Nieuws, actualiteit en politiek #3

https://www.ad.nl/show/erica-meiland-verkozen-in-gemeenteraad-noordwijk~a82cdbd8/

Hadden jullie dit al gezien?

Ik vind dit wel grappig:

Met welk (1) standpunt zou jij 2 zetels behalen? Laat het achter in de comments

6 likes

Een uitslag mag ook laag zijn he. Ik schrik er ook van, maar het geeft ook aan hoe de politiek leeft, wat mensen denken, hoe het vertrouwen ligt, hoe zichtbaar de politiek was. Niet stemmen heeft trouwens vaak ook met veel meer te maken dan het niet waard vinden (ik kom net thuis van straatonderzoek onder niet-stemmers)

1 like

Bananen en mandarijnen moeten terug op de muurschildering.

De Visdeurbel moet beschouwd worden als nationaal erfgoed.

8 likes

Haha ik hoopte op een wat smeuĂŻger standpunt :sweat_smile:

Hahahahahah

1 like

Never forget deze verkiezingsspot :laughing: Let vooral even op de ondernemers die het water aan de lippen staat op 1:15!

8 likes

Frexit. Friesland moet zich afscheiden van Nederland.

7 likes

Hahaha dat moment met die ondernemers :rofl: Maar ook die boef die ‘in de watten wordt gelegd’. Het lijkt bijna wel satire? Dat van die boot met dat roer waar ik aan dacht is denk ik een foto geweest?

Voor de liefhebbers ook nog even het verkiezingsfilmpje van Geert Wilders en Fleur Agema. Hier te zien: dumpert.nl - Stroomopwaartsch met Fleur & Geert

4 likes

Maar als ze het al 2 jaar niet kunnen bewijzen? Is het dan nog steeds waar? Ik vind het wel lang duren voor er iets gebeurt, lijkt me geen uitgemaakte zaak.

1 like

Ho ho, Enkhuizen is geen Friesland.

2 likes

Enkhuizen mag blijven. West Friesland is gewoon Nederland. De rest moet een van de Waddeneilanden worden.

1 like

Waarom zou je als GĂŒndogan nog zoveel moeite doen om weer bij de partij te willen, als je daarbij nog een aangifte van smaad en laster tegen diezelfde partij hebt liggen? Hoe gaat mediation dan werken?

4 likes

Nu er toch definitief uitgezet. Wel benieuwd hoe dit uiteindelijk tot stand is gekomen na de uitspraak van de rechter.

5 likes

Ik denk toch druk van binnenuit. Als zij was gebleven was wellicht de halve partij opgestapt

12 likes

Dassen kreeg ook steeds meer kritiek op het amateurisme en leiderschap. Denk ook daadkracht willen tonen nu

5 likes

Dat zeg ik ook niet toch :smiley: Het is zeker nog geen uitgemaakte zaak, vind het alleen niet zo slim als je publiekelijk gaat lopen verkondigen dat je in feite corrupt bent geweest (kan ook zijn dat hij zich ‘onhandig’ heeft uitgedrukt en dat hij onschuldig is, weet het verder ook niet natuurlijk). Het duurt blijkbaar lang omdat er veel partijen gesproken moeten worden. Kan goed inkomen dat de Haagse burgemeester baalde van het feit dat de zaak niet voor de verkiezingen afgerond kon worden.

3 likes

Dit is ‘stream of consciousness’ in zijn puurste vorm.

15 likes

Hahaha wtf wat is dit slecht

5 likes

Dit is hoe mijn oma verhalen vertelt

8 likes