Ja, in drie verschillende levensfasen. Links toen hij 40 was, rechts 50 en in het midden 60.
Ik was maandag bij een bijeenkomst waar ik er pas de laatste 5 minuten achterkwam dat er twee precies dezelfde mannen waren, ook geen idee of ik bij beiden in het groepje had gezeten of het niet want hun stem was ook hetzelfde
Dit soort artikelen. Komt er ook weer ooit een jaar dat we gewoon tegen deze kids gaan zeggen dat ze zakken als ze er nog niet zijn? Deze groep leerlingen wordt echt zo in de maling genomen.
Sowieso al die dramatische artikelen over het onderwijs die altijd pal voor de centrale examens verschijnen. Lekker opbeurend.
Boehoe ik stond een 4.2 voor natuurkunde toen ik moest dus daar was geen Corona voor nodig
Hier gaat je bloed toch van koken
Ik heb geen bloed meer om te koken. Denk dat de realiteit uiteindelijk is dat dit nooit meer enigszins gerepareerd gaat worden.
To top of your day
Vandaag Inside met Johan Derksen definitief terug vanaf komende maandag Vandaag Inside met Johan Derksen definitief terug vanaf komende maandag | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl (via @NUnl)
Eerlijk: ik heb de johan derksen drama echt aan me voorbij laten gaan. Denk dat meer mensen dit zouden moeten doen. Dit is hun model. Eens in de zoveel jaar maken ze een âfoutâ waarvan ze weten dat het flinke publiciteit trekt en een deel van het land doet steigeren (hiervoor: over lhbti, over Akwasi). Vervolgens verdwijnt dat programma drie seconden van de buis en keert het terug of onder een andere naam terug met precies dezelfde hosts en hetzelfde concept. Is de energie niet waard. De groep die dit kijkt keert het programma de rug tocht niet toe, sterker nog: het zorgt alleen maar voor meer polarisatie omdat die de âkijk woke Nederland cancelt mijn programmaâ bevestiging krijgen. Nog een paar jaar en dan kan Derksen echt niet meer zonder ondersteuning zijn bed uit komen en zijn we er eindelijk vanaf. Die man weet dondersgoed dat je geen kaarsen in bewusteloze vrouwen hoort te duwen en dat het een schandelijk verhaal is. Zo dom dat dit echt een soort van slip of the tongue confession was schat ik hem niet In. Dit is schreeuw om aandacht.
Als ik denk aan mijn eigen miskramen⊠ik zou echt niet weten hoe ik zou moeten bewijzen dat ze natuurlijk waren. Dit is echt zo verkeerd, ik snap niet dat je zo kunt denken
Die arme vrouw, dan zoek je hulp maar in plaats daarvan krijg je dit. Echt gestoord inderdaad.
Merken jullie ook dat het super rustig is in de horeca overal sinds de prijzen stijgen of ligt dat aan mij?
Ik kom meerdere keren per week in de stad en de laatste paar weken is het echt bizar uitgestorven. Ik merk zelf ook dat we overal lang moeten wachten tot we geholpen worden, en dat de prijzen hoger zijn dan ooit. Maar waar ik een tijdje terug nog elke donderdag in volle kroegen stond is de boel nu om 10 uur uitgestorven.
Ik ben echt benieuwd hoe dit af gaat lopen. Van collegaâs in de horeca hoor ik ook dat inkoop prijzen soms met wel 60% gestegen zijn.
Dit was mij ook al opgevallen inderdaad! Vroeg me al af hoe het kwam dat het overal zo rustig is. Ik woon naast een heel populair cafe en daar is echt bijna niemand de laatste tijd. Zo gek.
Hmm, hier in de stad heb ik het nog niet echt gemerkt. Zowel overdag als 's avonds is het nog lekker druk. Ik woon ook wel in een grote stad, jij ook? Misschien maakt dat het verschil?
En verder wat @koda zegt, het personeelstekort is wel echt heel erg. Vooral ervaren personeel is lastig te vinden. Op mijn werk, waar ook een horeca gedeelte is, kunnen ze ook niemand vinden. Je krijgt nu zelfs een bonus van een paar honderd euro als je iemand weet aan te dragen, maar zelfs dat heeft nog niemand gebrachtâŠ
Laatst stond in de krant dat de strandtenten in Zandvoort vaak een deel van het terras dicht hebben, zelfs met heel mooi weer, omdat ze dat gewoon niet kunnen bedienen.
Ik woon in een kleine stad en merk het vooral savonds! De kroegen vulden dan altijd op met alle mensen die na 10 uur van het terras af kwamen. Maar daar zit nu telkens bijna niemand meer
Op mijn werk merk ik wel dat er minder reserveringen voor gezinnen en vriendengroepen zijn, maar wel heel veel vraag naar plekken voor evenementen is. Dus daar halen we gelukkig veel geld uit.
Vreselijk
Misschien heb ik het gemist maar het verbaast mij hoe weinig er gesproken wordt op de moord op de journaliste door Israel live op tv. De Israelische politie heeft ook hardhandig opgetreden tijdens haar uitvaart waarbij bijna haar kist was omgevallen. Ongelofelijk, wanneer wordt Israel eindelijk een keer gestraft voor de onmenselijke daden die ze plegen. We hebben het alleen maar over Rusland maar de Israelische overheid is toch net zo fout als Putin.
Klopt, zo fucktup.
Verschrikkelijk echt verschrikkelijk
Ik verbaas me keer op keer over waarom de daden van IsraĂ«l niet meer worden besproken/gedeeld. En als ze wel eens in het nieuws komen dan is het vaak nog âhet IsraĂ«lische leger geeft aan dat de Palestijnen begonnenâ, super frustrerend. Oke, stel er zijn stenen gegooid tijdens haar uitvaart, dan waren dat sowieso niet de mensen die die kist tilden?! En voor wat heb je een heel leger nodig tegen fucking stenen?
Zag ook een paar filmpjes voorbij komen van de IDF die de Palestijnse vlaggen van de auto trokken waar Shireensâ kist in lag, een vrouw met een hijab met de Palestijnse KLEUREN (geen vlag dus) moest deze afdoenâŠ
En dit is dan helaas iets wat dan wel een keer wat meer naar buiten komt, maar er gebeurd zoveel meer helaas.