Woorden schieten tekort Het is natuurlijk makkelijk praten voor een Gen X-er die op het juiste moment de woningmarkt betrad
Hee en dan kunnen we ook een regel erbij doen dat als je te oud bent voor een woning dat dat een prikkel moet zijn om te zoeken naar een woning die past bij je leeftijd.
Bizar. Dus als je huur gestegen is omdat je elk jaar de maximale huurverhoging hebt gekregen dan moet je straks een andere woning zoeken omdat Hugo vindt dat je best met wat minder huurtoeslag kan?
En dan te bedenken dat de lonen en uitkeringen niet mee gestegen zijn. Leuk joh, mensen naaien die het al niet makkelijk hebben.
Hoe wereldvreemd is deze man in hemelsnaam
Ik hoop dat hij een prikkel krijgt.
Wtf, ik mag hopen dat dit niet doorgaat want dan kan ik mijn huis niet meer betalen
Hoe mooi zou het zijn als PvdA en GL één sterke linkse partij zouden zijn…
Verder is het voor D66 weer regeren is halveren. Maar ze hebben over een paar jaar vast wel weer een lichting nieuwe stemgerechtigde die denken dat D66 een linkse partij is.
Wel pijnlijk hoe geen enkele partij in de buurt van de VVD kan komen :’(
Wat is up met die boerenpartij ook? Waarom heeft Kerrelein ineens acht zetels en Sylvana nog steeds maar 1?
Wat denk je zelf?
Daar wordt zowel vanuit GL als PvdA nu intern wel behoorlijk op aangestuurd in de aanloop naar een referendum (over lijstverbinding voor de Eerste Kamer) bij GL en partijcongres bij PvdA. En verschillende bijeenkomst over een ‘linkse toekomst’ met zowel Klaver als Kuiken. Is wel eens vaker geweest, maar toch. Het zal er een keer van moeten komen.
Mensen zijn kut? Nederlanders zijn bekrompen? Nederlanders geven geen fuck om hun mede-Nederlanders?
Nee, maar echt geen idee waarom iemand op die partij zou stemmen. Maar I guess wat @Totoro al zegt, mensen die het gezeik bij de CDA zat zijn en dit als het beste alternatief zien
Denk eerder dat het met het stikstof debat te maken heeft.
Waar komt die plus van JA21 ook vandaan is niet te verklaren door PVV FVD helemaal
Ik dacht meer aan: Nederlanders kiezen nog liever voor een witte boeren tuthola dan een zwarte slimme vrouw. En die hele “save the boeren” propaganda heeft ook flink indruk gemaakt blijkbaar.
Ik denk ook wel een klein beetje VVD.
Voor die prijs is er toch niks te vinden? Ik zoek voor mezelf een plek en wil t liefst 2 slaapkamers want werk thuis en t is toch voor een langere tijd. Maar voor 550 heb je echt max 1 slaapkamer. Dus alle bijstandsgezinnen zijn dan waarschijnlijk ook de sjaak. Hoe kan je dit verzinnen. De hoge inkomens krijgen toch gewoon geen huursubsidie. En gezeik van scheefwonen, ja is kut maar die mensen kunnen in deze markt ook amper/geen huis kopen. Dus moeten die maar in de vrije huur waar ze meer betalen dan als ze een huis zouden kopen. Ik vind deze wereld niet zo leuk meer.
Nee, daarom dus.
Ze komt op voor mensenrechten.
VVD stemmers hebben het gewoon zo goed en comfortabel en staan ook zo ver van Nederland af dat zich bezig houden met politiek helemaal niet nodig is dus die mensen hebben geen idee wat Rutte allemaal uitvreet en hoe idioot hij inmiddels is want waarom zouden ze ook als ze ook lekker in crypto kunnen beleggen vanuit het zonnige Bali
Ik vind het eigk niet zo gek dat bij1 niet is gestegen. Sylvana heeft best een tijd met long covid thuis gezeten afgelopen kwartaal dus dan kan je ook geen goede speeches houden of stemmen voor wat je vindt. En dan staat er onttrekt zich van stemming ofzo waardoor mensen ook denken huh wat. Ipv dat ze weten dat ze ziek is en digitaal stemmen niet mag.
Hoop uiteraard dat ze nog gaan groeien hoor!!
Ja vrije huur is helemaal om te janken
Hoezo lijkt t alsof altijd de lage en middeninkomens genaaid worden. Oh wacht vvd zeker.