Nieuws, actualiteit en politiek #3

En @Evenveel ik zat vanochtend op de fiets nog na te denken dat de ‘jongeren van tegenwoordig’ dat nooit hebben meegekregen. Die kunnen oneindig hun vrienden appen en zullen nooit de waarde van extra tekens kunnen snappen :sob:

7 likes

Ik denk dat de Landsadvocaat ook alles uit de kast heeft moeten trekken om überhaupt een verdediging te bedenken voor deze zaak, want wat een clown. Medelijden met degenen die dit met een strak gezicht in de rechtbank hebben moeten verdedigen.

3 likes

Hopelijk ook een actieve geheugen

3 likes

Vooral dat er dan iemand bedenkt dat ze dit kunnen spinnen als ‘real time archivering’. Je zou willen dat mensen die talenten ergens anders voor gebruiken

6 likes

Heeft ie inmiddels al een tv?
Zoveel red flags bij deze kerel.

2 likes

Ik bemerk bij mijzelf echt zo’n “ach ja what’s new” gevoel. Toch wel zorgelijk eigenlijk.

8 likes

We komen echt op het niveau dat ik iedere uiting van nationalisme uitlach. Ik hekel aan dit land en vind dat het meer verdient. Laatsten als je er trots op bent. Hoe lang laten we deze gast de boel nog schofferen.

Ook dat hij zelf bepaalde wat relevant was om te bewaren.

Sms’je van shell over dividentbelasting → nah
Sms’je van Willempie of je biertje komt doen → heeel relevant

12 likes

Haha de shade :skull:

11 likes

14 likes

Hhaah die reacties op tiktok (die onder die tweet staan) zijn ook allemaal heel positief en op twitter zelf echt
yikes-lauren
(om maar even op een milennial manier te reageren)

4 likes

Ja ik heb het ook aan. Het zijn ook continu cirkelredeneringen

2 likes

Rutte lijkt nu wel meer vanuit emotie te gaan reageren. Wordt nog wel interessant

Ik vind het trouwens heel irritant dat er steeds over WOB in de toekomst wordt gesproken terwijl het per 1 mei WOO is. Maar details :sweat_smile:

4 likes

Geert Wilders zei vandaag zowaar iets waar ik het mee eens ben:

“Wat is het nut van dit debat als we hem (Mark Rutte) toch altijd op zijn plaats laten zitten?”

35 likes

En wat eerder vandaag is gezegd; de coalitie steunt hem toch wel. En dat blijft toch wel jammer. Dat er van te voren al gesproken is

2 likes

rutte zegt ook echt n0kia ipv nookia

7 likes

Ook steeds dat argument vanuit de VVD dat hij geen kwade intenties heeft. Alsof dat wat verandert. Ben misschien best bereid te geloven dat hij vaak denkt dat ie het wel goed doet maar als zo vaak blijkt dat je het toch fout hebt gedaan moet je toch gewoon concluderen dat je niet goed bent in je vak? Echt raar dat je de positie hebt om een land te regeren maar niet tot dit soort 1+1=2 conclusies kunt komen.

1 like

Rutte en co: fucken meerdere malen de boel op
Kamer: heeft wantrouwen
Rutte en co: fucken nog vaker de boel op
Kamer: heeft nog meer wantrouwen
Rutte: jullie gaan altijd uit van wantrouwen dan wordt het ook niet beter !!11!1!

Maar inderdaad tijdverspilling dit debat. Als hij alle voorgaande kwesties overleefd heeft zou het ook wel gek zijn als hij nu wel weg wordt gestuurd dus waar gaat het om.

24 likes

Ik vraag me af hoe hij Gnocchi uitspreekt.

7 likes

Gnotjie

6 likes

https://tweakers.net/nieuws/196828/rabobank-brengt-google-pay-ondersteuning-uit-en-stopt-1-augustus-met-rabo-wallet.html

Rabobank brengt Google Pay-ondersteuning uit en stopt 1 augustus met Rabo Wallet

aan de ene kant denk ik ugh, nog meer google dingen
aan de andere kant, ik heb al zoveel google dingen, wat maakt dit dan eigenlijk ook nog uit?

3 likes