Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik vond ze super lekker :sunglasses:

1 like

Ik ook

Ik vind de caramel M&M’s ook wel lekker alleen ik heb nu mijn 3de zak open en die gaat met moeite op. Ik vond het na 2 zakken wel weer mooi geweest haha.

1 like

Ik heb de dark roest koeken opgestuurd naar een Duits vriendinnetje en zij is nu ook verliefd op ze hahaha.

11 likes

Ik ga ze morgen halen voor op werk. Ben benieuwd, koffieleuten hier hoor

Ik zit te twijfelen of ik me weer zal omkleden vanuit m’n pyjama om de dark roast koeken te halen

6 likes

nee in je pyjama halen.

6 likes

Weten jullie nog winkels waar je bijzondere smaken pepernoten kan halen? Ik wil morgen iig naar de hema ( ik weet van Delft maar daar kan ik nu niet heen).

Delft verkoopt de Albert Heijn ook voor een deel.

2 likes

Dit kwam ik tegen bij de Jumbo, echt heel lekker. Het is gewoon kaas maar dan gepoft, knapperig en luchtig. Alleen jammer dat sommige stukjes piepen tussen je tanden en dat ik dan kippenvel krijg.

6 likes

Ik vond deze een paar hapjes lekker maar toen iets te heftig/chemisch ofzo. Wel intrigerend spul in ieder geval haha

1 like

Huh grappig ik fietste eergisteren langs de fabriek ofzo van dit om de hoek bij mij en toen dacht ik nog nooooit van gehoord en nu komt het hier ineens voorbij :thinking:

1 like

Ik heb bewust wat reviews hier afgewacht voor ik iets van de nieuwe koeken koop. Nu weet ik welke ik moet hebben :grin:

De plus hier heeft al zeker twee weken ruimte gemaakt voor vakken met ‘chocosticks’ maar er ligt nog steeds niks, ik word nieuwsgierig :see_no_evil:

Omg!!

Dit ziet er zooo lekker uit!! Blijkbaar alleen nog maar in Duitsland gezien :weary:

23 likes

Ik vreet ze ook altijd allemaal op​:see_no_evil:waarom dat nog in drie doosjes moet​:sweat_smile::see_no_evil:

1 like

Hopelijk komen ze ook hierheen, Zien er echt super lekker uit

1 like

influenced
 heb de dark koeken van de ah gekocht.

Haha, die koeken zijn de nieuwe forumtrend. Ik had gisteren een pak gekocht, zelf een geproefd, toen een met collega gedeeld, toen met vriend geproefd dus toen was het halve pak al leeg. Kwam ik terug van sporten, had vriend nog 3 koeken opgegeten! Hij vond ze ook 10/10 en ze deden hem denken aan die koffie likkoekjes van vroeger. Ik heb zelf de laatste toen ook maar opgegeten. Op!

Welke moet ik nu halen? Gaat nog iets aan deze dark roast heerlijkheid tippen?

6 likes

Haha ja klopt, we kwamen niet op de naam. Dat zijn ze inderdaad, deze koeken smaken naar dat bovenste laagje!