Ja, zo denkt de aandelenmarkt er ook over…
100 dollar in de min (min 30%) in de pre-market alleen al…
Ik deel mijn account ook met een aantal mensen maar bijna niemand kijkt echt nog. Dus als die 22 euro doorgaat zet ik het denk ik ook stop. Of het aanbod moet ook ineens weer veel beter worden.
22 euro? Waar lees je dat? Dat is oprecht wel heel veel geld.
Maatregelen tegen ‘accountdelers’ op Netflix nabij: tot 22 euro per maand voor een abonnement
Dat kost het in Costa Rica nu met het premium abonnement + 2 personen extra. Dus wel het meest extreme geval hoor.
Oh thanks! Jeetje nou doeiii Netflix dan!
Een subaccount kost straks 3 euro extra. Dat valt toch wel mee? En 22 euro is voor drie personen.
We zijn gewoon verwend geweest
Als je er veel gebruik van maakt valt het inderdaad mee, maar ik kijk het tegenwoordig nog maar weinig dus dan vind ik het wel echt heel zonde geld.
Ik vind 22 euro voor 3 personen eigenlijk ook niet duur? Bedenk even dat een dvd box van één seizoen vroeger al 50/60 euro was toen streamingdiensten nog niet bestonden. Dan is 22 euro voor een hoop content nog steeds goedkoop.
Ik denk dat mensen tegenwoordig gewoon een keuze moeten maken welke streamingsdienst ze het meest gebruiken en accepteren dat je niet alles kunt zien.
Ik denk het probleem niet zo zeer zit in die 22 euro, maar in dat mensen keuzes gaan maken.
Met ook nog HBO, Disney en Prime erbij, of bijvoorbeeld een sportzender, wordt het gewoon best een dure grap.
Dan zou ik ook het platform laten vallen wat mijn inziens niet met geweldige content op de proppen komt het laatste jaar.
Netflix is ook een van de eerste streamingdiensten in NL geweest van dat kaliber toch? Misschien dat het daarom voelt als een soort “basis”.
Maar eerlijk als ik geen parasietaccount was dan had ik het zelf al opgezegd denk ik. Sowieso vind ik het wel fijn om soms gewoon streamingsdiensten te pauzeren, met al die keuze zit je soms meer te scrollen wat je gaat kijken dan dat je kijkt. Ik merk het nu ook met kobo plus (boeken), ik ga daar echt mee kappen. Ik ben langer aan het zoeken naar iets dat ik wil lezen terwijl ik volgens mij net zo goed twee ebooks die ik echt wil lezen voor dat geld kan kopen per maand.
Sad voor iedereen die alleen woont want dan moet je dus altijd een account voor jezelf?
Nog meer nadelen aan single zijn
Nee toch. Je kan aanhaken bij iemand anders voor 2/3 euro
@Xiomara @papierhier Alsof Netflix niet gewoon een een bedrijf met een miljardenwinst is. Laten we niet doen alsof de consument verwend is en dit de eerlijke prijs voor een film is die mensen niet willen betalen: je betaalt vooral aan Netflix, niet aan de maker.
Ik hou het gewoon bij mijn NPO Plus abbo. Nu nog die app eens fixen, NPO!
Elke dag huilen
Even op pauze zetten en naar de wc gaan, en daarna verder gaan waar je gebleven bent, is er niet bij!
True, heb ook zeker geen medelijden met Netflix. Maar ik bedoelde meer dat ‘t jaren goedkoop is, het zat eraan te komen dat ‘t duurder wordt. En ik vind ‘t nog steeds nog wel betaalbaar (voor mij) omdat het aanbod supergroot is. Mja snap als je niet vaak gebruik maakt van Netflix dat je dan zoiets hebt van laatmaar.
Volgens mij valt dat dus wel mee? Ze draaien veel winst maar staan volgens mij ook in de min omdat ze zoveel investeren in nieuwe series/films. Als ik het zo snel opzoek hadden ze 31 dec 2021 een negatieve cash flow van 1,5 miljard.
Maar ze zeggen toch juist dat dat niet meer kan als je niet op hetzelfde ip adres zit?