Nieuws, actualiteit en politiek #3

Zo de NOS had ook wel even een trigger warning mogen plaatsen voor de foto’s bij het artikel over Boetsja.

9 likes

Pff nou inderdaad… wat een ellende

3 likes

Ik ben ook nog eens bang dat we deze oorlogsmisdadigers helaas nooit berecht zien gaan worden in een tribunaal ):

4 likes

Misschien gaat het hier ook al over in het corona topic, maar hoe erg is dit?? Wat mij betreft gaat dit veel breder dan corona, dit kan toch niet?!

Sjanghai verdedigt beleid om kinderen met corona te scheiden van hun ouders Sjanghai verdedigt beleid om kinderen met corona te scheiden van hun ouders | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl (via @NUnl)

1 like

We komen nooit van Stef Blok af he

10 likes

Ik hoor ze in Moskou tot hier gieren van het lachen.

2 likes

Zolang ie Stef Sok meeneemt, komt alles goed.

14 likes

Soms werken beelden beter. Het laat misschien beter zien hoe de stempel kan doorwerken: van (onterecht) fraudeur naar ‘slechte ouder’ (je kinderen worden uit huis geplaatst), ‘afgekeurd’ (niet meer kunnen werken) en ‘wanbetaler’ (je huur niet meer kunnen betalen).

5 likes

ik las net op twitter al van zuur voor Henk Kamp en Annemarie Jorritsma :joy: VVD kan nooit met nieuwe gezichten komen lijkt het wel

2 likes

Gelukkig geen doden

4 likes

ik lees nu ook de verhalen over verkrachtingen, echt te afschuwelijk voor woorden. godverdomme wat haat ik mannen

9 likes

Ik weet niet wat ik precies had verwacht onder die spoiler maar jezus wat ongelofelijk ziek, kan er met mijn hoofd niet bij dat ze tot zoiets in staat zijn

3 likes

aangezien hij persoonlijk de woningmarkt heeft gesloopt kan hij Rusland misschien ook wel kapot krijgen.

3 likes

Hoe gaat het eigenlijk met je familie? Als je erover wil vertellen natuurlijk.

1 like

Waarom moet de airfrance/klm-baas alweer een teeeeringhoge bonus jezus hoezo moeten fucking rijke mensen altijd nog rijker worden donder toch op man

47 likes

Hee niet zo jammeren. Hij heeft heel veel kunnen besparen door veel medewerkers te dumpen tijdens de crisis. Dat bespaarde geld moet toch ergens aan op?

/s

4 likes

:musical_note: :notes:

33 likes

Hahahaha ik zag deze post en dacht ‘huh wtf heb ik dit getypt?’ :joy:

1 like

Ik vind het shocking hoeveel mensen op Twitter Bucha ontkennen. Hoe kan dat? Wat heb je daar zelfs aan??
Mijn maag keert ervan om.

6 likes

Voor mn gevoel doen “we” te weinig. En met we bedoel ik de navo denk ik. Ik snap niet waarom er wel soldaten gingen naar Irak en Afghanistan, maar nu niet. Omdat t nu actief oorlog is? En dat meer vredesmissies waren ofzo. Maar naar Joeslavië gingen toch ook soldaten toen er nog wel oorlog was.
Zijn we dan bang dat er een wereldoorlog uitbreekt of is er gewoon iets wat ik niet weet?

Sinds ik een foto zag van een overleden man die letterlijk nog op zn fiets zat snap ik niet dat we dit maar laten gebeuren.

2 likes