Wow. Ik snap niet dat je zo star bent in je doen en laten en het dan een goed idee vindt andere mensen langdurig in huis te halen.
Ja je legt even uit hoe het zit en hoe je kinderen opvoedt (?!) en dan vinden ze hun draai wel
Neee dit is eigenlijk om te janken maar ik moet hier al de hele tijd om lachen
Ik zie het ook echt zo voor me dat Henk Ingrid aanstoot en zegt âwat gaat hij nou doen? En ook nog drie eieren, néé dit is wel heel overdrevenâ
Die tent en die kachel lijken me een wat riskante combinatie
En vervolgens de gemeente bellen dat je die mensen kwijt wil?! âHee jij wij hadden even last van ons saviour complex en hebben nu drie OekraĂŻeners in huis maar zijn die wel zat. Komen jullie ze even halen?â
Ik las in dat boek dat er een onderzoeker ergens is die al zijn tweets (inclusief de verwijderde) heeft. Prachtig.
Het is weer een klassiek VVD debat.
Lekker van het hoofdpunt afdraaien en een zijspoor op.
Halleluja zijn ze nog steeds bezig
Gelukkig kun je hem nu mailen!
(minister Helder noemt eventjes de privé mailadressen van Hugo, ze vergat even dat het gepeupel meekijkt )
Omg âik dacht even dat we onder elkaar warenâ
Ik kan nu pas inschakelen maar heb speciaal snacks gekocht voor de rest van dit debat.
Joooo maar dat is kut
Maar hij is niet zomaar de medewerker van een organisatie, maar minister. Ergens snap ik dit hele debat niet want hij is hier als minister, maar toch geen minister om zich te verweren over een selectie van de appjes, maar toch niet allemaal.
Die kan vanaf nu voor alles andere mailadressen gaan aanmaken dus
Hahaha die FOTO ook arme man
Die bestuurscultuur werkt idd voor geen meter als de leidinggevenden binnen het wob-team er schijt aan hebben. Ik werk nu in zo een team (tijdelijk) en de leidinggevenden zeiken altijd alleen maar âweeeeer een wobverzoek UGHâ. Waarom werk je hier dan?? Het is echt hersendodend werk maar hun hebben toch zelf deze carriĂ«re gekozen.
De nieuwe minister van het ministerie waar ik werk zit er nu wel echt bovenop, maar denk niet dat het veel uitmaakt zolang de leidinggevenden het geen flikker boeit wat er gebeurd in het team. Laatst was er ook iets wat ik niet had weggelakt, degene die het had gecheckt zei âgraag lakken onder âŠâ. Ik was het daar niet mee eens dus wou even overleggen met die leidinggevende maar die zag ook niet echt waarom het onder die grond viel. Dan wordt het alsnog weggelakt onder het mom âblijkbaar voelt hij zich niet fijn bij die uitspraakâ. Ja⊠zo werkt het niet he.
Ik denk dat Sywert er nog op geilt hoe lang het nu al over hem gaat ook.
Eerlijk gezegd vind ik het ook wat ingewikkeld dat veel voormalig betrokkenen bij de corona-aanpak nu (nog) in het kabinet zitten, terwijl dat de komende tijd geëvalueerd gaat worden. Ik kan me voorstellen dat uitspraken van Helder in haar vorige rol dan ook nog terug gaan komen.
Ik kijk nergens meer van op
Hij is prototype corpsbal die overal mee weg komen
Sywert is gewoon een man met een zwak ontwikkeld moreel besef zoals er wel meer zitten in de hoek waar hij uit komt. Het heeft ergens echt iets triest. Denk oprecht niet dat het hem om aandacht te doen is. Eerder hebzucht, overmoedigheid en naĂŻviteit rondom de pakkans.
@Diplodocus denk dat hij hier oprecht niet overheen komt. De man is begin 30, heeft nul noemenswaardige werkervaring, geen afgeronde studies en zijn netwerk is uitgeput. Gast heeft ook Randstad, Rabobank en Coolblue voorgelogen. Zo weer een nieuw baantje gaat denk ik niet op als je de macht zelf bedriegt