Laatst in een politieke podcast werd nog gewaarschuwd met populaire pvda’ers uit Amsterdam naar Den Haag te halen haha. Ben benieuwd.
Ze had wel al tijdje geleden aangegeven: na de gemeenteraadsverkiezingen ga ik me herbezinnen op mijn rol binnen de PvdA.
Op de radio werd Attje Kuiken genoemd, en ook de nummer 3 Henk Nijboer.
Pff in New York zijn meerdere mensen in een metrostation neergeschoten (pas op: foto van de NOS bevat bloed)
Dit zou dan pas voor de volgende tweede kamer verkiezingen zijn. De politiek leider moet lid zijn van de tweede kamer. Zie: https://www.pvda.nl/nieuws/reactie-esther-mirjam-sent/
Iemand had volgens mij in dit topic laatst een artikel gedeeld over energieconcierges, die bij je thuis langs komen om tochtstrips te installeren enzo. Ik dacht @anon50301661 maar dat weet ik niet meer zeker.
Maar uhm ik kan dus ook het stuk niet vinden. Heeft iemand het linkje voor me?
Die Finse premier ziet er sowieso badass uit Lekker all black en dr martens. Ook weer eens wat anders dan die duffe pakken altijd
Wat een ontzettend nare manier van interviewen, er zit daar een jonge vrouw die compleet als een soort muis in de val door 3 man sterk aangevallen wordt op een hele asociale manier en dat je jezelf dan zo staande weet te houden… respect!
Ik zit trouwens al de hele tijd na te denken over waarom ik bewust ‘jonge vrouw’ schreef, want dat doet natuurlijk niets af van haar boodschap. Ik denk dat het meer komt omdat er zo’n cocky witte man van middelbare leeftijd en een vrouw die echt gelijk super arrogant doet haar zo afvallen. Niet dat ze jong, onwetend en hulpeloos is oid. Wilde ik nog even toevoegen, beetje lastig uit te leggen.
Vooral mijn gezondheid zou het niet toelaten. Alsjeblieft hou Aboutaleb uit de landelijke linkse politiek
Holy shit wat schrik ik hiervan. Ongelooflijk??? Het is echt letterlijk die Don’t Look Up scene.
Wow die vrouw in die blauwe outfit. Walgelijk type
Oekraïne heeft vannacht het vlaggenschip van de Russische zwarte zeevloot met raketten geraakt, waarna er een enorme brand is ontstaan.
Volgens Rusland is de crew eraf gehaald en zij specificeren niet waarom er brand was; maar het schip is op z’n minst langdurig brandend en zonder crew en zo zwaar beschadigd dat ie iig maanden verloren is. Volgens andere bronnen is het schip zelfs gezonken. Maar op z’n minst zijn ze hun belangrijkste schip dus in praktische zin kwijt.
Edit: het schip is de Moskva, het zelfde warship dat verteld werd ‘russian warship go fuck yourself’. Gisteren bracht Oekraïne nog een postzegel uit met het schip en die tekst erop.
Interessante security vloerboenmethode
Schrijnend hoe accuraat dit is. Ik hoop echt dat in 2023 Ukraine vrij is van deze ellende en er koppen gaan rollen in Rusland pff.
Je leven gewaagd en dan word je op het vliegtuig naar Rwanda gezet. Ongelooflijk
Elk jaar in de ramadan worden palestijnen aangevallen in de al aqsa moskee. Voor moslims een hele belangrijke moskee. Helaas in het Nederlandse nieuws wordt hier weinig aandacht aanbesteed en als er wel aandacht aan besteed wordt vaak pro Israël.
Was gisteren in het 8-uur-journaal, en werd vrij objectief gebracht vond ik.