Nieuws, actualiteit en politiek #3

Ik had niet door dat ik op dit bericht aan het antwoorden was.

3 likes

Geen mals artikel over de eigenaar van Antwerp. Was hiervoor dus ook al wel duidelijk dat het geen fijne man is.

4 likes

image

ai

5 likes

3 likes

En ondertussen gaat iedereen weer massaal met het vliegtuig op vakantie, want dat hebben ze “echt noduhg”

7 likes

ging me ook totaal niet over voetbal, meer een toevallig onhandig uitgelijnde kop haha

2 likes

Het erge is dat hier al een half jaar voor aan de bel getrokken wordt. En er is op zich wel eten, alleen kan bijna niemand het betalen.

4 likes

Ah mooi, heb net een kop koffie gepakt. Ik bereid me alvast voor op het onderspugen van mijn beeldscherm.

6 likes

Zat helemaal klaar met een koekje en kop koffie achter m’n bureau om aan de slag te gaan maar dit moet toch echt even eerst hoor

4 likes

https://archive.ph/

2 likes

Surprised but not surprised

5 likes

Lang leve nu.nl die niet te gierig zijn voor abonnementen

3 likes

Denk dat de gierigheid eerder aan jouw kant zit. Wat is er mis met betalen voor (onderzoeks)journalistiek?

43 likes

Heb het Parool en de Volkskrant abonnement. Staat alleen niet op mijn telefoon. Dus in mijn geval meer luiheid dan gierigheid.

Maar ik ben ook niet van plan om op veel kranten te abonneren om slechts een artikel te kunnen lezen.

7 likes

Iemand die ook Radio1 luistert? Wat is Jan Slagter toch een idioot.
“We weten niks van wat GĂŒndogan gedaan heeft, ik vind het maar overdreven”
“Hugo de Jonge heeft niks met die deal te maken, het is allemaal Sywert. Maar je moet het wel in die tijdgeest zien”

Ok boomer

8 likes

Wat weet hij er ook van man, schoenmaker blijf bij je leest

2 likes

Ik snap echt niet dat ze bij Spraakmakers die man nog uitnodigen. Doe gewoon ff mensen neerzetten daar die Ă©cht hebben geleerd voor het onderwerp. Als ik irrelevante meningen van BN’ers wil horen kijk ik wel naar RTL Boulevard.

8 likes

Als Sywert het alleen was, dan was die deal nooit gekomen. Je hebt altijd gewilligen nodig.

3 likes

Ik zie ook dit fragment van Huug, didn’t age well

2 likes

Hoor ik daar Sywert?:heart_eyes:

Hugo moet sowieso met onslag, I’m enjoying myself

[edit: lol hij ontkent het dus gewoon, waar kijk ik naar. Gtst spinoff?]

8 likes