Ik vreet ze ook altijd allemaal op:see_no_evil:waarom dat nog in drie doosjes moet:sweat_smile:
Hopelijk komen ze ook hierheen, Zien er echt super lekker uit
influenced… heb de dark koeken van de ah gekocht.
Haha, die koeken zijn de nieuwe forumtrend. Ik had gisteren een pak gekocht, zelf een geproefd, toen een met collega gedeeld, toen met vriend geproefd dus toen was het halve pak al leeg. Kwam ik terug van sporten, had vriend nog 3 koeken opgegeten! Hij vond ze ook 10/10 en ze deden hem denken aan die koffie likkoekjes van vroeger. Ik heb zelf de laatste toen ook maar opgegeten. Op!
Welke moet ik nu halen? Gaat nog iets aan deze dark roast heerlijkheid tippen?
Haha ja klopt, we kwamen niet op de naam. Dat zijn ze inderdaad, deze koeken smaken naar dat bovenste laagje!
hahaha huh is dit een grap?
Nee joh
Sowieso Photoshop. Moet al kotsen als ik aan sommige smaken denk.
HAHAHAHAHA
Haha die zijn niet van de Appie
Gewoon nog een keer lezen!
Nee, volgens mij kun je het beste het volgende kopen: dark roast stroopkoeken, maple pecan cake (versafdeling) en cookies & cream tiffins.
Tiffins, strooplkoek dark roast, de chocolade muffin en/of de maple pecan cake
Ohja die zag ik ook!!
Ik heb trouwens de gingerbread muffins getest en ik vond ze mega lekker! Ik had de andere aan mijn moeder gegeven, die vond hem ook echt mega lekker. En omdat ik toch al lekker bezig was ook de dark roast stroopwafels meegenomen en inderdaad 10/10. Daarna heb ik ze wel aan mijn moeder meegegeven, zodat mijn vader en broertje ze ook konden proberen.
Vind t best raar/jammer dat zo’n “bewust”, op groenten focussend merk dan zoiets maakt mét achterham
Dat is waar