Je kunt wat video’s kijken van NOS op 3 op YouTube.
Ik ook. Lijkt gewoon niet binnen te komen met mensen. Vraag me af of het ook zo radio stilte zou zijn als de blond haar blauw ogigen in deze situatie zouden zitten. Retorische vraag want helaas is het antwoord bekend. Zo moedeloos word je er van
Volkskrant heeft er ook een goede podcast over: oorlog in europa
Bedankt voor de tips!
Die filmpjes zijn goud!
Dit lijkt heel goed nieuws maar ben ook echt nog heel sceptisch.
Nog maar 1 zetel voor FVD in de Eerste Kamer. Bizar sowieso dat de Tweede Kamer fractie niet naar de speech van Zelensky wil luisteren. Hoe is wat Rusland doet niet een ‘aanval op de natiestaat’.
Er gaat geen dag voorbij zonder FvD gezeik.
Ik vind het wel bijzonder dat dit hun “grens” is
In mijn gemeente hangen nog steeds de FvD verkiezingsposters. Zoals vaccinatie dewang en lockdown. Heb al via Twitter bij de gemeente geklaagd en die zeggen dat ik zelf contact moet opnemem met FvD.
Die dingen hingen hier ook echt overal… terwijl er gewoon plekken aangewezen waren waar posters mochten hangen.
Die plekken inmiddels weg, hier en daar dus nog wel een FvD poster in ‘t wild.
Ja en allemaal hoog in de paal zodat we er niet bij kunnen.
Zit 30 seconden tussen
Ik mis Arib in deze tijden zo ontzettend.
Waarom klapten ze op de tafel om te bedanken voor de organisatie hiervan? Mogen ze dan niet in hun handen klappen?
Klappen is voor zeehonden (Of denk ik nu heel corporaal)
Blijkbaar is de enige overgebleven zetel van de broer van Floortje Dessing (Johan Dessing)? Verbaasd mij echt, niet dat je broer iets direct zegt over jezelf maar ik vind Floortje echt het tegenovergestelde van een FVD’er.
Hier heeft ze het eens over gehad in Linda’s Wintermaand. Ze gaf aan het wel lastig te vinden evenals haar ouders, maar het mooi vind dat iemand zo gedreven is in wat hij doet.
Volgens mij wordt die neef van Baudet ook vaak aangesproken op de politieke keuzes van Baudet. Lijkt me echt kut.
Haha ja ik heb deze ook gelezen. Mooi stuk wel