ik las net op twitter al van zuur voor Henk Kamp en Annemarie Jorritsma VVD kan nooit met nieuwe gezichten komen lijkt het wel
Gelukkig geen doden
ik lees nu ook de verhalen over verkrachtingen, echt te afschuwelijk voor woorden. godverdomme wat haat ik mannen
Ik weet niet wat ik precies had verwacht onder die spoiler maar jezus wat ongelofelijk ziek, kan er met mijn hoofd niet bij dat ze tot zoiets in staat zijn
aangezien hij persoonlijk de woningmarkt heeft gesloopt kan hij Rusland misschien ook wel kapot krijgen.
Hoe gaat het eigenlijk met je familie? Als je erover wil vertellen natuurlijk.
Waarom moet de airfrance/klm-baas alweer een teeeeringhoge bonus jezus hoezo moeten fucking rijke mensen altijd nog rijker worden donder toch op man
Welkom in Nederland
Hee niet zo jammeren. Hij heeft heel veel kunnen besparen door veel medewerkers te dumpen tijdens de crisis. Dat bespaarde geld moet toch ergens aan op?
/s
Hahahaha ik zag deze post en dacht ‘huh wtf heb ik dit getypt?’
Ik vind het shocking hoeveel mensen op Twitter Bucha ontkennen. Hoe kan dat? Wat heb je daar zelfs aan??
Mijn maag keert ervan om.
Voor mn gevoel doen “we” te weinig. En met we bedoel ik de navo denk ik. Ik snap niet waarom er wel soldaten gingen naar Irak en Afghanistan, maar nu niet. Omdat t nu actief oorlog is? En dat meer vredesmissies waren ofzo. Maar naar Joeslavië gingen toch ook soldaten toen er nog wel oorlog was.
Zijn we dan bang dat er een wereldoorlog uitbreekt of is er gewoon iets wat ik niet weet?
Sinds ik een foto zag van een overleden man die letterlijk nog op zn fiets zat snap ik niet dat we dit maar laten gebeuren.
kernbommen?
Dezelfde mensen die de holocaust ontkennen.
Omdat Amerika strategische en economische belangen daar had. Zou het ook niet omschrijven als vredesmissies. Irak weet ik niet zo goed, maar dat is onder valse voorwendselen begonnen en Afghanistan was een vergelding voor 9/11 (terwijl die aanslag niet eens door Afghanen gepleegd was). Beide landen zijn er ook echt niet beter van geworden.
Olie. Waren inderdaad alles behalve vredesmissies.
Dus nu doen we niks omdat er niks te halen valt en we bang zijn zelf een bom op onze kop te krijgen?
Ja, zo is de wereldpolitiek helaas. Vredesmissie is meestal gewoon mooi sausje om het te verkopen.
Dat is geen heel genuanceerde omschrijving maar volgens mij komt het daar in essentie wel op neer. En dat Oekraïne nooit lid zal worden van de NATO. Geografisch is het misschien Europa, maar politiek verre van. In mijn ogen wordt een oorlog tussen Rusland en de NATO uitgevochten over de Oekraïne heen. Onder de NATO-vlag zijn afgrijselijke dingen gedaan (zie bv. Libië). De NATO mag niet gezien worden als een organisatie die landen in oorlog / onder dictatoriaal bewind helpt in nood.
Ik ben niet anti-NATO, zo’n organisatie is een noodzakelijk kwaad in onze wereld, maar meer inmenging van de NATO in een conflict is niet per se iets goeds.