Plus, dat soort koekjes eet je altijd in meervoud dus dan blijft het sowieso niet bij 30 calorieën.
Hahahaha dan spreek je voor jezelf
Wat heeft deze post voor toegevoegde waarde?
Haha nou dat ik 170 kcal niet echt normaal vind voor een koek hahaha
Ik vind dit echt heel erg raar
Nah Haha waarom? Je mag toch wel je mening geven? Net als dat je zegt dat je een kokosbiscuit vies vindt?
Ik vind het nogal vreemd om hier te gaan verkondigen dat je dat heel veel kcal vindt. Dat is het niet? Zelfs als je maar 1000 kcal op een dag eet kun je prima zo’n koek nemen. Het zijn er geen 500? Het is maar een koek? Geen hele taart? En al ZOU je een hele taart eten, dan hoeft toch niemand je te wijzen op hoeveel kcal erin zitten? Ik vind dit eetproblemerig gedrag
En ja sorry ik trek me dit heel erg aan.
Maar goed die stroopkoeken zijn natuurlijk ook gewoon groot en vullend.
die stroopkoeken hebben dus per 100 gram 475, Nizza heeft 453 per 100 gram. Geen enorme verschillen zo relatief, op zich niet zo heel gek dat een grote koek meer calorieën heeft dan een klein biscuitje.
Ja dat ook nog eens!
Dat laatste ja, nogal
Het maakt mij echt niet uit of je wel of niet zo’n koek neemt. Of een hele taart?
Ik heb deze gekocht, want er staat nieuw op en hij was in de aanbieding.
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet moet. Het is huttenkase met kwark erdoorheen en zo smaakt het ook. Maar allebei de dingen eet je op een andere manier toch? Huttenkase met een cracker, kwark met fruit of muesli ofzo. Ik ben in de war. Hoe eet ik dit? Of is dit iets voor fitgirls? Ik snap het niet.
Maar waarom vind je het dan nodig om te posten dat je het veel kcal vindt?
Ik zal het niet meer doen, ik wist niet dat dat niet mocht. Sorry.
Ik vraag me dus ook enorm af of ik dit lekker vind. Ik denk dat het vooral een structuurdingetje is, waardoor dit spul verschilt van kwark?
Ik vind koffie ook niet echt lekker, maar ik moest me bij die koeken echt inhouden om er geen 3 achter elkaar te vreten hahaha
Kwark met stukjes?
Ik vind het meer huttenkase met een beetje kwark. Ik heb het op een cracker gedaan, maar ik vond het iets te kwarkig daarvoor.
Ik vind de manier waarop @Candace het zei anders dan de manier van @Evi-lena. Maar ik vind dat het op het forum eigenlijk heel vaak gaat over dik en dun zijn, veel en weinig eten, gezond en ongezond en iedereen ziet dat anders, misschien had ik me een beetje moeten inhouden. Maar ik vind 170 kcal gewoon normaal voor een koek en als andere mensen dat dan extreem veel vinden ga ik ook erg aan mezelf twijfelen…
Lijkt me opzich wel lekker want ik vind de stukjes in huttenkase ook wel lekker
Misschien met fruit erdoor inderdaad, of honing of iets anders zoets (ook @acculader) (wow ik besef nu pas dat je gewoon accu lader heet en niet akjuleder)