Nieuws, actualiteit en politiek #3

Zucht

8 likes

Zucht, maar ook wel een logisch gevolg als het nog stééds niet serieus genomen wordt. Pfff.

2 likes

Nee logisch vind ik het echt niet, het is echt heel dom
Gelukkig is het ook maar gewoon een domme uitspraak en (nog) geen realiteit

1 like

Vind je het niet logisch dat de ander er ook mee weg wil komen als het bij de een lukt?

Edit: ik vind het vreselijk en absurd, maar ik snap de gevolgen wel

10 likes

Ja het verbaast me niet, maar ik vind het echt geen logisch gevolg nee, het is gewoon fucked up

7 likes

Wij zijn niet op de wereld om elkaar af te schieten maar wel om ongewenst aan andere (lees vrouwen) te zitten. Juist

Kunnen we een soort lepra eiland voor witte mannen van bepaalde leeftijd maken? Zodra ze zulke uitspraken maken gaan ze hup op boomerisland leven.

16 likes

Ja echt, mensen lijken gewoon helemaal niet op de hoogte van de daden van Israel of het boeit ze gewoon niet of zo? Stom voorbeeld maar dit jaar met Eurovisie werd er bijvoorbeeld massaal op Oekraïne gestemd om hen te steunen (disclaimer: ik heb 0,0 mening over of dat terecht was dus bespaar me die discussie aub) maar waar was deze energie in 2018, toen Israël tussen het doden en verwonden van een recordaantal Palestijnen in o.a. de Gazastrook door ook nog even leuk Eurovisie won? :thumbsup:

31 likes

Overmars heeft zich nota bene binnen die organisatie schuldig gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag. Zou wat zijn als hij met hangende pootjes kan terugkeren. Dan zeg je eigenlijk met zoveel woorden dat de slachtoffers het veld mogen ruimen. Vind het totaal onvergelijkbare zaken (behalve dat het allebei sneue klootzakken zijn). Hele domme uitspraak van Ten Hag.

20 likes

Dit idd rusland mag niet mee doen maar isreal ( die overigens ook NIKS met europa te maken hebben) zingt vrolijk verder

5 likes

Ja maar zo kan je die hele lijn doortrekken naar al die Nederlanders die inzamelingsacties houden, vlaggen voor Oekraine uithangen etc. terwijl oorlogen in landen waar mensen niet wit zijn genegeerd worden als je het vergelijkt. Mensen die met alle liefde vluchtelingen opvangen (wat heel goed is hoor, natuurlijk) maar als het mensen met een andere huidskleur/geloofsovertuiging zijn is het een heel ander verhaal.
Er zit echt wel een flinke hypocriete kant aan het hele verhaal.

15 likes

Als die Palestijnen nou wit waren en christelijk, dan deed Europa nog wat. Of misschien niet want je kunt niet binnen een dag met de auto er naartoe reizen.

7 likes

Echt zo hartverscheurend, zo verdrietig. Anderzijds roept dit ook zo ontiegelijk veel woede bij me op
 onschuldige mensen.

4 likes

Dit. Mijn collega dacht afgelopen week VI en Johan Derksen te verdedigen (sowieso al wtf) met het fantastische argument: ‘maar zo wordt in elke voetbalkleedkamer gepraat hoor, voor ons is dat heel normaal’. HOE IS DAT EEN GOEDE REDEN LAMLUL, DAT IS PRECIES HET PROBLEEM.

25 likes

Wat een verhaal
Had hij een nokia 3310 ofzo dat hij maar 20 smsjes kon opslaan

3 likes

Ja!

Maar onlangs heeft hij een nieuwe telefoon want hij ervaarde problemen met bellen in het buitenland :slightly_smiling_face:

10 likes

Ik kan niet wachten op de volgende verkiezingen. Nog 4 jaar mensen die een transparante overheid op elke mogelijke manier willen dwarsbomen <3

2 likes

In wat voor wereld leven we dat de fucking Minpres wegkomt met zo’n verhaal? Hoe hard zou hij zitten lachen nu. Als hij zegt de hond had mn bonnetjes opgegeten komt ie er nog mee weg. Ik kan er niet bij hoe serieus dit item nu overal besproken wordt

35 likes

Dit is gewoon in strijd met de archiefwet? Hij mag zelf niet bepalen wat bewaard en (op termijn!) vernietigd wordt. Hoe kan de landsadvocaat dit een voorbeeld vinden? :sob:

17 likes

Hahaha goeie tijden
Al kreeg ik wel weer even lichte stress bij het idee van zo weinig opslagruimte. Dat je moest kiezen tussen de smsjes van je bestie of je vriendje. En als iemand dan een lang smsje had gestuurd koste het ook nog extra ruimte :sob:

10 likes