nee, maar dan ga je er dus vanuit dát er allemaal onderzoek ligt wat zij dus bewust negeert.
terwijl zij zegt: “Op basis van wat doen we dat dan? Uit onderzoek blijkt dat terughoudendheid met knippen betere uitkomsten geeft dan routinematig knippen, maar er is bijna geen onderzoek gedaan (ik vond 1 klein onderzoek waarin geen verschil in de uitkomsten werd gevonden) naar het verschil tussen knippen en een beleid van helemaal niet knippen.”
dus bij mij wekt dit de indruk dat zij wel degelijk op zoek is geweest naar alle feiten en wetenschappelijk onderzoek?
En dán zeggen, ja maar ze komt maar met 2 bronnen en daarom is ze onbetrouwbaar, vind ik dus suggestief.
Ze probeer imo niet een beroepsgroep in diskrediet te brengen. Ze probeert volgens mij terechte issues in de geboortezorg aan te kaarten. Het is toch juist goed om kritisch te zijn als je op grote schaal een ingreep uitvoert, waar bijna geen onderzoek naar is gedaan en onderzoek dát is gedaan toont weinig verschil aan?
Ik snap echt het belang van kritisch zijn op mensen die op Instagram dingen beweren, maar ik denk ook dat zij nu veel te makkelijk op de hoop van vaccinatie- of coronagekkies wordt gegooid die ook ‘onderzoek’ doen.