Hm shit ik denk dat je beter de koeken had kunnen halen
Nou ik ben ook #influenced hoor, net de dark roast stroopkoeken gehaald, ben benieuwd!
Ik heb ze dus op mijn werk gelaten, hopelijk durft iedereen ze dit weekend niet te proeven hahaha. Wat echt lekker inderdaad!
Echt?! Ik dacht dat ik juist de stroopwafels moest hebben ipv de koeken! Die waren dan ook uitverkocht, maar de stroopkoeken nog wel in grote getalen aanwezig
Ik heb de stroopkoeken dark roast ook vandaag gehaald. Ik denk dat ik ze teveel gehyped heb in mān hoofd want ik vond ze wel lekker maar niet fantastisch. Nu houd ik sowieso meer van stroopwafels dan stroopkoeken dus misschien moet ik die binnenkort maar proberen. Ik vond ze zoals iemand hier al zei proeven (en ruiken) naar cafe noir koekjes.
Van de week gegeten, vond ze best wel okƩ. Ik geef het een 7.5.
Staat al een tijsje op de site volgens mij⦠Maar net als de dingen van Picard zie ik ze nooit in de winkelā¦
Ligt trouwens bij onze AH al een paar weken in het schap.
Geen dark roast koeken, ik heb de rocky road gehaald en moet toch wel 8/10 geven
Jammer dat brownies altijd bij mij mislukken. Anders had ik hem wel gekocht
Van die hot & spicy ga je wel enorm naar knoflook ruiken
Oee, zijn ze niet droog die muffins? Die wil ik nog wel proberen. Twijf nog wat ik verder wil proberen. Mss de gember stroopkoeken⦠Of nog een tiffin. Of toch een gekke stroopwafel (hebben mensen nog rare smaken geprobeerd?)
Of alles
Ik bestel online bij AH en dankzij jullie staan er 6 verschillende soorten koeken op mijn bestellijst voor komende week, ik kan niet kiezen.
Nee, maar dit waren ook de muffins van de vers afdeling. En ze waren ook mega groot. Zit bijna te overwegen om ze vandaag weer te kopen, maar beter niet. Ik wil die cookies and cream tiffins nog proberen.
Ergens hierboven waren ze ook al genoemd, maar heb ook die limited crunchy caramel M&Ms geproefd. Vind ze niet zo lekker. De caramel is hard en smaakt naar goedkope caramel en overheerst de hele M&M. Zou ze niet nog een keer kopen.
Volgens mij hier ook soms bij de big bazarš¤ en in Duitsland dacht ik ook
De cookies&cream tiffin is inderdaad heel lekker. Absoluut het geld waard. De onderkant is lekker krokant en daar bovenop zitten witte chocola en oreostukjes. 8,5/10
Heh dat is toch die cream?
Ik weet niet hoe nieuw het is, maar in āmijnā AH liggen op de broodafdeling van die grote Pretzels. Echt zoo lekker, terwijl ze zo simpel zijn hahaha. En maar 50 cent.