Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ging bij de wereldwinkel de vegan Tony chocolonely halen. En kreeg een gratis reep met stoofperen mee! Zojuist de stoofpeer geproefd en mweh je proeft nauwelijks stoofpeer.

3 likes

Ik zag van de week dat wij wel een wereldwinkel hebben hier! :v:t2: Zit er dan nog niet heel lang. Misschien straks even kijken of ze die nieuwe Tony’s hebben. :blush:

Ik zag trouwens dat er smaken van Breyers en alle smaken vam Koupe weggaan bij de AH :disappointed_relieved:

Breyers heeft volgens mij nieuwe smaken, dus miss komen die in de plaats?

1 like

Echt? Ik brn benieuwd welke😇

Jaaa zo lekker, mis die chips!

Heeft iemand deze al eens geprobeerd? Hoe smaakt die? Zoals pizza?

Dit is echt m’n aller liefste lievelingschips <3

1 like

Deze aardappelschijfjes hebben heel veel weg van paprika ribbelchips. Kan ook in de oven ipv airfryer. 9/10

12 likes

Uhmmm…Jamin heeft kruidnoten met kaas smaak.

Ja ik zag het voorbij komen. Wtf. Maar ik denk steeds het is een grap en nu zie ik dit…

Tijdelijk niet leverbaar. Ik moet maar eens zien. Jamin haalt wel vaker geintjes uit met klanten. Denk toch dat het een grap is.

2 likes

Ik heb gister bij Van Delft de gin tonic kruidnoten geproefd: 1/10. Ik proefde helemaal niets van de gin tonic.
Ook heb ik de raspberry cheesecake kruidnoten geproefd en die is wel heel speciaal. Is best zuur maar in combinatie met het kruidnootje wel weer oke. Echt eens iets anders dan zo’n standaard kruidnoot met een laagje er omheen. 6/10
De peanut bitter crunch vond ik heel saai en ik proefde amper pinda 2/10

Jammer want ik wilde die echt heel graag proberen

Zou hun winkel checken, als ze het daar niet hebben tussen de pepernoten dan is het sowieso een grap.

1 like

Gadverdamme!

Als ik het goed zie is het per koek 170 calorieën, dat is toch niet abnormaal veel voor een koek?

Of heb je de hele zak ineens opgegeten :stuck_out_tongue:

4 likes

Hahaha omg als ik een kokosbiscuit eet is dat iets van 30 kcal per koek :see_no_evil:

Jaaaaa ik wil ze heeel graag!!! Geen grap

Ja maar een kokosbiscuit is geen enkele calorie waard :stuck_out_tongue:

14 likes

Weet je hoe lekker. Of met kaneel of met karamel zeezout