Neee dit is eigenlijk om te janken maar ik moet hier al de hele tijd om lachen
Ik zie het ook echt zo voor me dat Henk Ingrid aanstoot en zegt “wat gaat hij nou doen? En ook nog drie eieren, néé dit is wel heel overdreven”
Die tent en die kachel lijken me een wat riskante combinatie
En vervolgens de gemeente bellen dat je die mensen kwijt wil?! ‘Hee jij wij hadden even last van ons saviour complex en hebben nu drie Oekraïeners in huis maar zijn die wel zat. Komen jullie ze even halen?’
Het is weer een klassiek VVD debat.
Lekker van het hoofdpunt afdraaien en een zijspoor op.
Halleluja zijn ze nog steeds bezig
Gelukkig kun je hem nu mailen!
(minister Helder noemt eventjes de privé mailadressen van Hugo, ze vergat even dat het gepeupel meekijkt
)
Omg
“ik dacht even dat we onder elkaar waren” ![]()
Ik kan nu pas inschakelen maar heb speciaal snacks gekocht voor de rest van dit debat.
Joooo maar dat is kut ![]()
Die kan vanaf nu voor alles andere mailadressen gaan aanmaken dus ![]()
Hahaha die FOTO ook arme man
Die bestuurscultuur werkt idd voor geen meter als de leidinggevenden binnen het wob-team er schijt aan hebben. Ik werk nu in zo een team (tijdelijk) en de leidinggevenden zeiken altijd alleen maar ‘weeeeer een wobverzoek UGH’. Waarom werk je hier dan?? Het is echt hersendodend werk maar hun hebben toch zelf deze carriëre gekozen.
De nieuwe minister van het ministerie waar ik werk zit er nu wel echt bovenop, maar denk niet dat het veel uitmaakt zolang de leidinggevenden het geen flikker boeit wat er gebeurd in het team. Laatst was er ook iets wat ik niet had weggelakt, degene die het had gecheckt zei ‘graag lakken onder …’. Ik was het daar niet mee eens dus wou even overleggen met die leidinggevende maar die zag ook niet echt waarom het onder die grond viel. Dan wordt het alsnog weggelakt onder het mom ‘blijkbaar voelt hij zich niet fijn bij die uitspraak’. Ja… zo werkt het niet he.
Ik denk dat Sywert er nog op geilt hoe lang het nu al over hem gaat ook.
Eerlijk gezegd vind ik het ook wat ingewikkeld dat veel voormalig betrokkenen bij de corona-aanpak nu (nog) in het kabinet zitten, terwijl dat de komende tijd geëvalueerd gaat worden. Ik kan me voorstellen dat uitspraken van Helder in haar vorige rol dan ook nog terug gaan komen.
Ik kijk nergens meer van op
Hij is prototype corpsbal die overal mee weg komen
Daar komt Sywertje, rare Sywertje ![]()
Sywert niet stelen!

Ik heb geen idee, maar moet altijd denken aan dat verhaal van Rena Netjes dat Sywert haar voor een uitzending ging uithoren en daarna wat ze verteld had ging oplepelen op televisie. Maar goed, genoeg ijdele types die zich niet op zo’n manier verrijken.