Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Noooo

6 likes

Tiffins, strooplkoek dark roast, de chocolade muffin en/of de maple pecan cake

Ohja die zag ik ook!! :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik heb trouwens de gingerbread muffins getest en ik vond ze mega lekker! Ik had de andere aan mijn moeder gegeven, die vond hem ook echt mega lekker. En omdat ik toch al lekker bezig was ook de dark roast stroopwafels meegenomen en inderdaad 10/10. Daarna heb ik ze wel aan mijn moeder meegegeven, zodat mijn vader en broertje ze ook konden proberen.

3 likes

Vind t best raar/jammer dat zo’n “bewust”, op groenten focussend merk dan zoiets maakt mét achterham

7 likes

Dat is waar :sweat_smile:

gvd waarom niet vega ;-;

Ja dat had ik dus ook, en ik zag nog 3 van dit soort varianten liggen maar geen enkele was vega :pensive: VERY disappointed

1 like

Precies dit, ik vind nofairytales echt zo’n leuk vooruitstrevend merk, het klopt niet in mijn hoofd. Net zoals die pizza met vlees van magioni. Snap dat er genoeg mensen nog vlees eten maar vind het niet zo passend bij deze merken?

3 likes

Zijn er nou dark roast stroopkoeken en dark roast stroopwafels? Welke is beter?
Ik had de stroopwafels gehaald, mijn vriend vindt ze niet zo fantastisch.

Hm shit ik denk dat je beter de koeken had kunnen halen :disappointed_relieved:

Nou ik ben ook #influenced hoor, net de dark roast stroopkoeken gehaald, ben benieuwd!

3 likes

Ik heb ze dus op mijn werk gelaten, hopelijk durft iedereen ze dit weekend niet te proeven hahaha. Wat echt lekker inderdaad!

Echt?! Ik dacht dat ik juist de stroopwafels moest hebben ipv de koeken! Die waren dan ook uitverkocht, maar de stroopkoeken nog wel in grote getalen aanwezig :frowning:

Ik heb de stroopkoeken dark roast ook vandaag gehaald. Ik denk dat ik ze teveel gehyped heb in m’n hoofd want ik vond ze wel lekker maar niet fantastisch. Nu houd ik sowieso meer van stroopwafels dan stroopkoeken dus misschien moet ik die binnenkort maar proberen. Ik vond ze zoals iemand hier al zei proeven (en ruiken) naar cafe noir koekjes.

1 like

Van de week gegeten, vond ze best wel oké. Ik geef het een 7.5.

1 like

Staat al een tijsje op de site volgens mij… Maar net als de dingen van Picard zie ik ze nooit in de winkel…

Ligt trouwens bij onze AH al een paar weken in het schap.

Geen dark roast koeken, ik heb de rocky road gehaald en moet toch wel 8/10 geven

1 like

Jammer dat brownies altijd bij mij mislukken. Anders had ik hem wel gekocht :frowning: