Haha de shade
Hhaah die reacties op tiktok (die onder die tweet staan) zijn ook allemaal heel positief en op twitter zelf echt
(om maar even op een milennial manier te reageren)
Ja ik heb het ook aan. Het zijn ook continu cirkelredeneringen
Rutte lijkt nu wel meer vanuit emotie te gaan reageren. Wordt nog wel interessant
Ik vind het trouwens heel irritant dat er steeds over WOB in de toekomst wordt gesproken terwijl het per 1 mei WOO is. Maar details
Geert Wilders zei vandaag zowaar iets waar ik het mee eens ben:
“Wat is het nut van dit debat als we hem (Mark Rutte) toch altijd op zijn plaats laten zitten?”
En wat eerder vandaag is gezegd; de coalitie steunt hem toch wel. En dat blijft toch wel jammer. Dat er van te voren al gesproken is
rutte zegt ook echt n0kia ipv nookia
Ook steeds dat argument vanuit de VVD dat hij geen kwade intenties heeft. Alsof dat wat verandert. Ben misschien best bereid te geloven dat hij vaak denkt dat ie het wel goed doet maar als zo vaak blijkt dat je het toch fout hebt gedaan moet je toch gewoon concluderen dat je niet goed bent in je vak? Echt raar dat je de positie hebt om een land te regeren maar niet tot dit soort 1+1=2 conclusies kunt komen.
Rutte en co: fucken meerdere malen de boel op
Kamer: heeft wantrouwen
Rutte en co: fucken nog vaker de boel op
Kamer: heeft nog meer wantrouwen
Rutte: jullie gaan altijd uit van wantrouwen dan wordt het ook niet beter !!11!1!
Maar inderdaad tijdverspilling dit debat. Als hij alle voorgaande kwesties overleefd heeft zou het ook wel gek zijn als hij nu wel weg wordt gestuurd dus waar gaat het om.
Ik vraag me af hoe hij Gnocchi uitspreekt.
Gnotjie
Rabobank brengt Google Pay-ondersteuning uit en stopt 1 augustus met Rabo Wallet
aan de ene kant denk ik ugh, nog meer google dingen
aan de andere kant, ik heb al zoveel google dingen, wat maakt dit dan eigenlijk ook nog uit?
Mark Rutte is echt een gaslighter
Ik weet niet of we deze nog kennen, maar het lijkt alsof die telefoon overdwars staat. Op mijn nokia 3310 kan ik geen filmpjes kijken, maar prima. Geloof ook niet dat iemand zo makkelijk overstapt van een smartphone naar een zonder internet, tenzij het shady business is of hippie
Hij had er twee, een voor berichten en een voor het “volgen van nieuws” dus dit geloof ik als enige nog wel
Hahha oke ja komt dat even goed uit voor Mark zeg
dit is toch gewoon het zoveelste bewijs dat Rutte ongeschikt is als premier. We zijn echt verworden tot een dictatuur als onze premier al naar gelang zijn eigen keuze documentatie kan verwijderen. Hij zal wel weer geen actieve herinnering hebben aan het wissen van smsjes.
Ik ben wel benieuwd wie jullie zien als een goede mp. Ik kan zo ook niemand bedenken wie ik die taak op zich zie nemen.
is dit echt???