Nieuws, actualiteit en politiek #3

Volgens de wandelaarster reed hij te hard

Maar waarom probeer je een hard rijdende fietser bij de arm te pakken?

6 likes

Heel veel mensen haten wielrenners en halen allerlei levensgevaarlijke streken uit om ze dwars te zitten. Hij reed te hard volgens haar. Wtf.

Als je hard fietst en wordt vastgepakt kun je inderdaad lelijk vallen. Ik vind het best terecht dat ze vastzit, ook al was het niet zĂł kwaadwillig bedoeld.

Ik vind wielrenners 9 van de 10 keer ook irritant (geen fietsbel willen want AeRoDyNaMiCa) maar ze hoeven niet dood.

35 likes

Omdat je super geĂŻrriteerd bent op die vervelende wielrenners altijd en dit blijkbaar je beste reactie is? Echt wat een idioot zeg. Fijn dat er een ooggetuige was.

2 likes

Ja alleen beetje jammer dat ze gemeentesoftware leveren.

3 likes

Het financieel dagblad heeft er ook een podcast over gemaakt, voor wie dat leuk vind. Over de Centric zaak. Het is echt diep verontrustend hoe dit aan het verkopen is en wat voor invloed het heeft op onze digitale en visuele infrastructuur.

4 likes

Misschien raar dat ik niet dit shocking vind maar wel problematisch. Sowieso snap ik niet dat je op bepaalde gebieden lijstjes zou maken om die vervolgens af te werken.

3 likes

Jongeren en groepsdruk gaan altijd hand in hand hé. Als iemand die echt een laatbloeier was, zouden zulke lijstjes echt mijn persoonlijke hel zijn geweest.

3 likes

Maar is dit niet net als de Banga lijsten in onze jonge dagen een beetje een media circus/verkeerd begrijpen van de jeugd.

Stonden de kranten ook mee vol maar uiteindelijk deed 99.99% van de jongeren daar helemaal niet aan mee

23 likes

Inmiddels weer een nieuw hoofdstuk in de soap: van rijbroek heeft aangifte gedaan tegen van Egten vanwege ‘mishandeling’. Tijdens de inbeslagname bij van rijbroek zou er met haar auto zijn gerommeld en het zou ook op beeld staan. Zegt ze :roll_eyes:

3 likes

I approve deze puntenlijst wel

afbeelding

14 likes

Jemig dit zag ik pas in law and order SVU, vreselijk dat het echt bestaat :sob:

Premium artikel van Tubantia:

4 likes

Ik denk dat het zeker niet alle jongeren zijn maar 7.000 op 24.000 jongeren vind ik alsnog veel. Het wisselt natuurlijk wel in gradatie van leuke dingen doen met vriendinnenn tot trio etc. Maar gewoon het concept van algemene lijstjes die bepalen hoeveel punten wat waard is of dit nou op seksgebied is of op een normale manier een feestje bezoeken vind ik wel wat apart. Laat iedereen het lekker voor zichzelf bepalen.

5 likes

Oke ik heb het nu gelezen maar wtf? Minpunten als je verliefd wordt? :neutral_face:

1 like

Ik heb ook wel medelijden met die van Egten. Ze wilde alleen maar wat bedrijven runnen en opeens wordt ze gestalkt door die psycho golddigger en haar seniele ex.

8 likes

Ja echt bizar. Die heeft echt geen leven meer. En geen geld omdat ze kapot wordt geprocedeerd.

2 likes

Daar was ik dus super verbaasd over, dat evangelisch en reformatorische zo dicht bij elkaar liggen. De invulling is anders maar de bijbel uitleg is net zo strikt en letterlijk.

Ik denk dat het best nog wel eens zou kunnen, maar twee stromingen. Er is zoveel versplintering en er zijn zoveel jongeren die bij de kerk weg gaan en een andere manier zoeken om toch met het geloof bezig te gaan. Het keiharde zwart wit denken is voor heel wat jongere van oorsprong orthodoxe conservatieve christenen niet perse nodig.

2 likes

xx Vopke Gukstra

40 likes

Ad Melkert laat ook weer eens van zich horen :sweat_smile:
Het wordt wel een spannend weekend qua politiek

2 likes

Ik vind dit ZO ERG en ik ben echt mijn sympathie in de boeren met deze actie verloren. Klasse voor haar dat ze met ze in gesprek ging, terwijl haar kinderen waarschijnlijk super bang binnen zaten.

Wat een debielen zijn sommige boeren, ze verpesten het gewoon voor de rest.

7 likes