog winkels waar je bijzondere smaken pepernoten kan halen? Ik wil morgen iig naar de hema ( ik weet van Delft maar daar kan ik nu niet heen).
Delft verkoopt de Albert Heijn ook voor een deel.
Dit kwam ik tegen bij de Jumbo, echt heel lekker. Het is gewoon kaas maar dan gepoft, knapperig en luchtig. Alleen jammer dat sommige stukjes piepen tussen je tanden en dat ik dan kippenvel krijg.
Ik vond deze een paar hapjes lekker maar toen iets te heftig/chemisch ofzo. Wel intrigerend spul in ieder geval haha
Huh grappig ik fietste eergisteren langs de fabriek ofzo van dit om de hoek bij mij en toen dacht ik nog nooooit van gehoord en nu komt het hier ineens voorbij 
Ik heb bewust wat reviews hier afgewacht voor ik iets van de nieuwe koeken koop. Nu weet ik welke ik moet hebben 
De plus hier heeft al zeker twee weken ruimte gemaakt voor vakken met ‘chocosticks’ maar er ligt nog steeds niks, ik word nieuwsgierig 
Ik vreet ze ook altijd allemaal op:see_no_evil:waarom dat nog in drie doosjes moet:sweat_smile: