Nieuws, actualiteit en politiek #3

Seks mag alleen als er een baby uit kan komen :+1:t2:

2 likes

het leven zou maar … leuk zijn?

11 likes

Ook goed voor de aarde qua overbevolking :sob:

3 likes

Amerikaanse staat Oklahoma stelt zeer strenge abortuswet in - Amerikaanse staat Oklahoma stelt zeer strenge abortuswet in | NOS

Ik word hier zo boos van he. Hoe kan dit in fucking 2022 zo zijn. Lijkt wel alsof Amerika als maar gekker aan het worden is. De rechtse worden steeds rechtser

3 likes

Nog een scherpe analyse van The New Yorker over waarom de argumentatie aan alle kanten rammelt.

8 likes

Waarom wordt deze verkapte FVD’er gevolgd door Barack Obama? Ik dacht eerst, oh joh iedereen kan zichzelf zo noemen op Twitter, maar het is dus ‘de echte?’ Wat gebeurt hier :joy:

3 likes

Baracks account volgt 583434 andere accounts, misschien zit er niets achter.

4 likes

Oeh loosey goosey

2 likes

Heb je hier meer informatie over? Dit heb ik nog nooit gehoord.

4 likes

Als je zoekt op USA trigger laws kom je een heel eind!

1 like

Hij zou niet de eerste (witte) man zijn die vrij weinig kan en toch hoge functies beoefent :roll_eyes:

14 likes

Was het niet die vrouw die eerst betrokken was bij de stichting en zich teruggetrokken heeft voordat het commercieel werd, omdat zij doorhad dat die drie mannen dikke winst gingen maken?

4 likes

Dat was ook mijn gedachte toen ik het las ja. Wat een figuren echt joh, niet dat ik Sywert hiervoor nou zo sympathiek vond overkomen maar dacht ergens dat het misschien een eenmalige fout was, maar die mannen liegen en verzinnen al jaren alles bij elkaar

4 likes

Ik blijf erbij. Er is witte mediocre man ‘kan niet zoveel’ en Sywert ‘kan niet zoveel’ en daar zitten nog wel wat stappen tussen.

6 likes

Jeetje, de zus van Maarten van Rossem is overleden 2 dagen nadat ze in huis gevallen was. :pensive:

1 like

Dit staat ook in FF boulevard. Graag daar verder Sis van Rossem bespreken.

1 like

Het viel te verwachten maar vrouwen moeten in Afghanistan weer hun gezicht bedekken. :frowning:

1 like

Klopt! Dat was ook nieuw voor mij (of gemist in alle eerdere berichtgeving) dat er gelekt was naar die journalisten. Ben ik wel heel blij om, vond het ook een goed boek en ben nog steeds erg benieuwd naar de uitkomsten van het onderzoek (met name de rol van de politici destijds)

3 likes

Wat is dit allemaal. Ik vraag mij wel af hoe de olievlek zich verspreid in Europa.

3 likes

Hoe dat volk ‘land of the free’ hun strot nog uitkrijgt is mij een raadsel.

Maar goed, heel Amerika wordt ook veel te vaak over één kam geschoren terwijl er zulke ongelooflijk grote verschillen binnen het land voorkomen. Veel staten aan de westkust zullen hier exact dezelfde reactie op hebben als wij hier.

8 likes