Ik had niet door dat ik op dit bericht aan het antwoorden was.
Geen mals artikel over de eigenaar van Antwerp. Was hiervoor dus ook al wel duidelijk dat het geen fijne man is.
ai
En ondertussen gaat iedereen weer massaal met het vliegtuig op vakantie, want dat hebben ze âecht noduhgâ
ging me ook totaal niet over voetbal, meer een toevallig onhandig uitgelijnde kop haha
Het erge is dat hier al een half jaar voor aan de bel getrokken wordt. En er is op zich wel eten, alleen kan bijna niemand het betalen.
Ah mooi, heb net een kop koffie gepakt. Ik bereid me alvast voor op het onderspugen van mijn beeldscherm.
Zat helemaal klaar met een koekje en kop koffie achter mân bureau om aan de slag te gaan maar dit moet toch echt even eerst hoor
Surprised but not surprised
Lang leve nu.nl die niet te gierig zijn voor abonnementen
Denk dat de gierigheid eerder aan jouw kant zit. Wat is er mis met betalen voor (onderzoeks)journalistiek?
Heb het Parool en de Volkskrant abonnement. Staat alleen niet op mijn telefoon. Dus in mijn geval meer luiheid dan gierigheid.
Maar ik ben ook niet van plan om op veel kranten te abonneren om slechts een artikel te kunnen lezen.
Iemand die ook Radio1 luistert? Wat is Jan Slagter toch een idioot.
âWe weten niks van wat GĂŒndogan gedaan heeft, ik vind het maar overdrevenâ
âHugo de Jonge heeft niks met die deal te maken, het is allemaal Sywert. Maar je moet het wel in die tijdgeest zienâ
Ok boomer
Wat weet hij er ook van man, schoenmaker blijf bij je leest
Ik snap echt niet dat ze bij Spraakmakers die man nog uitnodigen. Doe gewoon ff mensen neerzetten daar die Ă©cht hebben geleerd voor het onderwerp. Als ik irrelevante meningen van BNâers wil horen kijk ik wel naar RTL Boulevard.
Als Sywert het alleen was, dan was die deal nooit gekomen. Je hebt altijd gewilligen nodig.
Ik zie ook dit fragment van Huug, didnât age well
Hoor ik daar Sywert?
Hugo moet sowieso met onslag, Iâm enjoying myself
[edit: lol hij ontkent het dus gewoon, waar kijk ik naar. Gtst spinoff?]