Wat is dit voor een compleet door plee getrokken idioot???
Leuk om te gebruiken voor ontleden. ![]()
Deze vrouw zit ook op bijvoeglijke naamwoorden zeg, sodeju
Oh ik vond haar daar ook afschuwelijk, maar ik ken haar al langer. Ik vind het echt zo erg dat zóveel Vlaamse media haar een podium geven en nu blijkbaar de Volkskrant ook
.
Op t nieuws zeggen ze nu dat de overheid sociale huurwoningen duurder wil maken voor scheefwoners. Ja hallo waarom denk je dat mensen scheefwoner zijn?
Denk dat die achterlijke huurprijzen in de vrije sector aanpakken meer uithaalt maar goed
jeetje wat een triest en bizar verhaal. Geen idee wat de oorzaak is van zijn overlijden, zo plots na die discussie, maar jeetje wat verdrietig zeg.
Ja heel triest. Ook erg voor die kinderen als blijkt dat het gewoon toeval was. Het zullen geen lieverdjes zijn geweest, maar als het echt alleen wat duwen en trekken is geweest, zoals wordt gezegd, verwacht je toch niet dat iemand erna overlijdt. Dan schrik je je toch rot.
Ja, ik vind het zo gek omdat ze bij de Slimste Mens nog wel ‘quirky’ sympathiek overkwam maar inderdaad, die uitspraken die ze de laatste tijd deelt met de wereld geven echt ‘pick me’-vibes.
Ja lol, ik wist niet dat dit een bekende Belg was, het klonk al als een pseudoniem voor Thierry baudet
Ik vind dit zo zorgelijk voor het klimaat. Helemaal in combinatie met dat iedereen weer overal heen vliegt, iedereen is weer aan het reizen geslagen. Lijkt alsof niemand om het klimaat geeft. Waar moet dit naartoe? ![]()
Ik ook pessimistisch ik krijg er af en toe echt een wanhopige buikpijn van en zo’n gevoel van “niks heeft meer nut” maar dat is ook niet helpend natuurlijk
Ik krijg er ook regelmatig buikpijn van, word moedeloos. Het helpt mij altijd om eraan vast te houden dat het een glijdende schaal is. Het is niet alsof als we over de 1,5 graad of 2, of 2,5 gaan, dat we dan in een ravijn storten of zo. Het is ellendig, absoluut, maar het is altijd mogelijk om erger te voorkomen, hoe uitzichtloos het soms ook lijkt. Het gaat langzaam, maar het heeft nut, echt waar.
Nu toch een injectiespuit bij een vermoedelijke dader aangetroffen!
Waar lees je dat?![]()
‘Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) onderzoekt de inhoud van de injectiespuit die de verdachte bij zich had. De resultaten zijn nog niet bekend.’
Echt 100.000 stappen terug. Dat land is niet meer te redden.
American nightmare
Waarschijnlijk ijdele hoop, maar dit zou toch de laatste druppel moeten zijn. Misschien komen er nu door het hele land demonstraties. Als je niet opkomt voor de rechten van vrouw, waarvoor wel? Lekker bezig Amerika, is het al tijd voor een theocratie?
Echt verschrikkelijk.