Nieuws, actualiteit en politiek #3

Ja god ik hoopte dat we tijdperk Rita toch wel definitief achter ons hadden gelaten… Al is wat haar op extreemrechts hefet opgevolgd geen haar beter natuurlijk

2 likes

Omg hahaha inderdaad. Ze had volgens mij ook zo’n campagnefilmpje voor Trots op Nederland achter het roer van een boot ofzo?? (moet hierdoor nu ook denken aan het filmpje van Geert Wilders in die tijd. En dat hij met Fleur in een roeibootje zat en dat er eendjes voorbij kwamen?? Beetje een zijspoor dit maar moest er ineens aan denken. Was ook heel cringe haha).

Het is er helaas niet beter op geworden inderdaad met al die nieuwe extreemrechtse partijen @Chuckie :neutral_face: Ben benieuwd of ze alleen nog lokale politiek gaat doen of dat het misschien toch weer een opstapje wordt naar de landelijke politiek voor haar.

1 like

Voor de stadsdeelcommissie Amsterdam-West!

1 like

De FVD is wel lekker bezig met het cancelen van hun achterban zeg.

5 likes

Jeetje wat een figuur zeg :flushed: Ik lees nu inderdaad dat er al twee jaar een onderzoek naar hem loopt. Ben benieuwd of er uiteindelijk nog een rechtszaak van wordt gemaakt. Maar als hij zich publiekelijk min of meer zo heeft uitgesproken…‘zij hebben mij geholpen, ik help hun’…pleit dat niet héél erg voor hem zeg maar :roll_eyes:

4 likes

https://www.ad.nl/show/erica-meiland-verkozen-in-gemeenteraad-noordwijk~a82cdbd8/

Hadden jullie dit al gezien?

Ik vind dit wel grappig:

Met welk (1) standpunt zou jij 2 zetels behalen? Laat het achter in de comments

6 likes

Een uitslag mag ook laag zijn he. Ik schrik er ook van, maar het geeft ook aan hoe de politiek leeft, wat mensen denken, hoe het vertrouwen ligt, hoe zichtbaar de politiek was. Niet stemmen heeft trouwens vaak ook met veel meer te maken dan het niet waard vinden (ik kom net thuis van straatonderzoek onder niet-stemmers)

1 like

Bananen en mandarijnen moeten terug op de muurschildering.

De Visdeurbel moet beschouwd worden als nationaal erfgoed.

8 likes

Haha ik hoopte op een wat smeuïger standpunt :sweat_smile:

Hahahahahah

1 like

Never forget deze verkiezingsspot :laughing: Let vooral even op de ondernemers die het water aan de lippen staat op 1:15!

8 likes

Frexit. Friesland moet zich afscheiden van Nederland.

7 likes

Hahaha dat moment met die ondernemers :rofl: Maar ook die boef die ‘in de watten wordt gelegd’. Het lijkt bijna wel satire? Dat van die boot met dat roer waar ik aan dacht is denk ik een foto geweest?

Voor de liefhebbers ook nog even het verkiezingsfilmpje van Geert Wilders en Fleur Agema. Hier te zien: dumpert.nl - Stroomopwaartsch met Fleur & Geert

4 likes

Maar als ze het al 2 jaar niet kunnen bewijzen? Is het dan nog steeds waar? Ik vind het wel lang duren voor er iets gebeurt, lijkt me geen uitgemaakte zaak.

1 like

Ho ho, Enkhuizen is geen Friesland.

2 likes

Enkhuizen mag blijven. West Friesland is gewoon Nederland. De rest moet een van de Waddeneilanden worden.

1 like

Waarom zou je als Gündogan nog zoveel moeite doen om weer bij de partij te willen, als je daarbij nog een aangifte van smaad en laster tegen diezelfde partij hebt liggen? Hoe gaat mediation dan werken?

4 likes

Nu er toch definitief uitgezet. Wel benieuwd hoe dit uiteindelijk tot stand is gekomen na de uitspraak van de rechter.

5 likes

Ik denk toch druk van binnenuit. Als zij was gebleven was wellicht de halve partij opgestapt

12 likes