NOS gaat soepel haha
Haha rustige locatie is relatief vrees ik mijn stembureau had er ongeveer 150… wel veruit de meeste stemmen op groenlinks en pvdd!
Haha ja ik twijfelde nog of ik het woord rustig moest gebruiken. Het was iig een stuk rustiger (50%) vergeleken met de vorige GR verkiezingen. Hoop dat je de dag een beetje fijn bent doorgekomen alsnog!
heujj
Prima uitslag toch
fvd Urk heeft gefaald want men stemt liever op demente mensen uit andere partijen, aldus de lijsttrekker van FVD Urk.
GroenLinks de grootste in Tilburg Vorige keer was het lijst smolders Tilburg (Smolders zat vorig jaar bij de landelijke verkiezingen bij Fvd…) dus dit is heel wat beter
we hebben in Tilburg een wethouder in het sociaal domein die partijonafhankelijk was maar nu mee deed voor GroenLinks, dus dat heeft duidelijk geholpen!
Eerlijk gezegd stem ik ook nog liever op een demente bejaarde dan op FvD.
Mijn god wat een slechte verliezer
Eyyyy lekker wakker worden. Bij1 van één naar drie, op een na grootste groei en forum van drie naar één, byeee. Wel heel jammer dat mijn kandidaat het tot nu toe net niet heeft gehaald
Wauw, GroenLinks is hier de grootste. Die had ik niet aan zien komen in het VVD-bolwerk hier.
Best content mee, ik had zelf op GL gestemd. Jammer dat FVD 1 zegel heeft. Maar ze hadden er volgens mij 3 verwacht hier. Wel alsnog 1700 stemmen…
Lees net dat het FVD-feestje eigenlijk in de wijnbar van Douwe Bob zou zijn, maar die vond het toch niet goed voor z’n imago ofzo. En hier waren ze dus blijkbaar wel welkom.
Nou fuckiediefuckfuck. De studentenpartij is de grootste in Delft. Leuk hoor, die focussen zich alleen op de binnenstad en TU-wijk. En D66 tweede?!
Denk dat ie liever een ander pilletje danwel poedertje bestelt, maar ik heb vrij vandaag.
Ja echt stom
Kiiiiiiiijjjk nou, de VVD is gewoon nergens in de hele provincie de grootste meer, vanaf 7.
Toen
Nu
En niet alleen Utrecht is zoals altijd een GroenLinks gemeente, maar het is helemaal verspreid naar Nieuwegein en nog verbazingwekkender naar de toch best wel kakkerige gemeentes De Bilt en Zeist. Ben echt heel erg verbaasd.
Wowz senioren partij maastricht de grootste? Ok samen met groen links, maar wonen daar zoveel oudjes?
Ja, ik had hier dus echt VVD verwacht. Sowieso had ik alsnog veel meer VVD verwacht in deze regio. Dit keer heb ik geen GL gestemd, maar daar ben ik ook best oké mee. Maar goed, ik heb dan ook echt niets met de VVD. Vond GL in Nieuwegein ook best opvallend, al weet ik niet wat daar meestal gestemd wordt.