Nieuws, actualiteit en politiek #3

Dassen kreeg ook steeds meer kritiek op het amateurisme en leiderschap. Denk ook daadkracht willen tonen nu

5 likes

Dat zeg ik ook niet toch :smiley: Het is zeker nog geen uitgemaakte zaak, vind het alleen niet zo slim als je publiekelijk gaat lopen verkondigen dat je in feite corrupt bent geweest (kan ook zijn dat hij zich ‘onhandig’ heeft uitgedrukt en dat hij onschuldig is, weet het verder ook niet natuurlijk). Het duurt blijkbaar lang omdat er veel partijen gesproken moeten worden. Kan goed inkomen dat de Haagse burgemeester baalde van het feit dat de zaak niet voor de verkiezingen afgerond kon worden.

3 likes

Dit is ‘stream of consciousness’ in zijn puurste vorm.

15 likes

Hahaha wtf wat is dit slecht

5 likes

Dit is hoe mijn oma verhalen vertelt

8 likes

Valt dit onder nieuws?

Hallo meneer de nieuwslezer :eyes:

12 likes

Hij gebruikt alleen maar komma’s in opsommingen, nooit om twee delen van een zin te combineren tot een langere zin. Leest echt vervelend

Omg de instagram stories van Stem op een Vrouw stemmen me zo vrolijk vandaag! In zo veel gemeenten hebben voorkeursstemmen gewerkt :sunglasses::sunglasses:

31 likes

Ik weet niet hoe ik het hier fatsoenlijk kan plakken:

Ook een kind erbij…

2 likes

Ahh lees net via nu.nl dat Piet Paulusma is overleden aan de gevolgen van kanker. Wist niet dat hij ziek was :pensive:

Edit: blijkbaar was hij donderdag nog op tv en vrijdag op de radio. Pfoeh, heb er gewoon geen woorden voor

3 likes

Echt erg, hij was pas 65

2 likes

Oant sjen :sob: rust zacht Piet.

1 like

Wauw die hield wel enorm veel van z’n werk dan

2 likes

Aahw piet :pleading_face:

1 like

Die laatste 2 zinnen van zijn weerbericht donderdag.

“Het voorjaarsweer zet nog wel even door en ik ook”

Ahh :heart:

29 likes

Ah die zin komt echt binnen als je 'm in dit daglicht plaatst :pleading_face:

1 like

Wow, ik begrijp echt niet hoe je in een Nederlands bos een week vermist kunt zijn/rond kunt dwalen? En er was al meerdere dagen naar haar gezocht. Zou ze dan ergens op een heel moeilijk zichtbaar plekje gewond hebben gelegen oid. Als ze ‘gewoon’ aan het rondlopen was dan had ze toch wel andere wandelaars tegen moeten komen?

https://www.gelderlander.nl/regio/vermiste-vrouw-49-na-bijna-een-week-in-levende-lijve-maar-erg-verzwakt-gevonden-in-bossen-bij-emst~a842e5a5/

9 likes

Moeilijk voor te stellen inderdaad. Wat bijzonder dat ze haar nog hebben gevonden. Het lijkt me hoe dan ook heel heftig als je iemand vindt na een vermissing.

2 likes

Ja absoluut, zeker omdat ze er niet zo best aan toe was. Maar wel ontzettend fijn dat ze haar levend hebben gevonden!

3 likes

:no_mouth:

6 likes