Ik kan niet met paywalls Ik snap dat die journalisten ook betaald moeten krijgen maar uuugh
Zeker heftig… kan me voorstellen dat het zo complex is en ook afhankelijk van hoe het met de jongens gaat. Dat je alles steeds blijft herleiden tot die zeer impactvolle gebeurtenis (wat ik ook goed snap). Een van de jongens lijkt ih interview zelf ook iets positiever (gematigder) te worden maar kan ook aan de schrijver liggen
Ter aanvulling: het is daarnaast zo dat de stikstofuitstoot per hectare in Nederland het hoogst is dus vandaar dat Nederland het grootste probleem heeft. Maar Vlaanderen is bijvoorbeeld ook bezig met strenge stikstofwetgeving.
Ik zie een aantal stikstofontkennende posts op LinkedIn (ja dat is nu ook een ding blijkbaar ), oa de columns van Plasterk (a.k.a. “de Maurice de Hond van ons openbaar bestuur” zoals iemand op Twitter hem noemde) worden veel gedeeld.
Achja, stikstof is ook maar een mening.
Onze jurist heeft zich vandaag ook geout als stikstofontkenner en iemand die klimaatverandering geen enkel probleem vindt want “mensen zetten al duizenden jaren de wereld en het klimaat naar hun eigen hand”… ik wist even niet wat ik moest zeggen na het aanhoren van zoveel domheid, onbegrijpelijk.
Ook een manier om het woningtekort op te lossen
Hahaha " Studie schuld bestaat niet dat is allrmaal bedacht door mark om ons af te leiden!!"
Wtf, ik vond het intimideren van politici bij hun huis al veel te ver gaan maar je hangt toch geen pop op boven een snelweg. Zou me echt kapot schrikken als ik er zou rijden.
Degene die de foto heeft gemaakt is trouwens ook heel gevaarlijk geweest maar dat terzijde
Waarom? Ik ging er eigk vanuit dat 't gewoon een bijrijder was
Ja dat zou kunnen! Het is ook meer rechts in de auto. Maar indien niet het geval dan snap je denk ik wel waarom
Maar niet van jouw geld? De goedkope variant kost 2 tot 3 euro per week, waar hebben we het over?
Sorry maar ik heb het nu niet liggen voor zo’n service in deze categorie Krijg net aan m’n maand rond
Echt he. Soms klik ik op facebook een artikel van weet ik het de Tubantia om te lezen, is het een paywall. Aangezien ik nogal bij lange na niet in Twente woon hoef ik er verder geen €3 per week aan kwijt. Je blijft bezig op deze manier. Ook net een beetje zoals al die streamingsdiensten.
Je zult maar zoiets hebben meegemaakt en er langs rijden. Je schrikt je kapot
Zo’n zeldzaam domme reactie van Sylvia Witteman op dit stuk. Voelt echt als een generatiekloof als mensen dit nog gaan zitten verdedigen. Is ook mijn eigen ervaring dat de iets oudere generaties het geregeld goedpraten en bagatelliseren.
Vond het vervolgstuk hierover ook interessant. Dat je niet ziek mocht zijn en er daarom zelfs op kantoor griepprikken werden gezet. Bizar. Kan me voorstellen dat sommige auteurs zich misschien toch wel terugtrekken (die opmerkingen over Maxim Februari bijv.).
Ugh… gelukkig kunnen we nog altijd rekenen op Loes Reijmer
Omg deze man. Dit gedreig en geïntimideer is toch gewoon al genoeg om hem op te pakken? Sta echt perplex van zoveel radicale uitspraken in 1 interview, mijn God.