Heeft iemand deze al gezien??
hahaha huh is dit een grap?
Nee joh
Sowieso Photoshop. Moet al kotsen als ik aan sommige smaken denk.
HAHAHAHAHA
Haha die zijn niet van de Appie
Kut. Ik heb hier echt ALLES gelezen over die nieuwe koeken en natuurlijk niks genoteerd. Dus ik weet niet meer welke wel/niet de moeite waard zijn
Gewoon nog een keer lezen!
Nee, volgens mij kun je het beste het volgende kopen: dark roast stroopkoeken, maple pecan cake (versafdeling) en cookies & cream tiffins.
Tiffins, strooplkoek dark roast, de chocolade muffin en/of de maple pecan cake
Ohja die zag ik ook!!
Ik heb trouwens de gingerbread muffins getest en ik vond ze mega lekker! Ik had de andere aan mijn moeder gegeven, die vond hem ook echt mega lekker. En omdat ik toch al lekker bezig was ook de dark roast stroopwafels meegenomen en inderdaad 10/10. Daarna heb ik ze wel aan mijn moeder meegegeven, zodat mijn vader en broertje ze ook konden proberen.
Vind t best raar/jammer dat zo’n “bewust”, op groenten focussend merk dan zoiets maakt mét achterham
Dat is waar
gvd waarom niet vega ;-;
Ja dat had ik dus ook, en ik zag nog 3 van dit soort varianten liggen maar geen enkele was vega VERY disappointed
Precies dit, ik vind nofairytales echt zo’n leuk vooruitstrevend merk, het klopt niet in mijn hoofd. Net zoals die pizza met vlees van magioni. Snap dat er genoeg mensen nog vlees eten maar vind het niet zo passend bij deze merken?
Zijn er nou dark roast stroopkoeken en dark roast stroopwafels? Welke is beter?
Ik had de stroopwafels gehaald, mijn vriend vindt ze niet zo fantastisch.